Sattuipa kohdalleni tänään jokseenkin ärsyttävä asiakaspalvelija, kun kävin lunastelemassa Silja Linen VR:lta puoleen hintaan luvattuja meno-paluu lippuja. Ensi alkuun esitin netin kautta saamani Silja Linen varausvahvistuksen, jonka esittämällä siis kyseiset neljä tikettiä pitäisi irrota puoleen hintaan normaalista.
Heti kärkeen tämä kyseinen virkailija naurahti ja ilmoitti todella tylyn ylimielisesti naurahtaen, että ei tipu alennuksia ei. No, tässä vaiheessa toki melkein jo uskoinkin häntä, mutta pyysin ystävällisesti kuitenkin vielä tarkistamaan tilanteen uudemman kerran.
Tämän hän sanoi jo tehneensä ja totesi että alennuksia ei myönnetä tälle matkalle ja painoi päänsä yläpuolelle seuraavan numeron jonossa.
No perkeles! Tästähän jo hieman kimmaannuin ja totesin hänelle jo hieman kovempaan ääneen kyllä tarkistaneeni, että alennuksen pitäisi kyllä olla voimassa. Hässäkkä oli valmis, kun seuraava jonotuksessa ollut henkilö kiireissään pyrki tulemaan samalle luukulle.
No tilannehan päättyi siihen kun kyseisen virkailijan esimies pälähti paikalle tilannetta ihmettelemään ja hänen suosiollisella avustuksellaan tilanne luonnollisesti raukesi niin että saimme matkamme puoleen hintaan ihan niin kuin pitikin.
Kiitin tätä rouvashenkilöä ystävällisestä ja hyvästä palvelusta, ehkä viesti meni näin parhaiten perille.
Heti kärkeen tämä kyseinen virkailija naurahti ja ilmoitti todella tylyn ylimielisesti naurahtaen, että ei tipu alennuksia ei. No, tässä vaiheessa toki melkein jo uskoinkin häntä, mutta pyysin ystävällisesti kuitenkin vielä tarkistamaan tilanteen uudemman kerran.
Tämän hän sanoi jo tehneensä ja totesi että alennuksia ei myönnetä tälle matkalle ja painoi päänsä yläpuolelle seuraavan numeron jonossa.
No perkeles! Tästähän jo hieman kimmaannuin ja totesin hänelle jo hieman kovempaan ääneen kyllä tarkistaneeni, että alennuksen pitäisi kyllä olla voimassa. Hässäkkä oli valmis, kun seuraava jonotuksessa ollut henkilö kiireissään pyrki tulemaan samalle luukulle.
No tilannehan päättyi siihen kun kyseisen virkailijan esimies pälähti paikalle tilannetta ihmettelemään ja hänen suosiollisella avustuksellaan tilanne luonnollisesti raukesi niin että saimme matkamme puoleen hintaan ihan niin kuin pitikin.
Kiitin tätä rouvashenkilöä ystävällisestä ja hyvästä palvelusta, ehkä viesti meni näin parhaiten perille.