Päivitetään vähän tilannetta.No joo laitoin scandicille viestiä facebook sivujen kautta jossa kertasin tilanteen.
Instrun myyjä oli kuitenkin ystävällinen vaikutti erittäin osaavalta kaikilla kolmella kerralla jolla kävin liikkeesä. Sama henkilö palveli joka kerta ja kun kerran uudet lasit sieltä tulee niin en viitsi asiasta sen isompaa haloota nostaa. Virheitä sattuu kaikille.
Katsotaan josko Scandic jotenkin reagoi.
Scandicin facebook aspa ilmoitti, että hotellin johtaja ottaa minuun yhteyttä. Kului puolitoistaviikkoa eikä mitään kuulunut.
Laitoin uudestaan facessa viestiä, puolituntia tämän jälkeen tuli sähköpostia jossa ylimalkaisesti kerrottiin että ei tuolle lintuongelmalle voi oikein mitään tehdä ja blaa blaa. No vastasin siihen että miksi tälläistä huonetta yleensä myydään jos ongelma on tiedossa ja miksi siihen ei heti reagoitu kun ilmoitin haitasta.
Tähän sain vastauksen, että otamme asian esille ja tutkimme käytäntöjänne. Saat lahjakortin mielipahaa lievittämään.
Silmälasi keissi onkin vielä auki.
Oikeat sangat saapuivat parin viikon odottelun jälkeen. Niitä säädettiin ja säädettiin, mutta ei vaan saatu istumaan päähän.
No sain uudet linssit takuuna ja toisen mallisista sangoista pitäisi maksaa puolet mikä oli ihan hyvä ratkaisu, kun ei noita edellisiä
saanut millään tuntumaan hyvältä. Kyseessä muovisangat ilman nenätyynyjä. No se ainakin selvisi, että en moisia enään osta.
Eilen saapui kolmannet lasit, jotka tuntuivat heti sangen hyvältä päässä. No illalla ihmettelin kun näkö tuntui välillä vähän sumealta ja telkkariakin piti katsoa melkein leuka rinnassa.
Tänään töissä sitten ihmettelin kun vähänkin katsoo sivulle menee sumeaksi ja lukualue laseissa tuntui aivan liian isolta.
Kännykkää katsellessa päätä kääntäessä näyttö "vääntyy". No soitin optikolle, että onkohan näissä linsseissä joku vika ja aloin olemaan jo hieman turhautunut. Sovittiin, että tulen töitten jälkeen käymään ja optikko tekee jotain tarkistuksia.
No hiontahan oli mennyt vituiksi ja taas lähti lasit parin viikon keikalle.
Vaikka tässä silmälasikeississä on kaikki mennyt päin persettä on liikkeen asiakaspalvelu ollut ensiluokkaista ja tulen jatkossakin asioimaan samassa kivijalassa.
Scandicilta sain varsin ison korvauksen, mutta silti pidän Instrun toimintaa paljon parempana ja olen tyytyväinen heidän toimintaan kun Scandicin toiminta lähinnä ärsyttää.