Laadukasta asiakaspalvelua

• 2 032 043
  • 7 286

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ouran asiakaspalvelusta kuullut hyvää ennenkin, mutta nyt kun vaimon 2v6kk vanhan sormuksen akku alkoi piiputtaa (1pvä), niin tuli koeponnistettua ja hyväksi todettua. Äpissä edellispäivänä botin kanssa käytiin speksit läpi ja lopuksi se kysyi postiosoitetta. Nyt uusi sormus tulossa kotiintoimituksella.

Ilmeisesti sormuksen valmistuskustannus on sen verran pieni että mitään riskiä kuukausimaksullisen tilaajan menettämisestä ei oteta?

Jeffrey

Jäsen
Ilmeisesti sormuksen valmistuskustannus on sen verran pieni että mitään riskiä kuukausimaksullisen tilaajan menettämisestä ei oteta?

Tämä lienee osa kasvuvaiheen strategiaa? Esimerkiksi Woltista sai aikanaan käytännössä aina jonkinlaisen hyvityksen kun joku asia toimituksessa ei mennyt putkeen. Nykyään aletaan olla jo tilanteessa jossa hyvä jos suullisen pahoittelun asiasta saa.

mekabyte

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilmajoki HT, sympatiat Kärpille
Ouran asiakaspalvelusta kuullut hyvää ennenkin, mutta nyt kun vaimon 2v6kk vanhan sormuksen akku alkoi piiputtaa (1pvä), niin tuli koeponnistettua ja hyväksi todettua. Äpissä edellispäivänä botin kanssa käytiin speksit läpi ja lopuksi se kysyi postiosoitetta. Nyt uusi sormus tulossa kotiintoimituksella.

Oli varman gen3 sormus? Meillä meni vaimolla 2v1kk sormus mykäksi ja tosiaan tarjottiin ns tehdaskunnostettua sormusta tilalle. Toinen vaihtoehto oli 50€ hyvitys ostoksesta. Noh siellä on nyt tulossa sormus ja katellaan sitten loppuvuodesta sitä gen4 versiota.

Jof

Jäsen
Oli varman gen3 sormus? Meillä meni vaimolla 2v1kk sormus mykäksi ja tosiaan tarjottiin ns tehdaskunnostettua sormusta tilalle. Toinen vaihtoehto oli 50€ hyvitys ostoksesta. Noh siellä on nyt tulossa sormus ja katellaan sitten loppuvuodesta sitä gen4 versiota.
Olen tainnut tännekin kirjoittaa, että olen reilun viiden vuoden aikana (en muista ihan päivän päälle) saanut kaksi kertaa uuden sormuksen, kun akku on alkanut piiputtaa. Ei valittamista siltä osin, eikä minulla ole edes mitään kuukausimaksua, jolla saisi jotain laajempaa dataa.

Hippi Hiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nanna Karalahti
Pakko nostaa Kannelmäen kauppakeskus Kaaren toisessa kerroksessa oleva DAAF-parturikampaamo. Sitä pyörittää ulkkaritaustainen pariskunta(?). Olen käynyt jo pidempään siellä miespuolisen parturin leikeltävänä.

Leikkaa erinomaista jälkeä, ei oio viimeistelyssä, hinta siedettävä ja kaiken hyväksi vielä mukavan leppoisa kaveri, vaikka suomi ei vielä ihan natiivitasoisesti taivu. Sopii myös erinomaisesti meille, jotka emme halua varata aikaa kuukauden päähän etukäteen. Varsin hyvin on päässyt vain kävelemällä liikkeeseen suoraan tai pienellä odotuksella parturituoliin.

Glove

Jäsen
Olen tainnut tännekin kirjoittaa, että olen reilun viiden vuoden aikana (en muista ihan päivän päälle) saanut kaksi kertaa uuden sormuksen, kun akku on alkanut piiputtaa. Ei valittamista siltä osin, eikä minulla ole edes mitään kuukausimaksua, jolla saisi jotain laajempaa dataa.
Minulla meni eka sormus ykskaks yllättäen pimeäksi takuuaikana, uusi tuli alle viikossa. Nyt tässä on akku pikkuhiljaa heikkenemään päin. Eihän tässä mitään takuuta ole, mutta katsotaan sitten jossain vaiheessa, jos vaikka kysyn voiko tehdä mitään.

Jof

Jäsen
Minulla meni eka sormus ykskaks yllättäen pimeäksi takuuaikana, uusi tuli alle viikossa. Nyt tässä on akku pikkuhiljaa heikkenemään päin. Eihän tässä mitään takuuta ole, mutta katsotaan sitten jossain vaiheessa, jos vaikka kysyn voiko tehdä mitään.
Mulla on molemmat menneet niin, että ovat sammuneet yöllä ilman varoitusta. Normaalistihan sormus ilmoittelee, että olisi syytä ladata, mutta jostain syystä olivat sammuneet. Latauksen olisi pitänyt riittää kyllä hyvinkin.

mackblom

Jäsen
Postille välillä kiitosta. Perjantaina ap soittivat, että paketti ei mahdu lokerikkoon, niin pitää tuoda. Ehdotti maanantaita, mutta kysyin, että jos mahdollista niin tämän päivän kuljetukseen. Ilman sen suurempaa vänkäämistä, lupasi klo 16 mennessä paketin kotiovelle. Parin tunnin päästä kuskilta soitto, että tunnin sisällä tulee. Ja näin tapahtui.

Eniten ihmetyttää vain, että miksi ehdotti maanantaita, kun kuitenkin onnistui saman päivän jakeluun. Asia piti vain itse älytä ehdottaa. Vai oliko kyseessä tietoinen positiivisen kokemuksen tuottaminen...

Satunnainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Posti. Toimitettavana C5 kokoinen pehmustettu kirjekuori. Mahtuisi postiluukusta. Voitaisiin toimittaa myös R-kioskin palvelupisteeseen tai johonkin useista sadoista automaattilokeroista, jotka ovat kaikki toimitusosoitteen välittömässä läheisyydessä. Mutta miksipä tehdä niin, kun voi viedä toiseen kaupunginosaan muutaman kilometrin päähän S-marketin postipisteelle.

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kävin pojan kanssa Mäkkärissä ja jouduin tilamaan kassalta, kun pojalla oli lahjakortti, enkä tiennyt voiko sillä maksaa kuin kassan kautta.

Nojoo... Kassalla oli ukrainalaisen (Joo profiloin) oloinen nainen ja hän osasi ottaa tilausta vastaan ihan hyvin, mutta autistisella pojallani on omat poistonsa hampurilaisesta, kuten myös lisäyksensä itse hampurilaiseen ja ateriaan. .+

Noissa ehkä tuli hieman hankaluutta ymmärtää, eikä pojan sivusta tarjoamat paisto-ohjeet varmaan auttanut kokonaisuuden hahmotusta.

Sanoin että syödään paikanpäällä ja lahjakorttia saatiin käytettyä. Lopulta tilaus menikin pussiin ja sitten ruokia hakiessani sanoin, että oli tarkoitus syödä täällä, niin työntekijä sanoi, että nämä tuli varmaan mukaan? Johon vastasin, että piti syödä täällä, johon vastaukseksi tuli, että Joo eli nämä tulee mukaan... Otin sitten ruoat mukaan ei siinä mitään. Tilauksessa oli pieniä puutteita, mutta nojoo...

Huvitti vaan tuo tilanne ylipäätänsä, kun oli pientä kielimuuria ja sitten tuo aputilaaja huutelemassa väliin.

Olisi voinut mennä huonomminkin.

Edit. Ja hienoa että kieltä opetelleet ja hoitavat tilauksen suomeksi.

Viimeksi muokattu:

palle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, HIFK
Kävin pojan kanssa Mäkkärissä ja jouduin tilamaan kassalta, kun pojalla oli lahjakortti, enkä tiennyt voiko sillä maksaa kuin kassan kautta.

Nojoo... Kassalla oli ukrainalaisen (Joo profiloin) oloinen nainen ja hän osasi ottaa tilausta vastaan ihan hyvin, mutta autistisella pojallani on omat poistonsa hampurilaisesta, kuten myös lisäyksensä itse hampurilaiseen ja ateriaan. .+

Noissa ehkä tuli hieman hankaluutta ymmärtää, eikä pojan sivusta tarjoamat paisto-ohjeet varmaan auttanut kokonaisuuden hahmotusta.

Sanoin että syödään paikanpäällä ja lahjakorttia saatiin käytettyä. Lopulta tilaus menikin pussiin ja sitten ruokia hakiessani sanoin, että oli tarkoitus syödä täällä, niin työntekijä sanoi, että nämä tuli varmaan mukaan? Johon vastasin, että piti syödä täällä, johon vastaukseksi tuli, että Joo eli nämä tulee mukaan... Otin sitten ruoat mukaan ei siinä mitään. Tilauksessa oli pieniä puutteita, mutta nojoo...

Huvitti vaan tuo tilanne ylipäätänsä, kun oli pientä kielimuuria ja sitten tuo aputilaaja huutelemassa väliin.

Loistava asenne sulla, kiitos siitä!

Pitkässä juoksussa kaikki voittaa, kun kieltä vielä hieman taitamattomammat kuitenkin pääsee töihin ja saa itse positiivisia kokemuksia.

juba

Jäsen
Suosikkijoukkue
ässät

Minulle kävi vähän samallla lailla Ranskassa McDonaldsissa kun eksyin Pariisissa johonkin ihme paikkaan jossa oli vain mustia ihmisiä ja paljon koripallokenttiä. (Ehkä 50) No jotkut pitkät naiset puhui todella hyvää englantia eli ehkä oli minun vika kun pakkasivat annoksen pussiin. Olivat noloina hetken, mutta koska oli tosi hiljaista tulivat juttelemaan kanssani mukavia. Suomalaiselle tälläinen sosiaalinen tilanne oli paha , mutta jotenkin selvisin .

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy