Laadukasta asiakaspalvelua

• 2 025 951
  • 7 281

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ouran asiakaspalvelusta kuullut hyvää ennenkin, mutta nyt kun vaimon 2v6kk vanhan sormuksen akku alkoi piiputtaa (1pvä), niin tuli koeponnistettua ja hyväksi todettua. Äpissä edellispäivänä botin kanssa käytiin speksit läpi ja lopuksi se kysyi postiosoitetta. Nyt uusi sormus tulossa kotiintoimituksella.

Ilmeisesti sormuksen valmistuskustannus on sen verran pieni että mitään riskiä kuukausimaksullisen tilaajan menettämisestä ei oteta?

Jeffrey

Jäsen
Ilmeisesti sormuksen valmistuskustannus on sen verran pieni että mitään riskiä kuukausimaksullisen tilaajan menettämisestä ei oteta?

Tämä lienee osa kasvuvaiheen strategiaa? Esimerkiksi Woltista sai aikanaan käytännössä aina jonkinlaisen hyvityksen kun joku asia toimituksessa ei mennyt putkeen. Nykyään aletaan olla jo tilanteessa jossa hyvä jos suullisen pahoittelun asiasta saa.

mekabyte

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilmajoki HT, sympatiat Kärpille
Ouran asiakaspalvelusta kuullut hyvää ennenkin, mutta nyt kun vaimon 2v6kk vanhan sormuksen akku alkoi piiputtaa (1pvä), niin tuli koeponnistettua ja hyväksi todettua. Äpissä edellispäivänä botin kanssa käytiin speksit läpi ja lopuksi se kysyi postiosoitetta. Nyt uusi sormus tulossa kotiintoimituksella.

Oli varman gen3 sormus? Meillä meni vaimolla 2v1kk sormus mykäksi ja tosiaan tarjottiin ns tehdaskunnostettua sormusta tilalle. Toinen vaihtoehto oli 50€ hyvitys ostoksesta. Noh siellä on nyt tulossa sormus ja katellaan sitten loppuvuodesta sitä gen4 versiota.

Jof

Jäsen
Oli varman gen3 sormus? Meillä meni vaimolla 2v1kk sormus mykäksi ja tosiaan tarjottiin ns tehdaskunnostettua sormusta tilalle. Toinen vaihtoehto oli 50€ hyvitys ostoksesta. Noh siellä on nyt tulossa sormus ja katellaan sitten loppuvuodesta sitä gen4 versiota.
Olen tainnut tännekin kirjoittaa, että olen reilun viiden vuoden aikana (en muista ihan päivän päälle) saanut kaksi kertaa uuden sormuksen, kun akku on alkanut piiputtaa. Ei valittamista siltä osin, eikä minulla ole edes mitään kuukausimaksua, jolla saisi jotain laajempaa dataa.

Hippi Hiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nanna Karalahti
Pakko nostaa Kannelmäen kauppakeskus Kaaren toisessa kerroksessa oleva DAAF-parturikampaamo. Sitä pyörittää ulkkaritaustainen pariskunta(?). Olen käynyt jo pidempään siellä miespuolisen parturin leikeltävänä.

Leikkaa erinomaista jälkeä, ei oio viimeistelyssä, hinta siedettävä ja kaiken hyväksi vielä mukavan leppoisa kaveri, vaikka suomi ei vielä ihan natiivitasoisesti taivu. Sopii myös erinomaisesti meille, jotka emme halua varata aikaa kuukauden päähän etukäteen. Varsin hyvin on päässyt vain kävelemällä liikkeeseen suoraan tai pienellä odotuksella parturituoliin.

Glove

Jäsen
Olen tainnut tännekin kirjoittaa, että olen reilun viiden vuoden aikana (en muista ihan päivän päälle) saanut kaksi kertaa uuden sormuksen, kun akku on alkanut piiputtaa. Ei valittamista siltä osin, eikä minulla ole edes mitään kuukausimaksua, jolla saisi jotain laajempaa dataa.
Minulla meni eka sormus ykskaks yllättäen pimeäksi takuuaikana, uusi tuli alle viikossa. Nyt tässä on akku pikkuhiljaa heikkenemään päin. Eihän tässä mitään takuuta ole, mutta katsotaan sitten jossain vaiheessa, jos vaikka kysyn voiko tehdä mitään.

Jof

Jäsen
Minulla meni eka sormus ykskaks yllättäen pimeäksi takuuaikana, uusi tuli alle viikossa. Nyt tässä on akku pikkuhiljaa heikkenemään päin. Eihän tässä mitään takuuta ole, mutta katsotaan sitten jossain vaiheessa, jos vaikka kysyn voiko tehdä mitään.
Mulla on molemmat menneet niin, että ovat sammuneet yöllä ilman varoitusta. Normaalistihan sormus ilmoittelee, että olisi syytä ladata, mutta jostain syystä olivat sammuneet. Latauksen olisi pitänyt riittää kyllä hyvinkin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy