Pari vähän hämmentävää tilannetta mahtunut tähän viikkoon.
Alkuviikosta mentiin pojan kanssa Ikaallisen kylpylään parin yön talviloma reissulle.
Huone oli ylimmässä kerroksessa ja heti ensimmäisenä iltana huomasin katosta tulevan jatkuvan ujelluksen. joitan muutaman minuutin taukoja oli. Oletin sen johtuvan tuulesta joka maannantaina oli varsin kova. No seuraavana aamuna ei enää tuullut, mutta sama ujellus jatkui. Soitin respaan n. klo 10 josta luvattiin huoltomies tarkistamaan asia.
Lähdettiin pojan kanssa uimaan ja palattiin huoneeseen n. klo 15. Sama helvetin ujellus jatkui.
Soitin respaan, ei vastausta.
Lähdin käymään respassa, jossa virkailija ilmoitti, että huoltomiehelle on ilmoitettu.
Sanoin, että okei mutta tuo äänihaitta kuuluu edelleen ja alkaa olla todella ärsyttävä.
Tämän jälkeen soitettiin huoltoon joka sanoi, että välikatossa on puluja eikä hän saa niitä pois tähän hätään.
Virkailija oli vähän toivottoman näköinen ja sanoi ettei hän tiedä oikein millä ne pulut saataisiin hiljaiseksi.
Itse kysyin vähän jo tuskastuneena, että olisiko huoneenvaihtoon mahdollisuuksia. No se onneksi onnistui, tosin astetta huonompaan huoneeseen. Jäin siihen sitten odottelemaan josko hotelli tarjoaisi jotain apua huoneenvaihtoon tai kompensaatiota meluhaitasta sekä huonompaan huoneeseen vaihdosta. Ei puhettakaan, ei edes pahoittelua haitasta.
Toinen asiakaspalvulukokemus oli paikallisesta instrusta.
Ostin sieltä lasit ja palvelu oli hyvää kun sankoja soviteltiin. Viime lauantaina hain lasit ja kun sain ne niin ne näyttivät vähän oudoilta eikä oikein tuntuneet hyvältä päässä. No ajattelin tyypilliseen tapaan, että ei tässä heti kehtaa alkaa valittamaan.
Eilen kävin sitten säädättämässä laseja kun eivät tunnu hyvältä päässä ja vasen linssikin jotenkin outo.
Sillä aikaa kun optikko sääti kehyksiä katselin kehyksiä ja huomasin, että eihän nämä minun sangat ole ne mitkä valitsin.
Sanoin asiasta optikolle että nyt on joku virhe tullut ja näytin oikeasti valitsemani kehykset. Myyjä sanoi, että no laitetaan nämä vaihtotakuuseen sitten. Ei pahoittelua virheestä. Itsellä alkoi olla mitta täynnä ja kysyin että miten tämä on mahdollista. Ei mitään vastausta. Saat uudet lasi noin kolmen viikon päästä.
Kumpikin asiakaspalvelutilanne oli periaatteessa ihan hyvää, mutta etenkin hotellin kohdalla olisin odottanut edes apua huoneen vaihtoon tai pahoittelua. Optikon virhe oli selkeä huolimattomuusvirhe ja niitä sattuu, mutta itse kun työssäni toisinaan joudun reklamaatioita selvittelemään pahoittelen aina aiheutuneesta vaivasta.
Alkuviikosta mentiin pojan kanssa Ikaallisen kylpylään parin yön talviloma reissulle.
Huone oli ylimmässä kerroksessa ja heti ensimmäisenä iltana huomasin katosta tulevan jatkuvan ujelluksen. joitan muutaman minuutin taukoja oli. Oletin sen johtuvan tuulesta joka maannantaina oli varsin kova. No seuraavana aamuna ei enää tuullut, mutta sama ujellus jatkui. Soitin respaan n. klo 10 josta luvattiin huoltomies tarkistamaan asia.
Lähdettiin pojan kanssa uimaan ja palattiin huoneeseen n. klo 15. Sama helvetin ujellus jatkui.
Soitin respaan, ei vastausta.
Lähdin käymään respassa, jossa virkailija ilmoitti, että huoltomiehelle on ilmoitettu.
Sanoin, että okei mutta tuo äänihaitta kuuluu edelleen ja alkaa olla todella ärsyttävä.
Tämän jälkeen soitettiin huoltoon joka sanoi, että välikatossa on puluja eikä hän saa niitä pois tähän hätään.
Virkailija oli vähän toivottoman näköinen ja sanoi ettei hän tiedä oikein millä ne pulut saataisiin hiljaiseksi.
Itse kysyin vähän jo tuskastuneena, että olisiko huoneenvaihtoon mahdollisuuksia. No se onneksi onnistui, tosin astetta huonompaan huoneeseen. Jäin siihen sitten odottelemaan josko hotelli tarjoaisi jotain apua huoneenvaihtoon tai kompensaatiota meluhaitasta sekä huonompaan huoneeseen vaihdosta. Ei puhettakaan, ei edes pahoittelua haitasta.
Toinen asiakaspalvulukokemus oli paikallisesta instrusta.
Ostin sieltä lasit ja palvelu oli hyvää kun sankoja soviteltiin. Viime lauantaina hain lasit ja kun sain ne niin ne näyttivät vähän oudoilta eikä oikein tuntuneet hyvältä päässä. No ajattelin tyypilliseen tapaan, että ei tässä heti kehtaa alkaa valittamaan.
Eilen kävin sitten säädättämässä laseja kun eivät tunnu hyvältä päässä ja vasen linssikin jotenkin outo.
Sillä aikaa kun optikko sääti kehyksiä katselin kehyksiä ja huomasin, että eihän nämä minun sangat ole ne mitkä valitsin.
Sanoin asiasta optikolle että nyt on joku virhe tullut ja näytin oikeasti valitsemani kehykset. Myyjä sanoi, että no laitetaan nämä vaihtotakuuseen sitten. Ei pahoittelua virheestä. Itsellä alkoi olla mitta täynnä ja kysyin että miten tämä on mahdollista. Ei mitään vastausta. Saat uudet lasi noin kolmen viikon päästä.
Kumpikin asiakaspalvelutilanne oli periaatteessa ihan hyvää, mutta etenkin hotellin kohdalla olisin odottanut edes apua huoneen vaihtoon tai pahoittelua. Optikon virhe oli selkeä huolimattomuusvirhe ja niitä sattuu, mutta itse kun työssäni toisinaan joudun reklamaatioita selvittelemään pahoittelen aina aiheutuneesta vaivasta.