Laadukasta asiakaspalvelua

  • 1 935 356
  • 6 857

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Pari syytä tähän. S-ryhmällä syy on alueelliset osuuskaupan. Raha on jostain syystä saatava osuuskaupalle jonka alueelta tilaat. Tai näin oli ainakin vähän aikaa sitten.

Osa rautakaupoista taas menee ketjun alla kauppiasvetoisina ja taas tullaan samaan juttuun.

Apteekkiliiton verkkokauppa, sama homma.

Eli pääasiallisesti pelko siitä, että verkkokaupan vuoksi menetetään jotain "saavutettua" etua.

Tätä epäilinkin. Kuluttajana tämä tuntuu todella typerältä, ja on muutaman kerran jo saanut minut tekemään isommatkin ostokset kilpailevasta liikkeestä, jolla ei ole näitä typeriä rajoituksia.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Itse avauduin joskus Postin tavasta viedä pakettejani valitsemani pakettiautomaatin sijaan paikallisen pääpostin noitopisteeseen, mikä on autottoman ihmisen kannalta vittumaista, se kun tekee melkein kahdeksan kilometrin lenkin.

Tilanne on minulla kuitenkin hyvin. Sisko pisti juuri viestiä, kuinka hänen pakettinsa on ohjattu yli 45 kilometrin päähän. Noutoaikaa annettu viikko...

Hänellä on kyllä auto, mutta melkein 100 kilometriä ajoa paketin noutoon on kyllä liikaa. Pakko olla joku jakeluvirhe. Tuskin Postissakaan noin "kuluttajaystävällisiä" jakeluehtoja ovat kehittäneet.

Ei tapahtunut Lapin erämaassa, vaan ihan Ruuhka-Suomessa.
 

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots
Itse avauduin joskus Postin tavasta viedä pakettejani valitsemani pakettiautomaatin sijaan paikallisen pääpostin noitopisteeseen, mikä on autottoman ihmisen kannalta vittumaista, se kun tekee melkein kahdeksan kilometrin lenkin.

Tilanne on minulla kuitenkin hyvin. Sisko pisti juuri viestiä, kuinka hänen pakettinsa on ohjattu yli 45 kilometrin päähän. Noutoaikaa annettu viikko...

Hänellä on kyllä auto, mutta melkein 100 kilometriä ajoa paketin noutoon on kyllä liikaa. Pakko olla joku jakeluvirhe. Tuskin Postissakaan noin "kuluttajaystävällisiä" jakeluehtoja ovat kehittäneet.

Ei tapahtunut Lapin erämaassa, vaan ihan Ruuhka-Suomessa.

Pitäisi mennä vastaanottajan osoitteen mukaiseen postin asiointipisteeseen ( joka kaupunkialueilla ei välttämättä ole juuri se linnuntietä lähin jokaisella kadulla) ellei itse ole erikseen valinnut paketeilleen poikkeavaa "omaa noutopistettä". Jos jonnekin muualle menee niin kannattaa vaikka chatin kautta yrittää tavoittaa asiakaspalvelija ja vaatia siirtämään se sinne minne kuuluukin.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Detroit Red Wings, Manchester United
Itse avauduin joskus Postin tavasta viedä pakettejani valitsemani pakettiautomaatin sijaan paikallisen pääpostin noitopisteeseen, mikä on autottoman ihmisen kannalta vittumaista, se kun tekee melkein kahdeksan kilometrin lenkin.

Tilanne on minulla kuitenkin hyvin. Sisko pisti juuri viestiä, kuinka hänen pakettinsa on ohjattu yli 45 kilometrin päähän. Noutoaikaa annettu viikko...

Hänellä on kyllä auto, mutta melkein 100 kilometriä ajoa paketin noutoon on kyllä liikaa. Pakko olla joku jakeluvirhe. Tuskin Postissakaan noin "kuluttajaystävällisiä" jakeluehtoja ovat kehittäneet.

Ei tapahtunut Lapin erämaassa, vaan ihan Ruuhka-Suomessa.
Kehottaisin ottamaan yhteyttä tonne noutopisteeseen tai postin asiakaspalveluun. Laittavat seuraavaan kuljetukseen eteenpäin.

Mulla joskus paketti ollut noudettavissa Tampereella. Eli siis 150km Jyväskylästä. Otin yhteyttä ja seuraavana päivänä paketti oli lähipisteessäni.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kehottaisin ottamaan yhteyttä tonne noutopisteeseen tai postin asiakaspalveluun. Laittavat seuraavaan kuljetukseen eteenpäin.

Mulla joskus paketti ollut noudettavissa Tampereella. Eli siis 150km Jyväskylästä. Otin yhteyttä ja seuraavana päivänä paketti oli lähipisteessäni.

Täytyy kysellä, että miten sisko sai homman hoidettua, vai miten tuossa lopulta kävi. Aikoi olla sinne yhteyksissä, kun asiasta keskustelimme.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Pitäisi mennä vastaanottajan osoitteen mukaiseen postin asiointipisteeseen ( joka kaupunkialueilla ei välttämättä ole juuri se linnuntietä lähin jokaisella kadulla) ellei itse ole erikseen valinnut paketeilleen poikkeavaa "omaa noutopistettä". Jos jonnekin muualle menee niin kannattaa vaikka chatin kautta yrittää tavoittaa asiakaspalvelija ja vaatia siirtämään se sinne minne kuuluukin.

Noin se minunkin mielestäni menee. No, vaikuttaisi, että tuo siskon tapaus on ollut näitä "piti toimittaa Helsinkiin, nouda Kuopiosta" -tapauksia. Täytyy kysellä, että saiko paketin lopulta perille.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Taas on kehujen aika. Piti käydä pikaisesti auton lääppimispesussa ennen road tripiä Itiksen Shellin automaatilla. Koneessa oli joku huoltojuttu menossa ja kavereiden piti käynnistää pesut manuaalisesti. Oli ihan minimaalinen ongelma pesun aloittamisen suhteen, joten henkilökunta päätti syöttää minulle pitemmän pesuohjelman maksamani peruspesun sijaan kokemani henkisen järkytyksen takia. Menikö siinä nyt minuutti sähläämiseen, joten katastrofin ainekset ilmassa ihan selkeästi. Firmalle mitätön juttu, mutta minusta hieno ele ja hyvää pelisilmää jannulta.
 

Seymon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punakeltaiset och världens bästa Karlsson
Kehujen paikka. Kävin parturissa M Roomissa, Hertsin kauppakeskuksessa Herttoniemessä. Ystävällinen palvelu, ammattitaitoinen leikkaus ja ok hinta. Eikä yhtään jonoja, koska kukaan ei tyyliin edes tiedä, että Hertsissä on parturi. Suosittelen lämpimästi.
 

Veijari

Jäsen
M Roomissa minäkin olen viimeiset vuodet käynyt partaa ja tukkaa siistimässä. En omista mitään jäsenkorttia mutta lähes aina pääsee lähes suoraan ovelta kävelemään parturituoliin, kunhan ei mene pyhäpäivää edeltävänä arkipäivänä tai perjantai iltapäivällä. Tuolloin yleensä eniten ”ruuhkaa”. Kätevää kun netistä pystyt etukäteen katsomaan missä ko. kaupungin M Roomeista on vähiten jonotusta juuri sillä hetkellä kun suunnistat autolla kohti cityä.
Parturoitsijat vieläpä kaikki olleet mukavia ja nuoria naissukupuolia.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Annan oman korteni kekoon M roomista.

M roomiin kun menet ilman jäsenyyttä jonottamaan, niin joku jäsen kiilaa ohi. Sitten jos jonotat jäsenenä niin joku korkea-arvoisempi jäsen kiilaa ohi. Aikaa hiustenleikkuuseen et siis saa varattua, vaan voit joutua odottamaan esimerkiksi tunnin ja tämän jälkeen todeta olevasi vasta kolmantena jonossa. Parturit ovat juuri parturikoulusta valmistuneita minimipalkattuja nuoria, joiden ammattitaito ei ole kovinkaan korkealla. Tämän lisäksi et saa itse valita parturiasi vaan joudut sille parturille, joka nyt sattuu vapautumaan. Jos ei juttu luista 18-vuotiaan nuoren kanssa niin ei se mitään jos tukka tulee minttiin kuntoon, mutta asiakaspalvelua en kyllä pysty kehumaan.

Olin jäsen vuoden ajan. Nyt jos menen parturiin varaan netistä ajan yksityisyrittäjälle, jonka kanssa juttu luistaa, tukan saa minttiin kuntoon jonottamatta ja rahani jäävät parturille eikä jokin ketju vedä niitä välistä.
 

Seymon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punakeltaiset och världens bästa Karlsson
M roomiin kun menet ilman jäsenyyttä jonottamaan, niin joku jäsen kiilaa ohi. Sitten jos jonotat jäsenenä niin joku korkea-arvoisempi jäsen kiilaa ohi. Aikaa hiustenleikkuuseen et siis saa varattua, vaan voit joutua odottamaan esimerkiksi tunnin ja tämän jälkeen todeta olevasi vasta kolmantena jonossa. Parturit ovat juuri parturikoulusta valmistuneita minimipalkattuja nuoria, joiden ammattitaito ei ole kovinkaan korkealla.

Aika erilainen kokemus meillä tosiaan on kyseistä puljusta. Parturi oli ehkä 35v pro-parturi. Jonoista ei ole tietoa, koska kukaan ei muutenkaan käy Hertsissä saati löydä sinne tokaan kerrokseen.

Jos käy säännöllisesti parturissa ja elämä pyörii jossain Herttoniemen lähistöllä, suosittelen testaamaan Hertsin M Roomia.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Aika erilainen kokemus meillä tosiaan on kyseistä puljusta. Parturi oli ehkä 35v pro-parturi. Jonoista ei ole tietoa, koska kukaan ei muutenkaan käy Hertsissä saati löydä sinne tokaan kerrokseen.

Jos käy säännöllisesti parturissa ja elämä pyörii jossain Herttoniemen lähistöllä, suosittelen testaamaan Hertsin M Roomia.
Joo tosiaan tarkennan mun kokemuksien olevan 3-4 vuoden takaa ja Sörnäisten sekä Hakaniemen putiikeista. Jos Hertsissä on noin, niin hyvä, ja mun ei olisi pitänyt yleistää.
 

Tuamas

Jäsen
Joo tosiaan tarkennan mun kokemuksien olevan 3-4 vuoden takaa ja Sörnäisten sekä Hakaniemen putiikeista. Jos Hertsissä on noin, niin hyvä, ja mun ei olisi pitänyt yleistää.

Sanoisin vajaan kymmenen M-Roomin perusteella, että sinun yleistyksesi oli se normitilanne ja Hertsin tilanne on ketjussa sanotaanko vaikka että, ei nyt ihan heteromies sisustussuunnittelijana, mutta melkein.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kävin ostamassa vähän grillattavia viikonlopuksi Liedon Lihakaupasta. Asioin tuolla usein eikä kaupassa saamani hyvä asiakaspalvelu siten tullut yllätyksenä, mutta pakko kehua näin julkisestikin, kun tämä ketju sattui ylhäällä olemaan.

Onhan se pihvien sun muiden ostaminen tuolta vähän tyyriimpää kuin jostain prismacittarista, mutta mielellään sitä maksaa vähän "ylimääräistä", kun hintaan kuuluu ensiluokkainen asiakaspalvelu grillausvinkkeineen ja -ohjeineen. Juuri sellaista palvelua, jota odotan "erikoisliikkeessä" saavanikin.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
@Trenchtown
Samasta syystä tykkään käydä Wotkins'silla. Onhan se tyyriimpää, mutta saa juuri sitä mitä haluaa + osaavat suositella jos nyt ei ihan tiedä mitä kaipaa.

E: typo korjattu
 
Viimeksi muokattu:

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Hyvä paikka, harmittavasti on meiltä paska kulkea tuonne, niin ei tule enää käytyä.
Itse käyn nykyisin alla olevan linkin paikassa, kun haluaa hyvää..

Kiitos. Täytyy laittaa tuo käyntilistalle.
 

Jeffrey

Jäsen
M-Room ja Groom on ehkä jopa mainettaan parempia partureita. Molemmissa tuotannon perusidea on melko sama, eli helpolla, halvalla ja nopeasti. M-Roomiin saat ostettua jäsenyyksiä ja mentyä jonon ohi, Groomissa saat varattua ajan. Siinä ehkä se suurin ero. Niinkuin täälläkin jo mainittu niin molemmat on työntekijän puolesta helppoja mennä. Käytännössä puhelinsoitolla pääset palkalliseksi johonkin liikkeeseen. Tämä tapa tietysti korostaa vasta valmistuneita, mutta on joukossa myös kovempia alan ammattilaisia. Nämä liikkeet ovat tietyllä tapaa sellainen ammatillinen Kiekko-Vantaa. Aina pääsee ja palkkaa saa jos sitä tarvitsee tai vaikkapa äitiysloman tukiehdot täyttääkseen. Eli löytyy sieltä kovempaakin tekijää jos vaan kohdalle osuu.

Itse tosin suosin myös yrittäjää, toisaalta käyn niinsanotussa vuokratuoli paikassa. Eli kampaamossa jossa kampaajat ovat omia yrittäjiään, mutta vuokranneet tuolin kampaamosta joka hoitaa yleistä liiketoimintaa. Tämä kuitenkin takaa itselleni jonkin asteisen laadun auditoinnin kampaamon osalta, eivät he sieltä kenelle vain tuolia vuokraa vaan pitävät omasta brändistään huolen.

Kovemmalla tekijällä käynti on yksikköhintaan kalliimpi. Eli maksan 50 euroa tukan leikkaamisesta siinä missä näissä ketjupaikoissa maksaisi 35 euroa. Kuitenkin tuntihinta on eri, koska laadukkaammassa paikassa tukka viimeistellään ja leikkuu kestää tunnin kun halvemmassa paikassa 30 minuuttia. Tämä näkyy siinä, että toki kampaus on parempi, mutta iso hyöty tulee siinä että se kestää kasvua kauemmin ja pysyy silti ihan hyvänä. Eli parturissa tulee käytyä hieman harvemmin ja samalla tukka vaatii vähemmän tuotteita pysyäkseen muodossa. Mutuna sanoisin, että paremmalla laiturilla käynti säästää vuositasolla rahaa ja toki tukka on parempi ja pillua saa enemmän.

Omalla kohdalla vielä tukka on varsin paksu ja omapäinen. Kun olen löytänyt oman tukkani ymmärtävän hyvän parturin, käyn parturissa 5 viikon välein. Hyvässä paikassa oleva hyvä parturi joka ei ihan hiffaa tämän tukan vaatimuksia leikkaa tämän 4 viikon välein ja "halpapaikoissa" joudun ravaamaan noin 3 viikon välein jos haluan pitää kampaukseni hallinnassa.

Jossain välissä pyrin myös löytämään jonkun täysin yksityisyrittäjän, mutta heillä laatu ja osaaminen oli erittäin vaihtelevaa. Näin ollen olen löytänyt itselleni sopivan konseptin vuokratuoli yrittäjästä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös