Tänä aamuna oli 83,0kg ja höttöjä voinee ottaa vähän pois.
Oon tosiaan ollut lomalla ja tässä kaikenlaista henkistä painia ollut, myös laihdutuksen suhteen, joten voisinpa availla vähän tuntoja siitäkin.
Sali ei kyllä loppujen lopuks sovi mulle rasvanpolttoon/painonpudotukseen, kun ei voi joka aamu katsoa edistymistä. Vuosi takaperin (jolloin olin jotain 88-89kg) oli vinhasti parempi joka aamu katsella puntarilta, kun käytännössä häviää 100-200g. Nyt oli tossa pientä lomareissua kavereiden kanssa ja salimoti on kanssa alhaalla, mutta kävelyillä on tullut käytyä. Salilla käydessä ongelma on myös ollut, että syö paljon enemmän paskaa, koska kuvittelee, että kyllä puntti ne polttaa. Salikorttia vielä jäljellä kuukausi, joten täytyy vähän keräillä, että kävis ainakin ettimässä lihasten käskytyksen kuntoon. Sit melkein vuoden takainen raivokuuri ois ainut vaihtoehto, millä sais oikeita tuloksia.
[Edit. Näyttäis kyllä, että 4-5 kertaa viikossa puntti kuitenkin pari kk aikana saa vähän kasvua olkapäihin, käsiin, tisseihin ja reisiin, mutta ei kyllä näytä peilistä, että rasva palais ja painokaan ei kevene. Eli lihas varmaan kasvanu ripauksen, mutta siinäpä se.]
Täytyy nyt tässä puntaroida omaa strategiaa, mutta nyt ei oikein oo tänä vuonna toiminu ja paino on vain noussut. On aika häijyä, että 2 päivää jos peräkanaa vetää kaljaa, niin paino hyppää kilon ylöspäin pysyvästi. Tähän liittyy siis lieveilmiöt krapularuokineen yms. Mutta huhtikuussa oli paras paino 79,9kg, niin onhan tää ihan vitun nöyrää, että semmoseen arkipainoon on 2kg hypänny lisää takasin.
Missä muuten
@vastaantulija menee? Pitäiskö tässä ottaa uus tiukka syksy yhdessä?