Muut punnitsee itsensä, Murkula panonsa.
Heh, kerran kysin kaverilta "paljon painat" ja sain vastauksen hetken hiljaisuuden jälkeen, "kyllä minä oon yleensä pyrkiny juurta myöten jurskauttamaan"
Viimeksi muokattu:
Muut punnitsee itsensä, Murkula panonsa.
Ruokavalio on koko homman kulmakivi.
What's up bitcheeez!!! Haamuraja rikottu ja 79,8kg näytti puntari tänä aamuna! Pari viikkoa meni tavoiteajasta pitkäksi, mutta eipä haittaa niin yhtään just nyt! 1.9.2020 painoin 87,4kg (siinä toki nestettäkin ripaus), mutta yli 7kg on siitä tultu nyt alaspäin. Viitisen kiloa karisteltavaa jäljellä eli ollaan jo puolivälietappi hyvin ylitetty.
Mutta nyt lähden tästä taas pyörällä. Kohta tiedän sitten miltä tuntuu polkea melkein 20 asteen pakkasella.
190 / 80 on sellaiset lukemat, että ainakaan täältä katsoen ei ole oikein syytä pyrkiä alaspäin. Jos sitten jotain harrastuksellista syytä tai muuta on, niin siitä vaan, mutta noin muuten sanoisin, että kannattaa keskittyä siihen, että paino pysyy tuossa ja miettiä seuraavaa tavoitetta. Erittäin hieno suoritus joka tapauksessa, hattua päästä!Alkutilanne: 190cm / 102,4kg
Paino nyt 79,1kg
Kannattaa heti aamulla imaista ensimmäisenä se 2 lasillista niin siinä on jo 0,4 l sitten molemmilla lounaalla se 2 lasia eli 0,8. Sitten jos liikkuu niin siinä yhteydessä menee varmasti 0,5 litraa. Muilla aterioilla lasillinen niin on jo 1,9 litraa puhdasta vettä mikä on oikein hyvä. Pari litraa on se mihin pitäisi pyrkiä tasaisesti päivän aikana. Siis vettä pelkästään ja muut nesteet tulee sitten siihen päälle.Ensimmäinen punnitus takana, tasan kilo oli lähtenyt tähän ekalle viikolle. Ihan hyvä startti vaikkakin jostain syystä odotin, että pudotus olisi ollut isompi.
Paljonkos vettä pitäisi juoda? Tämä on yksi mikä pitäisi opetella, kun ei tule töissä juotua vettä muuta kuin lounaalla. Muuten menee kahvilinjalla.
Kannattaa heti aamulla imaista ensimmäisenä se 2 lasillista niin siinä on jo 0,4 l sitten molemmilla lounaalla se 2 lasia eli 0,8. Sitten jos liikkuu niin siinä yhteydessä menee varmasti 0,5 litraa. Muilla aterioilla lasillinen niin on jo 1,9 litraa puhdasta vettä mikä on oikein hyvä. Pari litraa on se mihin pitäisi pyrkiä tasaisesti päivän aikana. Siis vettä pelkästään ja muut nesteet tulee sitten siihen päälle.
Imeytyykö vesi miten hyvin. Jos juo 0:4 litraa suht ripeään? Itse olen suosinut vesipulloa työpöydällä ja olkkarissa. Kun pullo on tavallaan aina saatavilla, niin tulee otettua huikkaa pitkin päivää.Kannattaa heti aamulla imaista ensimmäisenä se 2 lasillista niin siinä on jo 0,4 l sitten molemmilla lounaalla se 2 lasia eli 0,8. Sitten jos liikkuu niin siinä yhteydessä menee varmasti 0,5 litraa. Muilla aterioilla lasillinen niin on jo 1,9 litraa puhdasta vettä mikä on oikein hyvä. Pari litraa on se mihin pitäisi pyrkiä tasaisesti päivän aikana. Siis vettä pelkästään ja muut nesteet tulee sitten siihen päälle.
Riippuu varmaan hyvin pitkälti ruokavaliosta. Hiilarit sitoo nestettä ja minulla aamulla menee se runsas lautasellinen puuroa, turkkilainen jugurtti, pari hedelmää ja ripaus herajauhetta. Minäkin työpäivän mittaan naukkailen vesipullosta huikkaa tasaisesti. Minun kohdalla se taitaa enemmän olla tuo aamukahvi mikä saa nesteet juoksemaan.Imeytyykö vesi miten hyvin. Jos juo 0:4 litraa suht ripeään? Itse olen suosinut vesipulloa työpöydällä ja olkkarissa. Kun pullo on tavallaan aina saatavilla, niin tulee otettua huikkaa pitkin päivää.
Nytkin on hemmetin kylmä, mutta maanpinta näyttää kelvolliselta, joten nyt lähden pyörällä.