Minä olen 9.6.2019 alkaen lisännyt valtavasti kävelyä. Toki kävelin sitä ennenkin, mutta edelliset 13 kuukautta tahti on ollut hurja. Tulee käveltyä lähes päivittäin 2,5 tunnin kävelylenkki. Autokin minulla on, mutta nyt ei ole kolmeen viikkoon tullut taas ajeltua sillä ollenkaan, kun kävellen pääsen melkein kaikkialle, mihin tarvitsee. 9.6.2019 oli painoa 103,5 kilogrammaa. Tällä hetkellä on painoa 86 kilogrammaa. Tavoitteena olisi kokeilla, että jos 13.8.2020 paino olisi alle 85 kilogrammaa. Pituutta minulla on 191 cm. Pahimmillaan olen painanut noin 115 kg.
Porvoon uimahalli aukeaa kenties elokuussa, niin sitten siellä pääsee uimaan 2 kilometrin matkaa taas (ehkä). Mitään herkkuja en tällä hetkellä syö ja alkoholia en juo ainakaan ennen 13.8. Hiihto ja tennis kiinnostaisi myös, mutta ei ole tenniskaveria ainakaan lähellä ja hiihtämiseen tarvitsisi lunta ja toisaalta vieressä oleva Kokonniemen laskettelukeskus on mielestäni täynnä himohiihtäjiä. Humla olisi rauhallisempi lenkki, mutta sinne on matkaa. Eikä ole laittaa rahaa uusiin hiihtovarusteisiin juuri nyt.
Porvoon uimahalli aukeaa kenties elokuussa, niin sitten siellä pääsee uimaan 2 kilometrin matkaa taas (ehkä). Mitään herkkuja en tällä hetkellä syö ja alkoholia en juo ainakaan ennen 13.8. Hiihto ja tennis kiinnostaisi myös, mutta ei ole tenniskaveria ainakaan lähellä ja hiihtämiseen tarvitsisi lunta ja toisaalta vieressä oleva Kokonniemen laskettelukeskus on mielestäni täynnä himohiihtäjiä. Humla olisi rauhallisempi lenkki, mutta sinne on matkaa. Eikä ole laittaa rahaa uusiin hiihtovarusteisiin juuri nyt.
Viimeksi muokattu: