Krapulaketju

  • 447 949
  • 1 745

OldTimeHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Bayern München, Deutschland
Sistiksen kanssa samaa mieltä siitä, että OPM kuuluu yleissivistykseen. Samoin kuin ETYK, kai se nyt sentään on tuttu?
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti OldTimeHockey
Sistiksen kanssa samaa mieltä siitä, että OPM kuuluu yleissivistykseen. Samoin kuin ETYK, kai se nyt sentään on tuttu?

Höpönlörde. OPM = Oma Pullo Mukaan... tosin tämä selittää sen että saunaillan isäntä on tuntunut aina omituisen tyytyväiseltä kun ilmestyn paikalle oman pullon/pullojen kanssa... ei ole koskaan pyyhkeettömyydestä tullut pyyhkeitä.

Ai niin, ETYK = Ennen Tiistaita Yllätetään Kekkonen
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Viestin lähetti Predator
Höpönlörde. OPM = Oma Pullo Mukaan... tosin tämä selittää sen että saunaillan isäntä on tuntunut aina omituisen tyytyväiseltä kun ilmestyn paikalle oman pullon/pullojen kanssa... ei ole koskaan pyyhkeettömyydestä tullut pyyhkeitä.

Potuttomuus olisi taas taatusti tuota isäntää potuttanut. Kyllä tuo OPM yleissivistymättömyyteen kuuluu, joten ei mokomasta kannata olla huolissaan.
 

Tilatiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Metaani CH
Des infektion

Viestin lähetti Predator
kyse oli jostakin viinistä? Jospa se olikin pullo öbaut 80-volttista pirtua?
Siinä luki Lupu Negru sen lupun kuvan yläpuolella. Onko se hyvä merkki?

Meinaatko että sinä ihan oikeesti unohdat sen grapan piilopaikan? Vai onko se siivouskomero niin vastenmielinen paikka, että komeron sijaintia et muista pullon jemmaamisen jälkeen?
Lähinnä tuli mieleen, että tyttöseni voisi vahingossa desinfioida sillä vessanpöntön. Tosin huomattuani näin tapahtuneen, veikkailisin jahkaavani noin vartin olohuoneessa epätietoisessa tilassa, kunnes päätyisin teeskentelemään huonovointista. "Mulle tuli vähän paha olo." Pää pönttöön ja hörrps! Paha olo helpottuisi kotvaseksi.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: Des infektion

Viestin lähetti Tilatiili
Siinä luki Lupu Negru sen lupun kuvan yläpuolella.


Pää pönttöön ja hörrps! Paha olo helpottuisi kotvaseksi.

Minä en noihin Lupuihin sotkeennu, kun en ole Lupujen asiantuntija.

Tuohon "pää pönttöön" hommaan antaisin vinkiksi, että jo muinaiset roomalaiset lipittivät viemäriin vahingossa kaatuneen viinin suihinsa IMUPILLIN avulla. Ei sinne pönttöön tarvitse koko yläkroppaa survoa...
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Re: Päässäni tuulee

Viestin lähetti Tilatiili
Minulla ei ole krapula, mutta loput grapat piilotan varmuuden vuoksi siivouskaappiin.

Ja höpö höpö. Grappaa ei piilotella vaan se laitetaan ylpeänä vaikkapa takan päälle kaikkien näkyville. Muista että sinulla ei ole grapulaa juuri sen takia, että tajusit ottaa Grappaa. Toki Grappa on monikäyttöistä tavaraa ja sillä poistettaan tarvittaessa niin tahrat kuin ennakkoluulotkin, joten sinänsä käytöä sille löytyy siivouskomerossakin. Siellä se ei vain ole arvoisessaan paikassa...
 

Mdawg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ai, sattuu!

Tänä viikonloppuna oli vähän tarkoitus säästellä, mutta vitut. Ilmeisesti olen jossain vaiheessa eksynyt myös kotiin, koska tässä nyt sormet täristen yritän kirjoitella, mutta ei siitäkään tule lasta eikä paskaa kun näppämistössä vilkkuu kolme A:ta ja Enter vie puolet näppäimistöstä.

Nyt on taas niin järkyttävän kauhea kanuuna, että kohta tyrät rytkyy jos alakerran asukkaat eivät osaa pestä tiskejään hiljempaa. Nukkumisesta ei tule hevonvittuakaan: Lasse Norres kummittelee alasti jokaisessa unessa.

Täytyy kaataa tänä iltana tuplasti enemmän, että saa tämän jytinän huuhdottua pois.
 

Prookie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Vielä ei ole jysäri, mutta ennusmerkit on ilmassa, että kohta on. Eilinen piti olla vaan tuollainen pieni treenaus tämän päiväistä Aitoon Kirkastujuhla reissua varten, mutta toisin kävi.

Ooh, illalla näkee Nylon Beatin ja Gimmelin. ;-)
 

Eppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Sistis
Hävetkää ihmiset, mikäli ette todellakaan tienneet, mitä OPM tarkoittaa.

Valtiolla kun olen hommissa ja tekemisissä erityisesti opetusministeriön kanssa, niin en voi sille mitään, että kyllä mulle OPM:stä tulee ensisijaisesti aina opetusministeriö mieleen :) Mutta osaan toki omat pullot mukanani kuljettaa.
 

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Jaahas, olin jurrissa avannut oikein oman ketjunkin. Onneksi on lukossa, kun tarjoilu loppu ja muija vihainen. Hieman päätä jomottaa, mutta eikun uuteen nousuun. Krapula on vasta huomenna tai sitten ylihuomenna! Olin yöllä nostanut #25 Ruutu paidan taloyhtiön lipputankoon, oli ihan mukavaa hieman häpeissään äsken se noutaa pois! Hieman tuli penailtua...
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Viestin lähetti Kempes
Jaahas, olin jurrissa avannut oikein oman ketjunkin. Onneksi on lukossa, kun tarjoilu loppu ja muija vihainen. Hieman päätä jomottaa, mutta eikun uuteen nousuun. Krapula on vasta huomenna tai sitten ylihuomenna! Olin yöllä nostanut #25 Ruutu paidan taloyhtiön lipputankoon, oli ihan mukavaa hieman häpeissään äsken se noutaa pois! Hieman tuli penailtua...

Aika hyvä, sä varmaan julistit teidän taloyhtiön Suviurpo-lätkästä vapautetuksi alueeksi, kun vedit Jarkon paitaa lipputankoon.

Ja krapulahan on köyhien tauti.
 

pXi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, EPS
Viestin lähetti Kempes
Olin yöllä nostanut #25 Ruutu paidan taloyhtiön lipputankoon, oli ihan mukavaa hieman häpeissään äsken se noutaa pois! Hieman tuli penailtua...
Mitä turhaan nolostua,moinen tekohan osoittaa vain tekijänsä korkeaa moraalia ja käsitystä hyvästä mausta.Joku tietämätön tollo olisi saattanut nostaa salkoon kaikenlaisia halpoja pelleriepuja.

Mitä itseeni tulee,niin alkaa olo jälleen notkistua.Illalla räjähtää Kaisaniemessä.
 

Hasse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Hertha BSC, HIFK
ppöööh...

hieman morgania ilmassa. etsin kenkiäni siihen asti, kunnes tajusin että ne ovat tuolla rannalla jossa kävin 5 aikaan aamuyöllä uimassa. paikalta löytyi myös kännykkäni nätisti kenkien vieressä....

tässä vielä haistellaan tilannetta krapulan suhteen. En osaa päättää olenko pienessä laitamyötäisessä vielä vai olenko edennyt evoluutiossa darran edelle..
 

Voittaja

Jäsen
Hyi helvetti mikä olo!

Nyt pitäisi löytää jostain puhelin, millä voi soittaa Radiolinjalle ja kysyä PUK-koodin.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
En tajua, että miksei mulla ole krapulaa. Torstai meni verrytellessä, mutta pe & la laitettiin iso pyörä pyörimään ja tuhottiin kahden kaverin kanssa 36 pulloa keppanaa, 36 pulloa nelosolutta sekä 3:n litran pänikkä viiniä. Eilen vapisin, hikoilin ja palelin, mutta kaikenkaikkiaan krapula oli aika vaisu. Olenkohan vieläkin humalassa?
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Tallinnan reissu peruskaavalla loman loppuun. Koska keho oli 3 viikon loman aikana tottunut kaikenlaisiin nesteisiin, niin eipä sen kummempaa krappista tullut. Vituttaa vaan minibaarin tyhjentäminen ja siitä tullut helvetinmoinen lasku. Kyllähän tuo olisi jo pitänyt tietää, mutta kännissä kaikki ovat kuninkaita.
Eilinen meni zombiena sängyssä makaillessa ja tänään töihin tullessa ensimmäinen kysymys duunikaverilta oli :"Lähetsä tänään terassille?". Vannoin kuitenkin eilen, että ihan heti ei kupiteta, joten siirsimme terassikeikan keskiviikolle :).
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Pojat sai eilen hyvän idean tehdä uusi ketju(varmasti muillekin juolahtanut mieleen). Känni -ketjuhan on jo olemassa mutta meillä oli tarkoitus tehdä ketju johon saa ainoastaan kirjoittaa kännissä, eikä jo kirjoitettua tekstiä saa korjata. Ketjun aloittajaksi valittiin yksimielisesti?? minut koska ilmeisesti olin eniten "vaikutuksen alainen". Mutta kuin aina välillä käy, käytännössä asia ei aina mene niinkuin pitäisi - toisin sanoen sanoman kiteytys hieman epäonnistui ja ketju meni lukkoon kohtuullisen nopeasti.

http://www.jatkoaika.com/keskustelu/showthread.php?threadid=17936

Ja nyt on sitten krapula... ja hirveä helle.
 

Aksu

Jäsen
Voi vidu... Eilen oli ensimmäinen oikea kesäpäivä ja pitihän sitä mennä illalla viettämään terassille. Saimaa oli kaunis, aurinko paistoi, ihmiset iloinen puheensorina kantautui joka puolelta. Ostin oluen, tuoppi tyhjeni nopeasti, ostin toisen, hyvältä maistui... ja mitä tästä sitten seuraa. Kotona kolmen maissa ja nyt hirvee darra. Osin varmasti väsymyksen puolesta, mutta kyllä sitä kaljaakin meni kaatamalla.

Tänään teen töitä yksin (alunperinkin oli tarkoitus), joten minun ei tarvitse kuunnella ketään. Radio hivenen normaalia hiljemmalla ja kahvia menee. Päätä särkee. Tekis kyllä pirusti mieli korjailla, mutta illalla joutuu lähtemään muutaman sadan kilometrin autoajelulle. Väsyttää.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
v****u mikä olo..piti sit lähtee ottaa keittoo maanantaina...prkl.
ei viel oo mikään kauhee kanuuna ku oon viel vähän keitois mut duuniin selvisin kuitenki=)....
onneks (tai no onneks ja onneks) tuli puhuttuu norjaa eilen ni lähti suurin osa nesteist ja alkoholist sitä rataa pois...
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Karsea olo vieläkin tuosta maanantain rällästyksestä. Piti muutamalle halvalle kaljalle lähteä... Sammuin joskus klo 10:n pintaan aamulla sohvalle. Heräilin sitten joskus yhden pintaan ja raahauduin viideksi töihin. Kiva tolla saatanan helteellä kaataa viinaa kaikenmaailman mulkuille juopoille. Onneks oli sentään helvetin kiireinen päivä niin ei kerennyt kärsimään sen pahemmin. Uni tulee varmaan parin kolmen tunnin päästä, kun olen ensin hikoillut noin 7 litraa.

Nyt loppu renttuilu, ei viinaa ennen lauantaita. Tän on pakko pitää.
 

RaLu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Loma alkaa vasta parin päivän päästä ja silti krapula keskiviikkoaamuna.....eipä ole herkkua tällä kelillä istua toimistossa ilman mitään loiventavaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös