Krapulaketju

  • 451 588
  • 1 743

Iceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Re: Re: Ýlös (ei liian nopeasti)

Viestin lähetti Predator
Sulla mikään darra ole, kun pystyt näppäimistöä takomaan. Kunnon Kankkusessa ei löydä edes tietokonetta. Niin, ja oliko edes kunnon jurri?

On, on, usko pois. Se vaan on selkärangassa että että kone päälle ja Jatkoaika auki kun olen fyysisesti kämpillä. Täysin automaatiolla menee.

Jurri kuulemma on ollut melko hyvä, tekstiviestit (ex?)duunikavereilta vahvistavat sen.

Penailua, penailua. Morkkis ja darra, selkeästi olevat. (TM: Yoda)
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: Re: Re: Ýlös (ei liian nopeasti)

Viestin lähetti Oloneuvos
Jaahas! Ja taas Mr Darra himself vauhdissa! Pitääkö sitä nyt joka käänteessä mainostaa tällaisille krapulaa tuntemattomille?!


Ei, nyt tämä turkulainen Ihmemies alkaa taas!

Turun vesijohdoissa muhivassa vedessä täytyy olla tämän krapulattomuuden ydin. Viimeksi kun minä nautin ERITTÄIN kosteata iltaa/yötä Turussa, Raunistulan ghetossa, niin seuraavana päivänä ei yrjöttänyt, ei edes päätä särkenyt vaikka kello herätessä oli vasta öbaut 22.00... jäihän siinä se ns. seuraava päivä kokonaan väliin, mutta joku oli hakenut Deniksen pizzat huikopalaksi... oliivia, kinkkua, mozzarellaa ja homejuustoa... siitä saikin oivan kimmokkeen lähteä uudelleen baanalle. Olisin halunnut purjehtia siinä yhrell pualell jokkee ankkuroituna olevalla Suomen Joutsenella räyhäkkäästi Stadiin, mutta siinä laivan portaiden yläpäässä oli joku tiukkapipoinen matruusi, joka sanoi jotakin "nyt sää lähdet, tai sää itket ja lähdet". Ei ollut tyyppi käynyt Matkailun Edistämiskeskuksen ihmisläheisiä kursseja?
 

Iceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Re: Re: Re: Ýlös (ei liian nopeasti)

Viestin lähetti Oloneuvos
On se niin väärin, ettei tuo amatöörien tauti iske meikäläiseen ollenkaan. Oikeastaan olisi kiva (???) joskus kokea oikein kunnon malaria, että tietäisi, mistä poikaset ja muuten vaan alaa tuntemattomat sopertavat. Veli Jet-Ace on sitten vissiin väsätty samasta puusta kuin meikäläinen, kun on jäänyt tuo kansantauti tuntemattomaksi. Pöh!

Saatan iskeä tapparani kiveen mutta haastan teidät Suomi - Turku -maaotteluun darran kilvoittelussa. Valitsen omaan tiimiini Korakin. Jos ette koe Kunnon Kankkusta yhteisen illanvieton jälkeen niin olette alieneita.

Nimim. Kaikkea sekaisin ja runsaasti. Ja sitten vielä samanlaiset.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: Re: Re: Ýlös (ei liian nopeasti)

Viestin lähetti Iceman
On, on, usko pois. Se vaan on selkärangassa että että kone päälle ja Jatkoaika auki kun olen fyysisesti kämpillä. T


Yoda, my ass!

Oletko ihan varma, että olet FYYSISESTI kämpillä? Koita nyt ensin alkuun, että sopiiko avaimesi oven lukkoon... ÄLÄ kuitenkaan paina sitä ovea kiinni sieltä portaikon puolelta ennenkuin tsekkaat sen nykkelin sopivuuden... varsinkin jos olet munasillasi siellä portaikossa.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Re: Re: Re: Re: Ýlös (ei liian nopeasti)

Viestin lähetti Iceman
Saatan iskeä tapparani kiveen mutta haastan teidät Suomi - Turku -maaotteluun darran kilvoittelussa. Valitsen omaan tiimiini Korakin. Jos ette koe Kunnon Kankkusta yhteisen illanvieton jälkeen niin olette alieneita.

Nimim. Kaikkea sekaisin ja runsaasti. Ja sitten vielä samanlaiset.

Sopii. Olen viettänyt illan seurassa, johon muun muassa Korak kuului. Ainakaan silloin ei kosteasta ehtoosta huolimatta ollut toivoakaan rapilasta. Lähinnä E.T. taitaisi olla kuvaavampi nimitys. Tupla-Pöh!

Nimim. Drinkkilista edestakaisin ja pieni kahvi.

Edit: Turun joukkueessa ovat sitten ainkin Jet-Ace ja allekirjoittanut. Kuinka iso tiimi pitää kasata? ;)
 
Viimeksi muokattu:

Iceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Re: Re: Re: Re: Ýlös (ei liian nopeasti)

Viestin lähetti Predator
Yoda, my ass!

Oletko ihan varma, että olet FYYSISESTI kämpillä? Koita nyt ensin alkuun, että sopiiko avaimesi oven lukkoon... ÄLÄ kuitenkaan paina sitä ovea kiinni sieltä portaikon puolelta ennenkuin tsekkaat sen nykkelin sopivuuden... varsinkin jos olet munasillasi siellä portaikossa.

No en ainakaan HENKISESTI ole kämpillä tai ainakaan ketään ei ole kotona.

No, olen ainakin JONKUN kämpillä ja täältäkin pääsee JA :han.... milloinkahan omistajat huomaavat....

Enkä sitäpaitsi enää ole munasillani, sain tehtyä 6-packin pahveista itselleni boxerit eli täysin salonkikelpoinen.

Jaa, Korak onkin juotu (taas :) ) pöydän alle, lähdetkö Preda tiimimittelöön kankkusen kilvoittelussa turkulaisia (Olonevos&Jet-Ace) vastaan?
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: Re: Re: Re: Re: Ýlös (ei liian nopeasti)

Viestin lähetti Iceman


Jaa, Korak onkin juotu (taas :) ) pöydän alle, lähdetkö Preda tiimimittelöön kankkusen kilvoittelussa turkulaisia (Olonevos&Jet-Ace) vastaan?

ANYTIME, ANYWHERE! Tuo turkulaisten elvistely saa luvan loppua! Ovat KAHDESTI onnistuneet polttamaan oman kaupunkinsa ja ovat saaneet oman neekerin Miss Suomi-kisoihin, so what? Kyllä me stadilaiset ainakin huonossa olossa pestään nuo ihme nysvääjät 1000-0! HAH! COUNT ME IN... ennenkuin tulee ylös...
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ýlös (ei liian nopeasti)

Viestin lähetti Predator
ANYTIME, ANYWHERE! Tuo turkulaisten elvistely saa luvan loppua! Ovat KAHDESTI onnistuneet polttamaan oman kaupunkinsa ja ovat saaneet oman neekerin Miss Suomi-kisoihin, so what? Kyllä me stadilaiset ainakin huonossa olossa pestään nuo ihme nysvääjät 1000-0! HAH! COUNT ME IN... ennenkuin tulee ylös...

Taas sitä vedotaan tuohon ennen oman kylänne perustamista tapahtuneeseen pikku fibaan. Meillä sentään sytyttää täällä edes joskus! Kaverit asuvat kyläpahasessa, jonka tsaari piruuttaan perusti hölmöjen suomalaisten vaivoiksi ja sitten vielä ylpeilette "stadillanne." Mikähän tuo "stadi" olisi perustajiensa kielellä? HAH!

Eikös ketuta, kun meidän neekerimmekin pesi kisassa mennen tullen teikäläisten näteimmät tyttölapset? HAH, HAH!

Otetaan se kisa sitten OPM -systeemillä. Meille tulee tietenkin kalliimmaksi, mutta eipähän tarvitse ostaa omaa soikkoa ja muita pesuvehkeitä paikkojen putsaukseen. Niillä ei kuitenkaan olisi käyttöä ennen seuraavaa visiittiänne... HAH, HAH, HAH!

Nimim. Minä juon nyt Karhun
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Olen täysin samaa mieltä Predatorin kanssa sen suhteen että todellisessa krapulassa on aivan turha edes hapuilla mitään tietokoneen näppäimistöä.

Satuinpa itse saamaan tämän karmean tilan päälle tässä eräänä kauniina päivänä. Miniristeilyllä ehdin todellakin saamaan niskaani taivaan ja kaiken muunkin... Jossain oksentelun ja itkun välillä ehdin nukahtaa ja silmiini iskeytyi elämäni karmein painajainen:

Siat jyrsivät käsiäni, enkä voinut kuin istua paikoillani ja huutaa tuskasta. Hetken tuota helvetillistä käsittelyä kärsittyäni siirryin unessani seuraavaan jaksoon, jossa makasin alasti, ilmeisesti jonkinmoisen teurastamon tapaisella kylmällä verisellä laattalattialla, itkien syötyjä käsiäni.

Samantien heräsin omaan itkuuni enkä uskaltanut enää sen krapulan aikana nukkumista yrittää. Karmea krapula oli se!
 

Iceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ýlös (ei liian nopeasti)

Viestin lähetti Oloneuvos
Otetaan se kisa sitten OPM -systeemillä.

Nimim. Minä juon nyt Karhun

Nyt kyllä tarvitsee kysyä että mikä on OPM -systeemi? Jotain HC :ta se on, tarvitseeko tuota varten varata lomaa duunista tai paikkaa sairaalasta?

T. Nimim. tuliais-bombay_sapphire-otettu-käyttöön
 

Anton

Jäsen
Oma eukko lähti eilen viettämään tyttöjen kanssa Martta –iltaa ja minun tehtäväksi tuli päättää, että jäänkö siivoamaan ja tekemään rästitöitä. Pyhätakki, eli se siistimpi verkkatakki, oli päällä jo ennen kuin ovi oli vaimon takana kunnolla sulkeutunut.

Viimeinen muistikuva, eikä sekään ollut kovin mukava, lähiöbaarista oli, että kolhaisin poskipääni vessassa lavuaarin reunaan. Vessojen lattiat ovat jumalattoman törkyisiä, ei siellä siisti ja fiksu ihminen mielellään makaa.

Herääminen tapahtui jälleen lattialta. Tällä kertaa omasta kylpyhuoneesta. Naama oli niin turvonnut, ettei se meinannut kerralla mahtua kylppärinpeiliin. Vaimo ei ottanut minua ainakaan ulkonäön vuoksi? Onneksi jääkaapissa oli Service Pack. Meinasin hermostua, kun en darrakäsillä saanut olutpulloa auki. Eikö niihin voisi keksiä helpompaa avaustapaa. Itsestään avautuvista krabbispulloista voisi vaikka maksaakin enemmän.
Nälkä on melkoinen, mutta vatsassa on niin epävarma olo, eikä riskiä oksentamisesta haluaisi millään ottaa. Juuromarketissa pitäisi olla ravintopötköjä, joita krabbispäivinä voi käyttää suppoina, ihan vain ettei laatta lennä.

Tällä kertaa oli ihan varmasti viimeinen kerta, kun juopottelen, ihan tosi!

On tässä hyväkin puolensa – jääkiekon katastrofiottelu ei enää harmita.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ýlös (ei liian nopeasti)

Viestin lähetti Iceman
Nyt kyllä tarvitsee kysyä että mikä on OPM -systeemi?

Sama vika. Mitä tarkoittaa OPM-systeemi? Ei kai tässä joudu laittamaan allekirjoituksia pankkivekseleihin? Ei sen puoleen, olen viimeiset 17 vuotta allekirjoittanut kaikki pankkiin liittyvät asiakirjat ja laskut nimellä Jet-Ace Logan... ja hyvin on pyyhkinyt.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ýlös (ei liian nopeasti)

Viestin lähetti Iceman
Nyt kyllä tarvitsee kysyä että mikä on OPM -systeemi?

Oma Pullo Mukaan. Jet-Ace ja minä emme juo toisten laskuun ja Predan horrorstoreista päättelen, että on herroja kohtaan huomaavaista, että laskua ei tasata pääluvun mukaan. ;)
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Anton


Tällä kertaa oli ihan varmasti viimeinen kerta, kun juopottelen, ihan tosi!

Unohdit sanoa, että viimeinen kerta TÄNÄÄN.
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Re: Re: Re: Ýlös (ei liian nopeasti)

Viestin lähetti Oloneuvos
On se niin väärin, ettei tuo amatöörien tauti iske meikäläiseen ollenkaan. Oikeastaan olisi kiva (???) joskus kokea oikein kunnon malaria, että tietäisi, mistä poikaset ja muuten vaan alaa tuntemattomat sopertavat. Veli Jet-Ace on sitten vissiin väsätty samasta puusta kuin meikäläinen, kun on jäänyt tuo kansantauti tuntemattomaksi. Pöh!

Kyllähän se niin on, kuten joku muistaakseni aiemmin jo mainitsi, että jos ei krapulaa ole kokenut niin se on yrityksen puutteesta kiinni. Käyppä kysäsemässä muutamilta "alan ammattilaisilta" puistosta, että iskeekö heillä krapula, jos lopettavat juomisen.

Kyllä pitäisi omin silmin nähdä ennenkuin tommosta uskoo. Aikamoinen teräshemmo täytyy olla, jos tosissaan (suurimman osan päivästä) vetää alkohoolia vaikka kolmisen päivää putkeen, eikä minkään näköistä vaikutusta näy putken päässä.
 

Anton

Jäsen
Anton:
Tällä kertaa oli ihan varmasti viimeinen kerta, kun juopottelen, ihan tosi!


Kuka perhana on käynyt editoimassa minun tekstejä? En minä mitään tuommoista ole luvannut.
Olen aikaansaava persoona, ehdin jo hakea pitkäripaisesta pullollisen tärinänpoistoainetta...

Alkoholismin ensimmäinen piirre on krapulan loivennus.
Tällä hetkellä: EVVK.
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Ai perhana. Mää en juo tänään enää ikinä. Kaverit muistivat kohteliaasti synttärisankaria nestemäisen aineksen muodossa, ja sitten siinä tulikin taas touhuttua...

Oikeastaan krapula on vain hyvä juttu. Kyllä sen aina aamuisin muistaa, kuinka helkkarin järkevää touhua ryyppääminen onkaan. Eipähän tule tavaksi liian usein.
 

1900

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal ja Lahden Reipas
Kaks päivää meni tintatessa. Tyypilliseen tapaan piti ottaa taas ettonet; tulipahan sitten nukuttua koko FA-cupin finaali. En ole vielä uskaltanut edes vilkasta lompakkoa ja sitä kuittien määrää, jospa sitten huomenna kattelis mitä on mennyt.

Itse asiassa olotila ei ole mitenkään järkyttävän paha. Saas nährä miten ensi yö menee.
 
Suosikkijoukkue
Haukat
En ole kokenut krapulaa, mikä on varmaankin seurausta siitä, että en ole koskaan ollut humalassa. Joka tapauksessa minulla on jonkinlainen käsitys siitä, mitä tuo olotila pitää sisällään. Kesän 2001 Provinssirockin jälkeen olo oli yksinkertaisesti niin kammottava, että ei voinut oikein tehdä mitään. Tämä on paradoksaalista, sillä olin juonut vain limua ja vettä.
 

Sisäliitin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viestin lähetti Kolmas Johannes
En ole kokenut krapulaa, mikä on varmaankin seurausta siitä, että en ole koskaan ollut humalassa. Joka tapauksessa minulla on jonkinlainen käsitys siitä, mitä tuo olotila pitää sisällään. Kesän 2001 Provinssirockin jälkeen olo oli yksinkertaisesti niin kammottava, että ei voinut oikein tehdä mitään. Tämä on paradoksaalista, sillä olin juonut vain limua ja vettä.

Tuo on jo saavutus sinänsä saada krapula ilman viinaa, eli onnittelut sinnepäin.

Heräsin tänään kaverin luota yhdeksän aikaan, aikani kierittyä sängyssä päätin suunnistaa halaamaan posliini-jumalaa mutta eihän siitä mitään tullut koska pää meinasi posahtaa, kun nousin seisomaan. Kontaten vessaan ja tärisemään hirveässä horkassa vessan lattialle. Erinäistä konttausta ja tärinää ympäri asuntoa puoli kahteen, jolloin olo alkoi hiukan helpottaa. Heti vähän ruokaa naamaan ja kotiin.

Nyt olo on jo suht hyvä lukuunottamatta pientä väsymystä ja päänsärkyä.

Ei enää ikinä!

nimim. Missä ens viikonloppuna?
 

Tilatiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Metaani CH
Päässäni tuulee

Join sitä paljon puhuttua grappaa puoli pulloa ja ilmeisesti jonkun viinipullon. Peijakas, minähän menin aivan sekaisin. Naapuripöydässä lihava lesbopariskunta keskusteli tai siis sössötti minigolfista, joten jouduin poistumaan oksennukselle.

Minulla ei ole krapula, mutta loput grapat piilotan varmuuden vuoksi siivouskaappiin.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: Päässäni tuulee

Viestin lähetti Tilatiili
Join sitä paljon puhuttua grappaa puoli pulloa ja ilmeisesti jonkun viinipullon.

Kiinnitti huomiota tuo ILMEISESTI-sana. Jos noin hataralla pohjalla on muistikuvat pämppäyssessiosta, niin oletko yleensä varma että kyse oli jostakin viinistä? Jospa se olikin pullo öbaut 80-volttista pirtua?

Meinaatko että sinä ihan oikeesti unohdat sen grapan piilopaikan? Vai onko se siivouskomero niin vastenmielinen paikka, että komeron sijaintia et muista pullon jemmaamisen jälkeen?
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Hävetkää ihmiset, mikäli ette todellakaan tienneet, mitä OPM tarkoittaa. Kyllähän se kuuluu jo ihan yleissivistykseen. Joissain hyvin 'virallisissa' kutsuissa mainitaan usein, että tilaisuus on OPM elikkäs oma PYYHE mukaan, mutta tietysti jokainen itseänsä kunnioittava juopottelija tietää tuon sanalyhenteen oikean merkityksen.
 

Kapo 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Aurinko kulki halki taivaankannen kamalasti rämisten...

Se on keskimääräistä mukavampi tilaolo kun huomaa astuneensa madonreikään lauantaina ja hups! -> onkin jo keskiviikko. On muuten äärimmäisen typerää ruveta korjailemaan krapulaa väkevillä, krapula kyllä lähtee mutta niin lähtee järkikin päästä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös