Krapulaketju

  • 451 585
  • 1 743

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Viestin lähetti Anton
Tässä ketjussa taitaa olla melkoisesti oluen ystäviä.
Kysymys taitaa mennä hieman pikkasen ohi aiheen, mutta mikä on ollut teille halvin kolmostuoppi (0,5 l) ja mistä paikkaa se on ostettu?
Järvenpäässä Papas-nimisestä kuppilasta saa puolikkaan mallasjuoman kahden euron hintaan häppärin aikaan. Ja muulloinkin se maksaa vain euron enemmän.

Helsingissä on myös pistänyt silmään tuo Stella Star Club. Siellä on tosiaan happy hour muistaakseni klo. 16-20 sunnuntaista torstaihin, ja ohrasen hinta huimat kaksi euroa. Sijaitsee aivan entisen duunikohteen vieressä, mutta valitettavasti emme ehtineet käydä korkkaamassa, ennen kuin ikkunanpesu-urakka tuli jo valmiiksi. Eikös Stella muuten sijaitse Vallilassa? Vai missäköhän ne kaupinginosien rajat menee... ainakin Vallilan ammattikoulu on ihan siinä tien toisella puolella.
 

Hielo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, Espoo Blues, HIFK
Viestin lähetti Rok
Eikös Stella muuten sijaitse Vallilassa? Vai missäköhän ne kaupinginosien rajat menee...
Noista kaupunginosien rajoista voi kinastella vaikka maailmanloppuun saakka (vaikka Stellassa), tulematta yhtään sen fiksummaksi. Mutta noin tärkeimpänä pointtina, niin Stelloja on kaksi: Club Vallilassa ja Bar Kalliossa (minun mielestäni), lähekkäin toki.
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Täällähän alkaa pikkuhiljaa viihtyy..

Tässä vaiheessa meikäläinen alkaa olla semmosessa soossissa että altapois.. mites onkos mitään meininkiä eli onkos tuttuja lähdössä mihinkään ööö... illan... ööö viettopaikkaan tai hyvään pihvipaikkaan..

ja huomena olen krapulassa ellei jatkoa seuraa...
 
Tyttöystävän syntymäpäivien saldo

Tavallaan tämä viesti tulee nyt väärään ketjuun, ei tässä vielä krapula ole iskenyt kun lonkerokin kerran vielä maistuu, mutta kun morkkiskin kerran jo tuli niin menköön.

Voi helvetti! Herään vierashuoneen sohvalta. Hetken syvällisen pohdiskelun jälkeen huomaan tyttöystävän hienon kipsistä valmistetun pöydän. Nyrkin kokoinen pala on irronut sen kyljestä.

On se saatana, piti sitten eilen illalla käydä tyttökaverin veljelläkin aukomassa päätään ("Perkele, sulla on sama nimi kun mun veljellä! Sä olet muuten mua kaksi päivää nuorempi!").

Sitten vaan parvekkeelle tupakalle ja lisää viinaa.

Hävettää.

Juho Juntusella on sellainen yhden kuvan sarjakuva. Se on julkaistu joskus Soundissa. Siinä nainen avaa verhoja ja ikkunasta näkyy aivan jumalattoman kokoinen perse ja nainen toteaa nojatuolissa istuvalle miehelleen "Tästä taitaa tulla huono päivä.". Sellainen on minun oloni tällä hetkellä, saatana.
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Huh. Mä en juo enää ikinä.

Kaverin synttäreitä piti käydä juhlistamassa, ja taas meni aamuviiteen, ennen kuin kotiin pääsin. Taisi muuten tuo kyseinen kaveri tehdä jonkin sortin ennätyksen, kun tiputti illan aikana yhteensä neljä siideri- tai oluttuoppia lattialle. Way to go!
 
Suosikkijoukkue
ILVES
Ja jälleen tänään joutu kärsimään töissä "iltapäiväpahoinvoinnista". Luojan kiitos töitä ei ollut kuin viisi tuntia ja luoja kiitos olin eilen tajunnut ajaa kärrykatoksen täyteen, jolloin firman parkkipaikalle ei tarvinnut mennä ajeleen vasta kun neljän aikoihin olon helpotettua.

Ilmeisesti eilen tuli sitten juotua liikaa - tai liian vähän. Kun lompakkoa katsoi aamulla, ei sen mukaan kauhean montaa olutta mennyt. Ja vesikin maistui loppuillasta. Ilmeisesti puolituttu baarimikko oli tujauttanut veden sekaan vodkaa tai vastaavaa vaikkei hän vedestä maksua ottanut. Tai sitten vesi oli made in Turku.

Pikku-Raimo
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Mä kirjotan jo nyt kun sit ei pariin päivään pysty. Kolmas päivä menossa, kohta baariin ja huomenna kuollaan jos ollaan hengissä. Aargh!
 
Suosikkijoukkue
mikähän tuo olis....
Taas pitkällisen selailun jälkeen löyty sopiva ketju. Perhanan harvoin jaksaa mitään alkaa raapustaan, mutta nyt iski inspiraatio. Nyt uskaltaa jo ajatella tuota viime sunnuntain oloa. Viime viikonlopun tapahtumia:

Olin kaverin luona kyläilemässä pääkaupunkiseudulla, alettiin ottamaan siinä puolenpäivän aikoihin kaljaa, vajava sikspäkki kerittiin juoda ennen terassille siirtymistä. Kolmen jälkeen terassille ja sieltä Allianssin intertotomatsia katteleen. Siihen mennessä oli jo niin seilissä, ettei matsi kiinnostanu kuin ekan puoliajan. Jatkettiin taas samaa rataa, eli jonnekkin Jalkkisstadionin lähele terassille oluelle (usealle).

Sieltä sitten jatkettiin tsadiin jonnekkin irkkupaariin. Tirpasin kolme 11 eken drinkkiä, jotka tehtiin tuoppiin. Viinaa taisi olla vajava desi/motti. Sen jälkeen alko jo jalat pettämään riverdancea lattialla mentäessä =)

Ajantaju katos täysin, mutta illan pääle vaihettiin jonnekkin yökerhoon siihen lähele rautatieasemaa. pari skruudraiveria heti naamaan ja kalja kyytipojaksi, jokunen hetki sen jälkeen katos muisti joksikin aikaa.

...Seuraava muistikuva tanssilattialta, jossa olin tanssahdellu jonkun blondin kans ja sattumalta sen poikakaveri sattu näkemään. Ja pitikin vielä olla joku +120kg jönse. Noh, pikku riuhtasulla meikäläinen vaihto sijaintia tanssilattialla. Puoli kolmen jälkeen otettiin taksi pois keskustasta, mutta vielä oli vajava tunti aikaa tirpasta pari terävää jossain päin vantaata???

Kämpile puoli viiden aikoihin. Pihala kaaduin nokkospuskiin, joka helvetin paikkaa kirveli,pisteli sun muuta. Kaveri tipahti samoilla paikoilla maihin mutta löi vielä poonuksena päänsä liikennemerkin tolppaan. Sisäle päästyä piti koettaa puuduttaa haavoja ja ottaa pari yömyssyä. Kaheksan maissa lähti taju.

Aamula heräsin yhentoista maissa (eli kolmen nukutun tunnin jälkeen), päissä ko pelikaani, aattelin ,että sehän olis sopiva aika jatkaa matkaa takasin pohjoseen (kuningasajatus). Kaveri jäi sängyn pohjale. Nokkosista koituneet jäljet poltti selkää, käsiä, jalkoja, mutta ei auta, junaan oli mentävä. Pumjmasin kaverilta osan junalipusta, koska edellisen eillan riennot olivat verottaneet lomapkkoa Erittäin Raskaasti!

Pari ekaa tuntia junamatkasta meni hyvin(vielä pienessä sievässä), mutta sitten se pikkuhiljaa alko iskemään. AIVAN HIRVEÄ KOHMELO! Muutaman kerran kävin arabian luuriin puhumassa, käet tärisi ihan sairaasti, päässä tuntu aivan samalta ko olis soralapiolla lyöty, käet oli punaset ko........selästä puhumattakaan. Oulussa iltasella, olo ei vieläkään hellittänyt, ei yhtään silmällistä unta koko matkalla, koska olo oli niin järisyttävä. Kämpile raahauduttuani tilasin pitsan, aamupala, klo 21. Söin vajaan neljäsosan, pää tyynyyn ja yritystä unen saamiseksi. Parin tunnin päästä olo oli korjaantunut siihen asteeseen, että uni tulla tupsahti. vielä maanantaiaamunakin heikotti. Onneksi hengissä ollaan!
 
Viimeksi muokattu:

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Viestin lähetti Nikke
Hitto mulla ei ole ollut kunnon kankkusta vähän aikaan. Ja kaksi edellistä viikonloppua selvinpäin. Joutaisin kaljalle. No, lauantaina sitten. Sunnuntaina ja/tai maanantaina lienee edessä paluu tähän ketjuun...

Näinhän se meni. Eilen pystyi noin 5 kierrosta formulaa katsomaan ennenkuin oli pakko mennä takaisin vaaka-asentoon. Ttu.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Pitihän sitä Ankkarokkiin raahautua, vaikka kaikki mittarit näyttivät punaista. Kone yski jo lähdettäessä ja pöydältä piti pudota kalja-alueella. Herätys oli yllättäen vanhemmiltani, jotka ovat mökillä. Soitto heille aamulla, että mikäs remontti se on täällä menossa kun lavuaari on keskellä vessan lattiaa. Eipä siellä tietenkään mitään remonttia ollut vaan meikäläinen oli ilmeisesti nojaillut siihen yömyöhäisellä. No, sain sen kuitenkin korjattua, jonka jälkeen himaan terassin parin tasoittavan jälkeen. Miksi en mennyt kotiini jo yöllä on avoin kysymys. Eilen iski sitten pitkästä aikaa kunnon tramboliinikrapula ja viime yö oli yhtä liskoa ja hikoilua. Hiki valuaa vieläkin ja duuneista nyt ei ihan heti tule mitään. Sais edes syötyä jotakin.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Näin se on...vai onko sittenkään?

Eilinen ja viime yö menivät kohtuullisen vauhdikkaasti. Niinpä eukko valitteli aamusella päälakensa (!) olevan kipeä. Minä taas podin samaan aikaan kurkkukipua ikkunan jäätyä yöksi auki. Kun kerran paremman puoliskon nuppi ja minun röörini ovat yhtä ylhäällä, on selkeä johtopäätös se, että aamuinen kipu iskee vain tuolle korkeudelle. Oliskohan naisen logiikka tarttunut kesän aikana...
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Näin se on...vai onko sittenkään?

Viestin lähetti Oloneuvos
Kun kerran paremman puoliskon nuppi ja minun röörini ovat yhtä ylhäällä, on selkeä johtopäätös se, että aamuinen kipu iskee vain tuolle korkeudelle. Oliskohan naisen logiikka tarttunut kesän aikana...

Kun kerran päiden korkeuksista puhutaan, niin johtopäätös olisi aivan toisenlainen, jos rouvasi päälaki ja Sun vatsasi olisivat olleet aamulla kipiät. Se tilanne olisi ollut luultavasti Sulle nastempi. Näin miesten logiikalla.
 

1900

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal ja Lahden Reipas
Kesäloman kunniaksi tuli eilen vedettyä hirveet koomat. Nyt on paha olo ja akka kadonnut. Saatana.
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti 1900
Kesäloman kunniaksi tuli eilen vedettyä hirveet koomat. Nyt on paha olo ja akka kadonnut. Saatana.

Sama juttu. Paitsi akka näyttää olevan vielä tallella. Saatana.
 

Siivu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Ilves
Viestin lähetti 1900
Kesäloman kunniaksi tuli eilen vedettyä hirveet koomat. Nyt on paha olo ja akka kadonnut. Saatana.

Viestin lähetti Fläppis
Sama juttu. Paitsi akka näyttää olevan vielä tallella. Saatana.

Sama juttu. Paitsi akkaa ei ole ensinkään. Eikä kesälomaa. Enkä vetänyt hirveitä koomia. Päätin kuitenkin piristää työviikkoa seitsemällä tuopilla ja pilkun bongauksella. Saatana.
 
Viimeksi muokattu:

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti 1900
Hyvä, että muitakin jurppii. Perkele.

Näin on. Helpottaa jotenkin, vaikka meinaa taju lähteä vähän väliä tässä koneella. Saatanan perkele.
 

JLand

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, NY Yankees, NY Giants
Perjantaina alkoi kesäloman toinen puolisko. Torstaista lähtien on tullut oltua joka päivä enemmän tai vähemmän juovuksissa -- tänään olisi tarkoitus olla taas pitkästä aikaa vähän rauhallisemmin.

I'm in pain.
 

OikeaPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, maajoukkue, sympatiat: HIFK
No niin.

SUORITUS eli eka työviikko on takana lomien jälkeen (pertsi tehty jo sisään). Muija murjottaa ja muksut säätää...

eli

On siis aika lääkityksen!

Nappailempa tässä näppäilyjeni lomassa huoletta Karpalettia (kokeiluprojekti) ja humallun. Eli siis hankin huomiseksi luultavasti jälkiseuraamuksia.

Raportoin jatkossa kuinka kävi. Nyt olo on nousevan huoleton ja riemukas!
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Vittu, taas se tuli todistettua. Pikakänneistä tulee kauhea krapula. Aika tyytyväinen olen silti suoritukseeni, puoli tuntia oli tehokasta ja tälläisen krapulan sai hankittua siinä ajassa. Kyllähän rahaakin paloi aika suhteettomasta aikaan nähden, mutta pakko oli nollata tilanne. Ei meinannut nähdä enää eteensä kun oli niiiiin iso elin otsassa.

Vois mennä pian takaisin nukkumaan.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Huomenta. Kaunis päivä tänään. Ei muuta kuin uuteen nousuun. Onnistuin nukkumaan krapulan yli. Jes!
 

Jukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Herra kalsari kutsui minut kylään. Kaupasta kaljaa pussillinen + sipsit, limsat ja jäätelöt valmiiksi. Myös rahaa sen verran, että huomenna voi tilata pizzan. Huomenna ei pysty laskemaan kertolaskuja, kun on niin vaisu olo. Pitää vain maata aivot offilla sohvan nurkassa ja massuttaa kaikkea hyvää. Eläköön kalsarit, huomenna tuskin pystyn edes raportoimaan fiiliksiä.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Just joo. Tulin juuri taksilla töihin. Olen nukkunut viime yönä about kaksi tuntia. Haisen niin vanhalle viinalle kuin vain voi haista. Työkaverit nauraa mulle. Oli eilettäin firman saunailta ja lupasin hoitaa työkavereille huomenna kyydin töihin ja yhdelle tyypille majoituksen kämpässäni jos lähtevät mun kanssa jatkamaan iltaa baariin. Loppujen lopuksi tuo kaveri jolle lupasin majoituksen nukkui autossaan parkkipaikalla ja kaikki tuli taksilla töihin kun minä oli teillä tietymättömillä.

Nyt se tulee nyt se kävelee. Ei edes tupakkaa mieleni tee...

Se oli sekava päivä!
 

Siivu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Ilves
Päätin eilen piipahtaa vakikapakassa orastavaa kankkua ja työviikon alkua helpottaakseni. Yhdeksän tuopin ja sairaalloisen sekavan yön jälkeen voin todeta vain toisen tavoitteen täyttyneen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös