OldTimeHockey
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Helsingin IFK, Bayern München, Deutschland
Sistiksen kanssa samaa mieltä siitä, että OPM kuuluu yleissivistykseen. Samoin kuin ETYK, kai se nyt sentään on tuttu?
Viestin lähetti OldTimeHockey
Sistiksen kanssa samaa mieltä siitä, että OPM kuuluu yleissivistykseen. Samoin kuin ETYK, kai se nyt sentään on tuttu?
Viestin lähetti Predator
Höpönlörde. OPM = Oma Pullo Mukaan... tosin tämä selittää sen että saunaillan isäntä on tuntunut aina omituisen tyytyväiseltä kun ilmestyn paikalle oman pullon/pullojen kanssa... ei ole koskaan pyyhkeettömyydestä tullut pyyhkeitä.
Siinä luki Lupu Negru sen lupun kuvan yläpuolella. Onko se hyvä merkki?Viestin lähetti Predator
kyse oli jostakin viinistä? Jospa se olikin pullo öbaut 80-volttista pirtua?
Lähinnä tuli mieleen, että tyttöseni voisi vahingossa desinfioida sillä vessanpöntön. Tosin huomattuani näin tapahtuneen, veikkailisin jahkaavani noin vartin olohuoneessa epätietoisessa tilassa, kunnes päätyisin teeskentelemään huonovointista. "Mulle tuli vähän paha olo." Pää pönttöön ja hörrps! Paha olo helpottuisi kotvaseksi.Meinaatko että sinä ihan oikeesti unohdat sen grapan piilopaikan? Vai onko se siivouskomero niin vastenmielinen paikka, että komeron sijaintia et muista pullon jemmaamisen jälkeen?
Viestin lähetti Tilatiili
Siinä luki Lupu Negru sen lupun kuvan yläpuolella.
Pää pönttöön ja hörrps! Paha olo helpottuisi kotvaseksi.
Viestin lähetti Tilatiili
Minulla ei ole krapula, mutta loput grapat piilotan varmuuden vuoksi siivouskaappiin.
Viestin lähetti Sistis
Hävetkää ihmiset, mikäli ette todellakaan tienneet, mitä OPM tarkoittaa.
Viestin lähetti Kempes
Jaahas, olin jurrissa avannut oikein oman ketjunkin. Onneksi on lukossa, kun tarjoilu loppu ja muija vihainen. Hieman päätä jomottaa, mutta eikun uuteen nousuun. Krapula on vasta huomenna tai sitten ylihuomenna! Olin yöllä nostanut #25 Ruutu paidan taloyhtiön lipputankoon, oli ihan mukavaa hieman häpeissään äsken se noutaa pois! Hieman tuli penailtua...
Mieletöntä!Viestin lähetti Kempes
Olin yöllä nostanut #25 Ruutu paidan taloyhtiön lipputankoon, oli ihan mukavaa hieman häpeissään äsken se noutaa pois!
Mitä turhaan nolostua,moinen tekohan osoittaa vain tekijänsä korkeaa moraalia ja käsitystä hyvästä mausta.Joku tietämätön tollo olisi saattanut nostaa salkoon kaikenlaisia halpoja pelleriepuja.Viestin lähetti Kempes
Olin yöllä nostanut #25 Ruutu paidan taloyhtiön lipputankoon, oli ihan mukavaa hieman häpeissään äsken se noutaa pois! Hieman tuli penailtua...
Aaltoja!!!Viestin lähetti Kempes
Olin yöllä nostanut #25 Ruutu paidan taloyhtiön lipputankoon, oli ihan mukavaa hieman häpeissään äsken se noutaa pois! Hieman tuli penailtua...