Krapulaketju

  • 446 249
  • 1 745

1900

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal ja Lahden Reipas
Krapula ketju

Elikkä otsikon mukaisesti tänne voi kirjoittaa ainoastaan krapulaiset.

Eilen oli kaverin kolmekymppiset ja piti taas juoda jalat alta. On se ihme, ettei tähän ikään mennessä osaa tuota viinaa juoda. Aina pitää ottaa liikaa, sammua, oksentaa ja lentää baarista pihalle. Elenkin tuli noudatettua tuttua kaavaa: kaksin käsin olutta ja Leijonaa naamariin, pienet päiväunet ennen baareihin menoa ja illemmalla portsarin avustamana kahdesta juottolasta pihalle. Siitä taksilla kotiin, lattialle nukkumaan kaikki kledjut päälle josta tänä aamuna kärttynen emäntä herätti.

Nyt on sitten aivan kamala krapula, morkkikset omista toilailuista ja lompakko tyhjä. Samariinia ja Buranaa kuluu, eiköhän se tästä. Lienee muillakin palstalaisilla samoja oireita, tautia on varmaan näin viikonloppuisin liikkeellä.
 

Jindebyne

Jäsen
Joo. Tuli eilen otettua vähän reilummin ja aamulla sanoin taas kerran, etten juo enää ikinä perseitä (niinpä niin). Itselläni paha tapa humalassa kuten eilenkin sanoa juttuja jota ei välttämättä tarkoita, enkä ikinä muista seuraavana päivänä mitään. Kyllä se viina tekee ihmisen tyhmäksi ja aamulla aina niin paha olo,mutta kuka helvetti käskee juomaan? Aivan, ei kukaan! Kyllä vituttaa kun voi ihminen olla tyhmä! Näitä asioita liikkuu jomottavassa päässä aina darra-aamuisin :)
 

SSee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
Viestin lähetti Trancezz
Joo. Tuli eilen otettua vähän reilummin ja aamulla sanoin taas kerran, etten juo enää ikinä perseitä (niinpä niin). Itselläni paha tapa humalassa kuten eilenkin sanoa juttuja jota ei välttämättä tarkoita, enkä ikinä muista seuraavana päivänä mitään. Kyllä se viina tekee ihmisen tyhmäksi ja aamulla aina niin paha olo,mutta kuka helvetti käskee juomaan? Aivan, ei kukaan! Kyllä vituttaa kun voi ihminen olla tyhmä! Näitä asioita liikkuu jomottavassa päässä aina darra-aamuisin :)

Tätä ei juuri paremmin voisi sanoa. Kyllä lähes poikkeuksetta lauantai / sunnuntai aamuna on käsittämätön vitutus kun miettii niitä asioita mitä on sanonut / tehnyt. Mutta elämä on laiffii!

Minä olen heikoin lenkki

=)
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
LÄLLÄNLÄÄ!

Tulen heti selvinpäin ja kukkean oloisena rikkomaan tämän ketjun sääntöjä: MINULLA EI OLE TÄNÄÄN KANKKUSTA!

Olen elämäni aikana kylläkin kärsinyt niin monet krapulat, että minä annan itselleni oikeuden kirjoittaa tähän ketjuun. Repikää siitä te onnettomat jotka olette tämän upean lauantain pilanneeet palvomalla polvillanne kylppärin posliinijumalaa, joka myös vessanpöntön nimellä tunnetaan.
Krapulastahan tällä palstalla on ollut jo aikaisemmin oma viestiketjukin, mutta ei kai "rakkaasta lapsesta" voi koskaan keskustella liikaa?

Olen edelleenkin sitä mieltä, että ns. päänsärkykankainen ei ole mistään kotoisin. Kunnon kankkunen on sellainen että ihminen ei pysty edes makaamaan paikallaan. Nimittäin siinä maatessa voi iskeä aivastuskohtaus ja sen jälkeen menee lakanat pesuun kun peräsuoli vapauttaa aivastusta pelästyessään rojut ilmoille. Sitten kun siitä sängystä paniikissa singahtaa pystyy, tarkoituksena syöksyä vessaan, niin kämpän katto tuntuu lattialta ja päinvastoin, puhumattakaan siitä että seinät heiluvat kuin Peppi Pitkätossun painajaisessa... sitten se M A T K A sinne vessaan tuntuukin loputtoman pitkältä... paska valuu pitkin reisiä ja yrjöä lentää matoille ja seinille... sitten kun vihdoinkin löydät itsesi kakomasta vessan pöntön edestä, teet hilpeän havainnon että suusta valuu pelkästään mahahappojen kyllästämää kuolaa... vatsan sisältö on jo jäsennelty pitkin poikin asuntoa. SELLAINEN ON KUNNON KANKAINEN, kaikki muu on harrasteliojoiden räpeltelyä.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: LÄLLÄNLÄÄ!

Viestin lähetti Predator
... sitten kun vihdoinkin löydät itsesi kakomasta vessan pöntön edestä, teet hilpeän havainnon että suusta valuu pelkästään mahahappojen kyllästämää kuolaa...

puhumattakaan siitä, että sekopäissäsi vedet silmissä et ole huomannut nostaa vessanpöntön kantta ylös ja mahahapot lilluvat kannen päällä muistuttamassa sakkona tyhmyydestä. Sitko tarttuu vielä helvetin huonosti talouspaperiin, joten näppisi ovat ihan slimessä, jonka dorkana pyyhit miehisesti housuihisi.
 

1900

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal ja Lahden Reipas
Predatorille varoitus kirjoittamisesta tähän ketjuun ns. hyvässä kunnossa. Tähän ketjuun SAA kirjoittaa vain ja ainoastaan tärisevin sormin.

Mutta toi "posliini jumala", joka tunnetaan myös Herra Arabiana on aika hyvä. Juuri äsken kävin meinaan ko. herran kanssa neuvottelut bulgarian kielellä. Vittu, että ahistaa.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Re: LÄLLÄNLÄÄ!

Viestin lähetti Predator

... vatsan sisältö on jo jäsennelty pitkin poikin asuntoa. SELLAINEN ON KUNNON KANKAINEN, kaikki muu on harrasteliojoiden räpeltelyä.

Ja pöh! Ammattimiehellä ei tuollaisia amatöörien vaivoja olekaan! Ei juotua viinaa saa pois oksentaa, hiukan saattaa aamuisin takaraivo etsiä paikkaansa, vaan korjaussarjalla niistä oirehista pääsee. "Malaria" on untuvikkojen tauti. Eipäs se raavaaseen äijään uskalla tarttua, kunhan käy katsomassa ja kylmän aamukolmosen nähdessään pakenee kauhuissaan naapurin vaivoiksi.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti 1900


Mutta toi "posliini jumala", joka tunnetaan myös Herra Arabiana on aika hyvä.

Niin just, sehän kruunaa koko yrjöömis-session kun bongaa siitä posliinista tekstin "ARABIA"... mitään muistikuvia ei ole eilisillasta, puhumattakaan siitä että voisi pienessä kipeessä aivossaan edes hiukkasen ymmärtää, että miten vitussa minä olen päätynyt Arabiaan... ei mitään havaintoa lentomatkasta, ei mitään havaintoa sexyistä lentoemoista... ja kaiken kruunaa kamala havainto että EI OLE VAALEETA HAJUAKAAN SIITÄ, MISSÄ VITUSSA MUN PASSI ON? Saako Arabiassa edes laillisesti alkoholia? Vai joutuuko korjaussarjan hankkimaan "pimeenä"....
 

Mr Pilli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit
Miten todella osuva otsikko tälle päivälle. Oltiin eilen tuttavan viiskymppis juhlissa, ja perinteiseen tapaan amatöörimäisesti juotiin kaikkea sekaisin. Olutta, punaviinä, boolia, ja jatkoilla en edes tiedä mitä. Nyt alkoi vasta kello 14.00 krapula siihen asti meni mukavasti pienessä hutikassa vielä, nyt on vaan pirun huono olo. Joten ei ole kivaa, vi.tu en juo taas enään koskaan, vasta kun seuraavalla kerralla.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Mr Pilli
Joten ei ole kivaa, vi.tu en juo taas enään koskaan, vasta kun seuraavalla kerralla.

Ai että on kivaa vahingoniloisena lukea näitä vuodatuksia.
Mr Pillin elämänfilosofia lipoo aika läheltä meikäläisen vastaavaa: En juo viinaa enää koskaan tänään.
 

Mr Pilli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit
Viestin lähetti Predator


Ai että on kivaa vahingoniloisena lukea näitä vuodatuksia.
Mr Pillin elämänfilosofia lipoo aika läheltä meikäläisen vastaavaa: En juo viinaa enää koskaan tänään.

En minäkään koskaan tänään, ennekuin jaksan kioskilta käydä ostamassa muutaman Keravalaisen loiventavan mallastuotteen.
 

Jet-Ace

Jäsen
Amatööritouhua

Veli Oloneuvos sen jo sanoi; Krapula on amatöörien touhua. Ei ammattimiehelle mitään krapulaa tule. Lasi tuoremehua, suihkuun ja sitten vaatteet päälle ja menoksi.

Meikäläisellä ainoa "krapulan" ilmenemismuoto on epätavallisen aikaisin aamupäivällä tuleva nälkä. Olen nimittäin muuten varsin huono syömään aamulla ja päivällä.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: Amatööritouhua

Viestin lähetti Jet Ace
Veli Oloneuvos sen jo sanoi; Krapula on amatöörien touhua.

Nyt kyllä pomppas! Siis onko teillä siellä Turussa ihmisillä joku ihme geeni joka estää kankaisen?
Minä olen sentään harjoittanut tätä jaloa lajia 1970-luvulta lähtien ja kuitenkin olen joutunut USEIN tutustumaan Neiti Anna Yleeniin a.o. kisailujen merkeissä. OLEN JOPA TURUSSA HANKKINUT ITSELLENI KRAPULAN! Mitenkäs tämä on selitettävissä? Juottaako ne perkeleen kyypparit ulkopaikkakuntalaisille jotakin myrkkyjä pelkän ihmisen ulosannin aksentin perusteella? Voin vaan kuvitella millaisen krapulan sitten porilaiset tai raumalaiset siellä saavat?
 

acidjam

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Milan
Ooh. Nytpä tuli tämäkin thread tarpeeseen. Eilen hävitty salibandymatsi, riehakas yö ja tuskallinen aamu (lue: iltapäivä). Kankkusesta ei tosin ole merkkiäkään, jollemme ota huomioon janoa, päänsärkyä, täriseviä käsiä, suolaisennälkää, väsymystä ja honteloa oloa...

Nyt alkaa jo epäilyttämään, että elän vielä huomennakin. Nyt voisikin vaikka pestä hampaat ja lähteä pizzalle. Korjaussarjaan vielä en alennu koskemaan - onhan vaivalla hankittu dagenefter nautittava loppuun.
 

Jet-Ace

Jäsen
Re: Re: Amatööritouhua

Viestin lähetti Predator
Nyt kyllä pomppas! Siis onko teillä siellä Turussa ihmisillä joku ihme geeni joka estää kankaisen?
Minä olen sentään harjoittanut tätä jaloa lajia 1970-luvulta lähtien ja kuitenkin olen joutunut USEIN tutustumaan Neiti Anna Yleeniin a.o. kisailujen merkeissä.

Yhtä kauan olen minäkin ollut tämän lajin piirissä.

Valmennusta on niin monenlaista, kuten Preda hyvin tiedät. Me Oloneuvoksen kanssa olemme perinteisesti satsanneet valmennuksessa sekä määrään että laatuun. Tässä lajissa ei edes tarvita pitkiä palautumisjaksoja. Pahin virhe, mihin voi sortua, on niin sanottu "viinan kanssa pelaaminen". Päättäväisesti vain härkää sarvesta.

Vakavasti puhuen en tiedä syytä, mutta krapula on todellakin minulle käytännössä tuntematon käsite. Nuoruudessa se oli tuttu vieras, mutta nykyään en ole sitä tavannut.
 

Tronicle

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Krapula Adventures osa 1

Hoh mikä herätys nousen sängystä ja päätä särkee kuin oisi kangella päähän lyöty =)Ensimmäinen tapaaminen Vessapöntön Hengen kanssa Tiukat neuvottelut Norjankielellä ja takaisin sänkyyn toivomaan että elämä voittaa....
Puoli tuntia myöhemmin herään ihme kojeen pirinään. Tuo saatanallinen kehityksen kapula, vastaan ja selviää että on työ päivä??!?! Voi HElvetti ei tässä olossa voi lähteä töihin. No Heti suihkuun, jossa puhutaan bulgariaa n. 20 minuutia. sitten kun vatsa on tyhjä ja mahasta ei tule enää kuin sappinesteitä poistun saniteetti tiloista.
Voi Sitä vitutuksen maksimointia!!! Autohan on tietenkin lumen ja jään peitossa ja eikun harjailemaan tärisevin käsin. Tässä vaiheessa korjaussarja maistuisi, mutta eihän sitä töihin päissään mennä... =)
No nyt istun koneella ja käyn 20 minutin välein norjankielisissä neuvotteluissa Tuon Arabialaisen jumalan kanssa.

Voi tätä Tyhmyyden huippua.... Eiköhän se elämä ala voittamaan
(toivottavasti)
 

Jet-Ace

Jäsen
Re: Krapula Adventures osa 1

Viestin lähetti Tronicle
Autohan on tietenkin lumen ja jään peitossa ja eikun harjailemaan tärisevin käsin. Tässä vaiheessa korjaussarja maistuisi, mutta eihän sitä töihin päissään mennä... =)
No nyt istun koneella ja käyn 20 minutin välein norjankielisissä neuvotteluissa Tuon Arabialaisen jumalan kanssa.

Et kai tosissasi EDES HARKITSE autoon koskemista oltuasi edellisenä iltana tekemisissä kuningas alkoholin kanssa? Harrastatko tällaista useinkin? HUH!
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse olen kyseiseen tilaan tutustunút, joskaan minulle ei ole tullut koskaan käsite krapula koko komeudessaan tutuksi.

Pahimmat krapulat ovat olleet arabiaan tutustumisia höystettynä kovalla päänsäryllä. Nämä rajoittuvat muutamaan kertaan ja kyseessä on 2 poikkeusta lukuunottamatta ollut laiva. Meri ja se keinuva liike lienee näissä reaktion alkuun paneva tekijä. Muuten en ulkoista kalliita juomiani aineita vaan olen niistä ylpeä.

Muuten Huomenna on varmaan todellista asiaa tähän ketjuun, kun palailen tupareista ja niiden jatkojen jatkoilta. Tämäkin tapahtuu vain jos onni on myötä, koska muuten vietän aikaani jossain muualla ja alkoholin muodostaman arvostelukyvyn puutteen myötä, paikka on helvetissä ja piru vierellä ainakin ulkomuodollisesti. Hyvä onnikin voi olla myötä, ja enkeli hymyillä aamulla, mutta tämä ei ole uskon asia.

Nyt menen valmistelemaan kuntoa huomista kirjoitusta varten, joka alkaa sanoilla "hitto mikä morkkis, en juo alkoholia koskaan..." etc...

Ps. Nuorena minulla ei ollut edes päänsärkyä ja tuttavapiirissä sama ilmiö on varsin tuttua. Vanhana tämä outo ilmiö yllätti totaalisesti.
 

Tronicle

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Krapula Adventures osa 1

Viestin lähetti Jet Ace


Et kai tosissasi EDES HARKITSE autoon koskemista oltuasi edellisenä iltana tekemisissä kuningas alkoholin kanssa? Harrastatko tällaista useinkin? HUH!

Oikeassa olet auto ja tuo pirullinen ns. viisasten juoma ovat vaarallinen yhdistelmä. Tällä kertaa kuitenkin vaarallisempaa oli se että saanko vatsani pysymään sisällä siihen asti että pääsen perille. Se oli minuutesta kiinni, heti kun pääsin parkkipaikalle. Autosta ulos ja puskaan kakomaan.

Viisasta puuhaa tämä ei ollut eikä sitä pysty mitenkään puolustelemaan. Usein en tätä tee todellakaan. tänään piti olla vapaapäivä joten tilanne oli myöskin odottamaton. Nyt kun sitä miettii niin ei todellakaan ollut viisasta ottaa autoa. Onneksi mitään ei kuitenkaan tapahtunut.

Kyllä se Viuna Tekee viisaaksi.

Edit: krapulaisia kirjoitusvirhe paholaisia.
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Re: Re: Krapula Adventures osa 1

Viestin lähetti Jet Ace


Et kai tosissasi EDES HARKITSE autoon koskemista oltuasi edellisenä iltana tekemisissä kuningas alkoholin kanssa? Harrastatko tällaista useinkin? HUH!

Mikäs auton käytön estää, jos promillet ovat alle rajan? Minä ainakin käytän automobiilia krapulapäivänäkin jos siihen on tarvetta. Teen niin myös pienessä kuumeessa, jos siihen on tarvetta vaikka vähän hutera olo olisikin. Joskus saatan ajaa jopa väsyneenä, vaikka se onkin mielestäni näistä vaarallisinta hommaa.

Humalassa ajamista en tosin hyväksy missään muodossa.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Re: Re: Re: Amatööritouhua

Viestin lähetti Jet Ace

Me Oloneuvoksen kanssa olemme perinteisesti satsanneet valmennuksessa sekä määrään että laatuun.

Jumaleissön! Meidän huippusalaisia valmennusmetodeita ei sitten passaa paljastella! Kosteanpaikanleirit saaristossa ja muuallakin pitävät hallanvaaran poissa alaviltakin mailta. Jet Acen sanontaa käyttääkseni, minne ikinä menemmekin, on paikalla mobiilikosteikko.

Sain jo joskus karmaisevassa nuoruudessani Amsterdamissa paikallisilta densoilta paidan, jossa lukee "The Royal Dutch Olympic Drinking Team". Tätä paitaa pidän suunnattomassa arvossa, sillä paikallinen olutkulttuuri on kohtuullisen iäkästä ja paikallisten oluiden makukin on kiitettävä - yhdessä niitä työkseen ryystävien turnauskestävyyden kanssa.

Nuo 'Damin tenukepit ymmärsivät arvostaa toista ammmattimiestä ja hyväksyivät joukkoonsa jo kolmen vuorokauden tauottoman rypemisen jälkeen. Malaria ei tosiaankaan ehtinyt tulla edes mieleen. Siinä sitä huomaa ulkomaan leirityksen tarpeellisuuden!

Jet Acen ja allekirjoittaneen kullan arvoisia ohjeita ei siis jaeta yleisesti eikä yhtäläisesti julkisella keskustelupalstalla, vaan voimme kurssittaa lupaavia hu...eikun nuoria vaikkapa tulevalla JA-risteilyllä. Tietysti opettajan tulee ensin näyttää opetuslapsilleen, miten temppu ilman krappista tehdään ja siksi kurssimaksu saattaa olla kohtuullisen korkea.

Kuitenkin uskoisin jo muutaman vuoden sitkeän ja tunnollisen sekä ohjeiden mukaisen harjoittelun tuovan tuloksia ja päästävän iäksi krapulasta, tuosta amatöörien taudista.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: Re: Re: Re: Amatööritouhua

Viestin lähetti Oloneuvos


Jet Acen ja allekirjoittaneen kullan arvoisia ohjeita ei siis jaeta yleisesti eikä yhtäläisesti julkisella keskustelupalstalla, vaan voimme kurssittaa lupaavia hu...eikun nuoria vaikkapa tulevalla JA-risteilyllä.

Muuten, sillä risteilyllä saattaa olla mukana joku salaperäinen helsinkiläinen IFK-sälli... tai ainakin leveäperäinen.
 

Särki

Jäsen
Onpa osuva ketju!

Huomenna on krapula ja hyvä, lupaan sen! Finlandia-vodka saanut kyytiä hyöstettynä lapparin 6-packillä ja kaverin tupareihin lähdössä. Tupareista Vaasan yöelämään ja huomenna muistellaan mitä tuli tehtyä.

Se on moro, sano poro ja jäkälää puri!
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Särki
Onpa osuva ketju!

Huomenna on krapula ja hyvä, lupaan sen!

Minäkin olen öbaut 300 000 kertaa luvannut noin. On tietysti ihan kivaa tietää että valon (ei Villen) nopeus 300 00/sekunti, mutta ei siitä tiedosta mitään iloa ole. Mielikuvituksesta sen sijaan on iloa. Kuvittele vaikkapa näin: Makaat alasti H A L V A T U N isossa sängyssä... sinut on sidottu HAJAREISIN sängyn päätyihin kiinni ja sitten ison pedin päädyistä sinua alkavat sänkyä pitkin ALASTOMINA ryömiä prinsessa Madeleine, Maria Lund ja Atik Ismail... no joo, tässä tuli hieman tavaraa kunnon painajaiseenkin. Madde, Maria ja Atik kilpaa ryömivät pitkin sinun reisiäsi ylöspäin..... AAAAAARGH
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös