Krapulaketju

  • 446 746
  • 1 745

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Vaan kylläpä vituttaa jos kaveripiiriin kuuluu joku joka ei edes tiedä mikä krapula on. Tunnen yhden tyypin joka ei pode krapulaa ei sitten koskaan. Pari Wappua sitten podin elämäni krapulaa. Olimme ryypänneet viisi päivää aamusta iltaan (siis heti kun silmät aukesivat niin alettiin loivennella) ja olin ihan varma että kuolen. Toinen kaverini makasi kippurassa sängyllä ja oksensi kattilaan (!). Oloamme ei parantanut yhtään kolmas kaveri joka pomppasi pystyyn pirteänä kuin peipponen ja tuumasi että "Tarkemmin ajateltuna tää ryyppääminen on aika perkeleen mukavaa hommaa!" ja nappasi viiniputelin käteensä ja alkoi tintata kuudetta päivää. Tämä kaveri ei oikeasti ole koskaan krapulassa. Hän ryyppää monesti aamuun asti ja lähtee sitten töihin. Töistä tullessaan hän on jo lähdössä kohti uusia seikkailuja. Kerran keskustelin hänen kanssaan aiheesta ja hän sanoi että ei hänellä tule paha olo juopottelusta. Vittu jos mulla ei tulis niin olisin varmaan rappio alkoholisti. Tämä kaveri on armoton kuntoilija ja olen joskus lukenut että yleiskunto vaikuttaa krapulan kovuuteen aika paljon. Pitäisiköhän alkaa käymään lenkillä?

Huomenna on varmaan huono happi, mutta kun ei ole nettiä kotona, niin en pääse raportoimaan. Nyt baariin...
 

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Olin eilen ottamassa kaverin tykönä ja baarissa tuli otettua muutamat. Ei mitään hirveitä lärvejä mutta pieni olo on nyt päällä. Voi tosin johtua kovasta röökin vetämisestä myös.

Illan juomat: Sekä nelos -että kolmos kaljaa.
 

Särki

Jäsen
Ennustaminen on helppoa, varsinkin tulevaisuuden.

No krapulahan siitä juhlimisesta tuli, ja ihan mukiinmenevä sellainen. Aamulla kun silmät aukaisin, olo oli kuin alaston Atik olisi ryöminyt pitkin reisiäni! No ei muutakuin asperiinit poskeen, takaisin sänkyyn ja peittoa korville (ja Atik pois sängystä)!

Mutta kyllä tästä krapulasta selkävoitto otetaan.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Popedaa lainaten : jos jumala keksi humalan, niin kuka vihtahousu keksi krapulan? Tuli juhlittua työkaverin synttäreitä perinteisen kaavan mukaan ja olo sanalla sanoen heikko, mutta moraalinen kanuuna on vielä pahempi. Taas saa töissä hävetä silmät päästään. Mikä ihme siinä on, että pitää aina yrittää työkavereita, vaikka ravintolassa on lukuisia muitakin naisia. Prkl!

On hyvä käydä pohjalla, opettaa nöyräksi.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
1.-2.11

Perjantaina oli intro viikon päästä olevalle JA-risteilylle. Silloin tuli oltua baarissa ja eilen lauantaina olotila oli sitten sen mukainen. Vähään ei aikaan ei ole ollut lainkaan krapulaa (ihme kyllä), mutta eilen oli ja sellainen mukavan salakavala kankkunen.

Aamulla ei tuntunut oikein mitään. Ainoastaan kun pää meni alaspäin tai teki nopean päänkäännöksen, niin huimasi päästä. Päiväruokailun jälkeen kun oli syönyt ensimmäistä kertaa lauantain aikana kunnolla tuli kaamea uni ja lievä huono olo. Ei muuta kuin pariksi tunniksi nukkumaan. No, unta tuli vedettyä palloon vähän päälle kaksi tuntia ja olo oli taas huomattavasti parempi. Iltapäivällä otin kahvia ja sen yhteydessä jotain makeaa, niin se laukaisi taas erittäin huonon olon. Tuskahiki, närästys ja muut pienet sivuoireet. Illalla kun olin vain enkä tehnyt mitään, niin tuli suurempaa närästystä, jota jatkui koko illan ajan nukkumaanmenoon asti.

Epäilen, että viikonlopun krapulan suurimpana syynä oli allekirjoittaneen jo viikon jatkuneen ollako-vai-eikö-olla kipeä olotila. Maanantaina aivot melkein tuli niistettyä pihalle ja koko viikon on ollut kurkku kipeä. Tänään sunnuntaina kurkku on ollut entistä kipeämpi. Mutta pakko oli päästä perjantaina baariin ja lauantaina huomasi, että olisi kenties sekin kerta jättää väliin, ettei flunssa pahenisi. No pääasia on, että saan itseni terveeksi ensi viikon yhdeksänteen päivään mennessä.
 

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viikonloppu on melko lyhyt pätkä ihmisen elämää. Siltä se ainakin vaikuttaa kun ostaa perjantaina 1,75l Finlandia Vodkaa (Se ainoa tuttipulloa isompi leka).

Perjantaina alkoi maistelu ja hups, sunnuntai on täällä taas. Lauantaista hämäriä muistikuvia (kai sellainen oli), muistikuvat pääosin irvokkaan häpeällisiä.

Viime yö lyhyt ja tuskallinen, yhä olisi olossa toivomisen varaa. Ystäviltä ja kihlatulta saadun palautteen mukaan olin tarinoinut paljon värikkäitä, mutta hyvin vähän todellisuudesta riippuvaisia satuja.

Toivottavasti muistan tämän häpeän vielä ensi perjantaina, ja pysyn poissa alkosta.
 

1900

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal ja Lahden Reipas
Ei saatana!

Kyllä sitä pitääkin olla tyhmä. Miksi piti taas juoda niin saatanasti? Nyt on aivan hirvee päänsärky ja äsken, uskokaa tai älkää, tärähti paskakin housuun. Juu-u, eikä naureta siellä! Alun perin aikomuksena oli laskea semmoinen märkä ja pahan hajunen tuhnu mutta voi vatsa minkä teit. Tulos oli luettavissa kalsareista; auta armias mikä keko sitä ehtaa ihteään. Ja hajusta lensi vielä laatta kaupan päälle.

Emäntääkään ei ole näkynyt tänään. Pitänee kohta soittaa ja anella, josko tulisi jo kotio päiten.

Huooookauuus.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Re: Ei saatana!

Viestin lähetti 1900
Kyllä sitä pitääkin olla tyhmä. Miksi piti taas juoda niin saatanasti? Nyt on aivan hirvee päänsärky ja äsken, uskokaa tai älkää, tärähti paskakin housuun. Juu-u, eikä naureta siellä! Alun perin aikomuksena oli laskea semmoinen märkä ja pahan hajunen tuhnu mutta voi vatsa minkä teit. Tulos oli luettavissa kalsareista; auta armias mikä keko sitä ehtaa ihteään. Ja hajusta lensi vielä laatta kaupan päälle.
Oh shit! .. otan osaa. Itsellä ei sentään tässä sunnuntai-syndroomassa ole noin kehnosti onneksi käynyt, mutta aikamoinen liskojen yö on täälläkin silti tiedossa maanantaita kohti mentäessä. Juu mä meen takaisin nukumaan..
 
Viimeksi muokattu:

äijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itähelsinkivantaan Jokerit
Liittyy jumaliin,

Syksyllä 2002 oli jommassa kummassa iltapäivälehden lööpissä tietty, joka syksy ilmestyvä kysymys: "Jäikö ryyppy päälle kesälomalla?"

Jäihän se, mutta kun muistaisi, että minä vuonna!
 

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
AI! AI! AI!

Nyt sattuu muuten TBK:ta päähän ja lujaa. Miten hitossa sitä ei osaa pitää mitään rajaa, kun tarjotaan ilmaista viinaa. Kyllä tuli taas se, niin paljon puhuttu ylilyöti ja paha semmoinen.
 

jone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Krapula on tuloillaan, mutta ei kai siitä pidä masentua. Tähän mennessä on tullut terrorisoitua "vain" kolmea keskutelupalstaa, joten lienee oikeutettua myös tähän soppaan lusikkansa työntää. Ei jaksa ymmärtää, minkä takia tuli taas juotua(, no oli bommarit). Mä en todellakaan jaksa tätä kaikkea paskaa, vaikka ei vielä krapula olekaan. Huomenna on krapula (se on selvä asia) ja luennoille on aivan turha mennä. Onko tässä elämässä mitään järkeä, kysyn vaan?
 

JanJ

Jäsen
Pientä keinosta havaittavissa.
Tuhosin Ässien tappiosta vittuuntuneena mäyräkoirallisen Karhua.
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään yritti krapulakeiju hiipiä kylään, kun heräsin kissa kainalossa ja jalkalamppu jalkopäässä.
Tilanne hoitui seuraavasti: suihkuun->pizza uuniin-> slaissi pitsaa naamaan,disperiini perään ja loppupizza kitaan.

Tällä estettiin, että syönnin jälkeen ei tule sitä olonhuononemista, joka edeltää parantumista.

Hyvin onnistui, oon lomapäivänä duunissa :)
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Päätä särkee ja väsyttää muttei nukuta. Perinteinen krapulapäivä siis. Kebabbia tekisi mieli, mutta ulkona on niin saatanan kylmä, että en taida jaksaa alkaa lämmittämään autoa, vaan tyydyn pureskelemaan leipää. Mikähän siinä on, että krapulassa on pakko syödä jotain herkullista? Jonkun keiton tai puuron popsiminen ei tule mielenkään, vaan pizzaa tai jotain GP:tä on pakko saada.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti V-man
Kebabbia tekisi mieli, mutta ulkona on niin saatanan kylmä, että en taida jaksaa alkaa lämmittämään autoa,

No, ei se kovin paha krapula voi olla koska meinasit mennä AUTON RATTIIN!? Vai onko tuo auton lämmittäminen muuten vaan sellainen kiva kankkustoimenpide, vaikka ei ole tarkoitus ajaakaan mihinkään koska on alkoholia vielä veressä? Huvinsa kullakin...
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olihan pikkujoulut - onneksi väri alkaa vähitellen palata naamaan. Mikä mahtoi olla vikana,kun ei edes perinteinen "vesitemppu" toiminut?

pyörryttää, taidan mennä hieman lepäämään...
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Viestin lähetti Predator
No, ei se kovin paha krapula voi olla koska meinasit mennä AUTON RATTIIN!? Vai onko tuo auton lämmittäminen muuten vaan sellainen kiva kankkustoimenpide, vaikka ei ole tarkoitus ajaakaan mihinkään koska on alkoholia vielä veressä? Huvinsa kullakin...

Join edellisenä iltana vähän yli kymmenen bisseä (muistaakseni)ja silti kärsin aika kivoista krapulan oireista. Jos lopetin juomisen n. klo 3, niin olettaisin olevani ajokunnossa seuraavana päivänä kello 17:sta aikoihin. En minä sentään mikään rattijuoppo ole.

Saapa nähdä mikä huomenna on olo, nimittäin juuri kun olin päässyt sängyn pohjalta ylös, niin kaverit tulivat saunomaan ja ilmoittivat että taas mentiin. Minkäs siinä teet? Kun käsky käy niin silloin on mentävä. Yhden illan jutut ei oo mun tyyliä. Viinaa otetaan joko päiväkaupalla tai sitten ei oteta. Nyt baariin. Palataan asiaan sitten kun aurinko ei enää nouse jyristen eikä linnut karju puissa.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti V-man
Yhden illan jutut ei oo mun tyyliä. Viinaa otetaan joko päiväkaupalla tai sitten ei oteta. Nyt baariin. Palataan asiaan sitten kun aurinko ei enää nouse jyristen eikä linnut karju puissa.

JESS! Jos tuo ei ole kunnon penailua, niin sitten ei ole mikään!
ÄTPPOMK:n ylitsevuotavaisena ja originellina johtokunnan jäsenenä myönnän Sinulle oitis klubimme jäsennyyden! Ja kunnon/rankan penailun hengessä minä en tietenkään ole varmistanut The Klubin Jäsenvastaavalta että oletko JO muutenkin klubimme jäsen?

Kuka perkele on The Jäsenvastaava?

Enivei, V-man olet nyt jäsen!
 

1900

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal ja Lahden Reipas
Päätä särkee ja paskattaa. Nyt täytyy olla tarkkana märkien pierujen kanssa.
 

JLand

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, NY Yankees, NY Giants
Tuli taas urakoitua oikein kunnolla. Minnekaan ei pitanyt alunperin edes menna, mutta kaverit soitti ja taas mentiin.

Paadyin aamuyolla vaaraan junaan ja loysin itseni jostain Jumalan selan takaa Long Islandilta. Otinpa sitten taksin ja ajelin kotiin....kotiin, josta en edes muistanut muuttaneeni pois talla viikolla.

Parin tunnin paasta pitais lahtea kuuntelemaan ydinpommimaisia aania Gardeniin. Kerrankin toivon, etta Rangers jaisi ilman maaleja.
 

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
Kolmas kerta todensanoo!!

Kolmas kerta tällä viikolla, kun meikäläisellä on karpula!
Kohta pitäs lähteä töihin ja vielä väsyttää ja on huono olo.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Viestin lähetti V-man
Join edellisenä iltana vähän yli kymmenen bisseä (muistaakseni)ja silti kärsin aika kivoista krapulan oireista.

Tämä EI sitten ole vittuilua, olen ihan tosissani. Miten oluesta voi saada krapulan? Meikäläiseen tauti ei ole viimeiseen viiteentoista vuoteen iskenyt, eikä koskaan oluesta. Oikea vastaus ei ole ko. aineiden käytön vähäisyys.
 
Viimeksi muokattu:

Timi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit - Schalke 04
Viestin lähetti JLand
Paadyin aamuyolla vaaraan junaan ja loysin itseni jostain Jumalan selan takaa Long Islandilta. Otinpa sitten taksin ja ajelin kotiin....kotiin, josta en edes muistanut muuttaneeni pois talla viikolla.

Heh, tuo on jo aika paha. Saako udella sen verran, että ehditkö jo oikein sovittaa avainta oveen? Nimittäin voisi olla vähemmän mukavaa, jos kämpässä asuisi jo uudet asukit ja känninen ex-asukki räplää lukkoa aamuyöllä :)
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Viestin lähetti Oloneuvos
Tämä EI sitten ole vittuilua, olen ihan tosissani. Miten oluesta voi saada krapulan? Meikäläiseen tauti ei ole viimeiseen viiteentoista vuoteen iskenyt, eikä koskaan oluesta. Oikea vastaus ei ole ko. aineiden käytön vähäisyys.

Sen kun tietäis. En todellakaan muista juoneeni muuta kuin olutta ja silti eilen oli kunnon pääkipu-krapula. Yleensä oluesta tulee vain väsy ja sekaisin oleva vatsa. Eilen toistin kokeen ja lisäsin annostusta, mutta tänään ei ole ollut mikään paikka kipeänä (lukuunottamatta perinteisiä pieniä ruhjeita siellä täällä).

Mikään ei ole niin inhottavaa kuin kunnon krapula, paitsi kunnon krapula jota ei pitäisi kaiken järjen mukaan edes olla olemassa.
 

JLand

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, NY Yankees, NY Giants
Viestin lähetti Timi
Heh, tuo on jo aika paha. Saako udella sen verran, että ehditkö jo oikein sovittaa avainta oveen? Nimittäin voisi olla vähemmän mukavaa, jos kämpässä asuisi jo uudet asukit ja känninen ex-asukki räplää lukkoa aamuyöllä :)

Kylla siella aiti, isa ja sisarukset olivat kotona :)...aitimuori aamulla ihmetteli, etta ei se poika kauaa omassa kampassaan nakojaan viihtynyt kun heratti mut olohuoneen lattialta kahdeksalta aamulla. Olin yolla kironnut, etta joku dipshit olisi kaantanu kaikki meikalaisen kamat mun huoneesta. Ei voinut muistaa, etta ne oli kuljetettu muutama paiva sitten Quensiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös