Vaan kylläpä vituttaa jos kaveripiiriin kuuluu joku joka ei edes tiedä mikä krapula on. Tunnen yhden tyypin joka ei pode krapulaa ei sitten koskaan. Pari Wappua sitten podin elämäni krapulaa. Olimme ryypänneet viisi päivää aamusta iltaan (siis heti kun silmät aukesivat niin alettiin loivennella) ja olin ihan varma että kuolen. Toinen kaverini makasi kippurassa sängyllä ja oksensi kattilaan (!). Oloamme ei parantanut yhtään kolmas kaveri joka pomppasi pystyyn pirteänä kuin peipponen ja tuumasi että "Tarkemmin ajateltuna tää ryyppääminen on aika perkeleen mukavaa hommaa!" ja nappasi viiniputelin käteensä ja alkoi tintata kuudetta päivää. Tämä kaveri ei oikeasti ole koskaan krapulassa. Hän ryyppää monesti aamuun asti ja lähtee sitten töihin. Töistä tullessaan hän on jo lähdössä kohti uusia seikkailuja. Kerran keskustelin hänen kanssaan aiheesta ja hän sanoi että ei hänellä tule paha olo juopottelusta. Vittu jos mulla ei tulis niin olisin varmaan rappio alkoholisti. Tämä kaveri on armoton kuntoilija ja olen joskus lukenut että yleiskunto vaikuttaa krapulan kovuuteen aika paljon. Pitäisiköhän alkaa käymään lenkillä?
Huomenna on varmaan huono happi, mutta kun ei ole nettiä kotona, niin en pääse raportoimaan. Nyt baariin...
Huomenna on varmaan huono happi, mutta kun ei ole nettiä kotona, niin en pääse raportoimaan. Nyt baariin...