Jäi vähän sellainen mitähän nyt vittua taas -fiilis koko hommasta.
Lähdin tänään itse töistä kotiin, koska klyyvari on vuotanut heti herätyksestä saakka ja firman periaatteisiin kuuluu mennä testeihin pienistäkin oireista, joten tässä nyt odotellaan huomista, että saa tikun nokkaan ja tulokset ulos.
Vaikka olenkin tuplarokotettu, niin ilmoitin kuitenkin tädilleni, jonka työ minun piti mennä tänään marjoja keräämään, että jos siirretään vierailua vaikka viikon loppupuolelle, kun on hieman parempi happi ja tuloskin tullut testeistä. No ei tässä mitää, hän on tuplarokotettu (ikäihminen) myös ja sanoi, että ei hänelle niin väliä ole miten toimitaan ja ehdotti että hän voi kyllä itsekin kerätä niitä marjoja ja viedä minun vanhempien luokse, mistä voin ne hakea sitten pois. Luonnollisesti kiittelin paljon ja sanoin, että voin sitten maksaa siitä vaivasta vaikka jotain.
Äitini sai sitten kuulla tämän järjestelyn ja luonnollisesti ensimmäisenä alkoi se lähes paniikinomainen kysely, että mitä oireita/koska testeihin/onko kuumetta/miten muu perhe etc etc. Kerroin, että nenä vuotaa, ei tässä sen ihmeellisempää.
Olen tainnut jo aikaisemmin kertoa, kuinka äitini on peloteltu piloille koronan tähden ja ottaa aivan liian vakavasti koko asian. Kun lähtee laukalle, niin sitten lähtee ihan huolella. Melkein jopa hävettää näyttää seuraava viesti, jonka häneltä sain, mutta toisaalta onpahan jotain mitä nauraa vuosien päästä, kun pandemia on muisto vain.
Että niitä mitä vittua -fiiliksiä myös täällä.