Koronavirus (COVID-19) – pelkkä räkäyskä vai ihmiskunnan loppu?

  • 9 133 254
  • 81 177

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Niin, siis miksi ei suositella alle 65-vuotiaille? Itse olen ymmärtänyt, että tuo suositus on voimassa lähinnä kustannussyistä, koska rokotuksen hyötyä ei nähdä riittävänä, jos on perusterve alle 65-vuotias.

Nämähän maksetaan itse jos näkee tarpeelliseksi rokottautua, ei ole siis siitä kiinni. Suosituksen voi antaa vaikkei yhteiskunta sitä maksa.

Itse olen ottanut kaksi piikkiä ja aikanaan sairastin päälle. Enää en piikkejä ota jos ei satu mitään Armageddon-muunnosta planeetalle muotoutumaan.

Itse tauti ei enää ole normiflunssaa kummempi. Influenssa sitten piirua kovempi koetus jos kohdalle osuu.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nämähän maksetaan itse jos näkee tarpeelliseksi rokottautua, ei ole siis siitä kiinni. Suosituksen voi antaa vaikkei yhteiskunta sitä maksa.

Itse olen ottanut kaksi piikkiä ja aikanaan sairastin päälle. Enää en piikkejä ota jos ei satu mitään Armageddon-muunnosta planeetalle muotoutumaan.

Itse tauti ei enää ole normiflunssaa kummempi. Influenssa sitten piirua kovempi koetus jos kohdalle osuu.
Silti, suositus ei perustu siihen, että rokotuksesta olisi enemmän haittaa kuin hyötyä.

Tuo nyt on täysin turhaa yleistystä, että tauti ei olisi normiflunssaa kovempi. Se on ihan tuurista kiinni ja pahemman luokan koronaa on edelleen liikkeellä. Huonolla tuurilla korona on selvästi vakavampi tauti kuin influenssa.
 

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Tuo nyt on täysin turhaa yleistystä, että tauti ei olisi normiflunssaa kovempi. Se on ihan tuurista kiinni ja pahemman luokan koronaa on edelleen liikkeellä. Huonolla tuurilla korona on selvästi vakavampi tauti kuin influenssa.

Olet varmaan sen verran elämää elänyt että olet huomannut elämässä aika monenkin asian olevan tuurissaan, paljon koronaa isommatkin jutut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös