Tervahauta jaksaa jatkaa ihmisten syyllistämistä. Mun mielestä ainakin omassa tuttavapiirissäni suurin osa elää jo ihan normaalia elämää, vaikka muutama säikky joukkoon kuuluukin. Itse ainakin tapaan kollegoja ja kavereita ihan kuten ennenkin niin sisä- kuin ulkotiloissakin ja maskia olen näön vuoksi käyttänyt julkisissa liikennevälineissä, mutta muualla en pitkään aikaan. Lopettaisivat jo tuon pelottelun, niin varmaan näistä pelkääjistäkin isoin osa uskaltaisi alkaa jälleen elämään ilman jatkuvaa panikointia. Ilmeisesti jotkut ovat kuitenkin päättäneet "olla bunkkerissa" ikuisesti, mutta se heille suotakoon, muut saisivat kuitenkin jatkaa normaalisti ilman mitään älyttömiä rajoituksia.
"Nyt on liikaa kontakteja, eikä osa väestöstä noudata enää suosituksia mm. omaehtoisista hygieniatoimista, etäisyyksistä, maskien käytöstä ja sisätiloihin kokoontumisista”THL:n pääjohtaja: Ihmisillä on nyt liikaa kontakteja – Vakava varoitus suomalaisten käytöksestä
Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen pääjohtaja Markku Tervahauta patistaa suomalaisia takaisin koronakuriin. Hänellä on vakava viesti deltavariantin leviämisestä.www.uusisuomi.fi
Itse luotan edelleen länsimaiseen lääketieteeseen siten, että kun se rokote on jo kaikille saatavilla, niin minä elän tämän turvin normaalia elämää. Jos vapaaehtoisesti rokotteen ottamatta jättäneet joutuvat sairaalahoitoon, niin se on voi voi, enkä minä tämän takia lopeta elämäni elämistä.