Prinssi Charlesilla korona. Noni jos tuleva kunkku kupsahtaisi... tai jos oisi vaikka tartuttanut koko hoviim.
Briteissä tämä todennäköisesti nähdään Charlesin yrityksenä päästä valtaistuimelle, tartuttamalla kuningatar ja poimimalla hedelmät.
Prinssi Charlesilla korona. Noni jos tuleva kunkku kupsahtaisi... tai jos oisi vaikka tartuttanut koko hoviim.
Olisiko yllätys, jos influenssa-aikana se olisi influenssaa?Samoin tuossa kuukausi takaperin. En muista ikinä olleeni niin rajussa flunssassa pääkipuineen ja muine oireineen. Samoihin aikoohin työpaikalla ainakin neljä muuta sairastivat täysin vastaavanlaksen taudin.
Samoin perheestä jokainen. Muksukin nukkui yötä päivää ja kova kuume viikon ajan.
Sama kävi mielessä. Olisihan se varsin ironista, että Kalle ensin odottaa yli 70v pääsyä valtaistuimelle, mutta sitten loppumetreillä heittääkin lusikan nurkkaan koronan takia ja Lissu sen kuin porskuttaa.Mä luulen, että siinä skabassa kuningatar olisi se last (wo)man standing. Hän lähtee viimeisenä, toiseksi viimeisenä Keith Richards.
Mä luulen, että siinä skabassa kuningatar olisi se last (wo)man standing. Hän lähtee viimeisenä, toiseksi viimeisenä Keith Richards.
Aira SamulinOnko Suomessa sitten viimeinen ihminen hengissä Väyrynen ja toka vikana Andy McCoy?
No olisin todella yllättynyt jos nousee edes lähelle sataa kuolontapausta. Ja eiköhän se huippu aivan viimeistään kahden viikon sisällä saavuteta.
Se on melko varma, ettei korona Andyyn pysty. Lisäksi Andyn verestä todennäköisesti löytyy lääke ja rokote covid-tautiin.Onko Suomessa sitten viimeinen ihminen hengissä Väyrynen ja toka vikana Andy McCoy?
Yleltä löytyi kivat käyrät joissa vertaillaan muita maita
Amerikkalaiset ne on varmaan parhaita tässäkin, kunhan viikko maltetaan odottaa.
Hajuja on. Sukupuoli, veriryhmä, ikä, terveys. Perusterve pikkutyttö, jolla on 0-veriryhmä voisi olla tämänhetkisten hatarien tietojen mukaan se oireettomin kantaja.
No ei. Suomessa on 300 tehohoitopaikkaa per koko Suomi. Ei 300 tehohoitopaikkaa per 100 000 asukasta. Minun matematiikalla se tekee 300 tehohoitopaikkaa. Lähde: Perhe- ja peruspalveluministeri Krista Kiuru muutama päivä sitten ja KVG.
Johan nyt terve järki sanoo, että täällä ei voi olla 15 000 tehohoitopaikkaa.
Onko muuten missään ammuttu todisteilla alas näitä väittämiä, että se voisi olla jo aiemmin liikkeellä? Mitä jos se aalto onkin jo pyyhkäissyt yli?
Noniin joo, toivottavasti ei napsahda jäähyä oman henkilöllisyyden arvuuttelusta.Joskus vielä laitan itseni kuntoon. Tai no en varmaan kyllä jaksa, koska olen laiska. Onkohan minulla koronavirus? Olenko minä Jyrki Sukula?
Hajuja on. Sukupuoli, veriryhmä, ikä, terveys. Perusterve pikkutyttö, jolla on 0-veriryhmä voisi olla tämänhetkisten hatarien tietojen mukaan se oireettomin kantaja.
Ei lue, vaan ”akuuttihoitopaikkaa”, mitä ihmettä tarkoittaakaan. Ilmeisesti vIn tavallista vuodepaikkaa, eli siis vuodetta.Koronavirus etenee vauhdilla Ranskassa ja Espanjassa, Italiassa yhä tuhansia uusia tapauksia – katso tilastot Euroopan epidemiatilanteesta
Saksassa on yli kaksi kertaa enemmän akuuttihoitopaikkoja Suomessa suhteutettuna väkilukuun.yle.fi
Montako kertaa tämä juttu pitää tänne linkata jotta menee jakeluun? Tuossa lukee selvällä suomen kielellä että täällä on 308 tehohoitopaikkaa per 100 000 asukasta. @Hagi
Montako kertaa tämä juttu pitää tänne linkata jotta menee jakeluun? Tuossa lukee selvällä suomen kielellä että täällä on 308 tehohoitopaikkaa per 100 000 asukasta. @Hagi
Koronavirus etenee vauhdilla Ranskassa ja Espanjassa, Italiassa yhä tuhansia uusia tapauksia – katso tilastot Euroopan epidemiatilanteesta
Saksassa on yli kaksi kertaa enemmän akuuttihoitopaikkoja Suomessa suhteutettuna väkilukuun.yle.fi
Koronavirus etenee vauhdilla Ranskassa ja Espanjassa, Italiassa yhä tuhansia uusia tapauksia – katso tilastot Euroopan epidemiatilanteesta
Kieltämättä täällä on muutama kirjoittaja sellaisia, että mitään, edes pienen pientä positiiviseen viittaavaa ei saa linkata/kirjoittaa. Heti se dumataan tai käännetään fake newsiksi. Se nyt sentään on nähty että maailmanloppu tämä ei ole, eikä tähän kaikki kuole. Ei edes kymmenesosa. Silti täytyy kirjoittaa siihen malliin että näin kävisi. Ihmeellistä tarpeettoman hysteerian ja paniikin lietsontaa. Aivan kuin vain mahdollisimman negatiiviset ja pessimistiset mielipiteet olisi hyväksyttäviä.