Päivittyvä seuranta | Britannia aloittaa koronavirusrokotukset ensimmäisenä länsimaana ensi viikolla – ”Historiallinen hetki”, sanoo Pfizerin toimitusjohtaja
Britanniassa hyväksytty käyttöön Pfizerin ja Biontechin rokote. Rokotukset alkavat jo ensi viikolla.
Omasta tuttavapiiristä en tiedä yhtään ihmistä, joka ei rokotetta olisi ottamassa. Ja aika paljon jo ihan ammatin puolesta terveydenhuoltoalan ihmisiä tunnen. Ja totta helvetissä olen itsekkin rokotteen ottamassa.
Terveisin,
3-kymppinen erikoistuva lääkäri
Britanniassa hyväksytty käyttöön Pfizerin ja Biontechin rokote. Rokotukset alkavat jo ensi viikolla.
Olin juuri kahden 3-kymppisen erikoistuvan lääkärin luona syömässä. Kumpikaan ei ottaisi rokotetta ilman pakkoa; hyöty-riski -suhde liian huono nuorelle henkilölle.
Samat ajatukset minullakin 28-vuotiaana. En todellakaan ole riskeeraamassa terveyttäni pikavauhtia läpi viedyn rokotteen kanssa, kun tauti itse on osoittautunut varsin vaarattomaksi perusterveille nuorille. Noin yleisesti olen rokote-myönteinen henkilö.
Omasta tuttavapiiristä en tiedä yhtään ihmistä, joka ei rokotetta olisi ottamassa. Ja aika paljon jo ihan ammatin puolesta terveydenhuoltoalan ihmisiä tunnen. Ja totta helvetissä olen itsekkin rokotteen ottamassa.
Terveisin,
3-kymppinen erikoistuva lääkäri