Melko hyvä, vain yksi tarpeeton sana.Erinomainen esimerkki siitä kuinka kaikki aabrahamilaiset uskonnot ovat samaa skeidaa.
Melko hyvä, vain yksi tarpeeton sana.Erinomainen esimerkki siitä kuinka kaikki aabrahamilaiset uskonnot ovat samaa skeidaa.
Kuten sanoin, en näe asiaa niin vakavaksi. Mikäli tämä entisajan opetus olisi jotenkin turmiollista, epäilen, että minullakin olisi asian suhteen mittavampia ongelmia. :)
Onhan tuossa tuo hymiö, mutta silti. Tämä nyt on perusteluna samaa luokkaa kuin se, ettei holokaustissa ollut mitään pahaa, koska se ei vaikuta olevan poikani juutalaiselle kaverille mikään ongelma.
Melko hyvä, vain yksi tarpeeton sana.
Jos joku haluaa tällaista asiaa suurennella se hänelle suotakoon. Jonkin verran tullut vietettyä aikaa kasvatustieteen luennoilla historian ohella ja uskon vakaasti siihen, että ihan noin avuttomassa asemassa lapset eivät ole kuin huolestuneet ateistit täällä antavat ymmärtää.
Uskonnon kohdalla monen mielestä olisi ok mennä päinvastoin. Näitä ihmisiä henkilökohtaisesti en ymmärrä.
Tässä ollaan konservatiivisuuden ytimessä, mikään muutos ei ole hyvästä. Mikäli olisit elänyt aikakaudella, jolloin kristinusko alkoi syrjäyttämään sitä edeltäneitä kulttuurisia ytimiä, olisit sen ajan jatkoaikaan kirjoitellut kuinka et voi ymmärtää tällaista jumalan tuomista hienoihin perinteisiin.Se, että joulujuhlista viedään kaikki uskonnollisuus pois on minulle jopa ateistina kauhistuttava ajatus, koska minusta se vie sen juhlan kulttuurisen ytimen poi
Tässä ollaan konservatiivisuuden ytimessä, mikään muutos ei ole hyvästä. Mikäli olisit elänyt aikakaudella, jolloin kristinusko alkoi syrjäyttämään sitä edeltäneitä kulttuurisia ytimiä, olisit sen ajan jatkoaikaan kirjoitellut kuinka et voi ymmärtää tällaista jumalan tuomista hienoihin perinteisiin.
Jos siitä olisi merkittävää ja näkyvää haittaa, se pystyttäisiin osoittamaan esim. meissä vanhemissa ikäpolvissa.
Tässä ollaan konservatiivisuuden ytimessä, mikään muutos ei ole hyvästä.
Melkoinen metaväite.
Toki muutoin sinulta melkoista konservatismin ilotulitusta ja ainoat varsinaiset perustelut ovat "ei ole vaikuttanut minun psyykkeeseeni", "mutkun perinteet" ja "tämä nyt on niin pieni asia, että mitä sitä käsittelemään".
Huvittavia tyyppejä nämä @peterra kaltaiset kaappikonservatiiviuskikset: muna pystyssä todistellaan omaa mukaneutraalia suhtautumista asioihin vaikka kirjoituksista näkee sokeakin asian todellisen laidan. Raivostuttavan viihdyttävää kyllä.
Osoita sitten jollakin näytöllä, että olen väärässä.
"Näytä mulle evoluutio tai sitä ei niinku oo."@kiwipilot
Nyt pyydänkin sinua ja kaikkia muita, että joko yritettä kumota näkemykseni argumenttien voimalla tai sitten vain hiljenette. On melkoisen lapsellista aloittaa hyökkääminen persoonaa vastaan, jos omat argumentit eivät riitä osoittamaan että olen väärässä.
En ole puhunut mistään kärsimyksestä. Sanon ainoastaan että ei ole mitenkään perusteltavissa se että uskonnon opetukseen haaskataan yhteiskunnan resursseja sellaiset määrät kuin nykyisin tehdään.Osoittakaa minulle oppilaita suomalaisesta koulusta, jotka ovat kärsineet uskonnon opetuksesta ja uskonnon opetuksen ja joulujuhlien sisällön vuoksi päätynyt ateisteiksi tai uskoviksi aikuisiällä.
En ole puhunut mistään kärsimyksestä. Sanon ainoastaan että ei ole mitenkään perusteltavissa se että uskonnon opetukseen haaskataan yhteiskunnan resursseja sellaiset määrät kuin nykyisin tehdään.
Nyt pyydänkin sinua ja kaikkia muita, että joko yritettä kumota näkemykseni argumenttien voimalla tai sitten vain hiljenette. On melkoisen lapsellista aloittaa hyökkääminen persoonaa vastaan, jos omat argumentit eivät riitä osoittamaan että olen väärässä.
Jokseenkin huvittavaa että huutelet täällä argumenttien perään omien vastaavien ollessa pelkkää mutuilua ja nostalgiaan perustuvaa nyyhkyttämistä. Palstapoliisin roolin hakemisesta pienet miinukset.
Minä näen tarpeen muuttaa sisältöä, koska en yksinkertaisesti usko, että joulujuhlan sisällöllä voi olla mitään positiivista vaikutusta koulun oppilaisiin tai heidän kehitykseensä.En näe mitään tarvetta muuttaa sisältöä, koska en yksinkertaisesti usko, että joulujuhlan sisällöllä voi olla mitään negatiivista vaikutusta koulun oppilaisiin tai heidän kehitykseensä.