Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 605 173
  • 68 366

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Onhan tuo homokyykkä aka. sähly aivan turha laji. Ja joku menee katsomaan tuollaista paikan päälle ja vielä maksaa lipuista.

1994 jouduin armeijassa pelaamaan sählyä. Yritin lyödä pelaamaan itsensä väkisin ängennyttä mulkkua kapiaista mailalla päähän täysiä takaapäin, mutta harmikseni en osunut.

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Onhan tuo homokyykkä aka. sähly aivan turha laji. Ja joku menee katsomaan tuollaista paikan päälle ja vielä maksaa lipuista.

1994 jouduin armeijassa pelaamaan sählyä. Yritin lyödä pelaamaan itsensä väkisin ängennyttä mulkkua kapiaista mailalla päähän täysiä takaapäin, mutta harmikseni en osunut.
Palstaltahan löytyy näköjään ihan aito Perussuomalaisten kannattajakin, koska yhtä junttimaista tekstiä ei voi keneltäkään muulta odottaa. Täytyy kuitenkin aina arvostaa ihmistä, joka ei peittele omaa ideologiaansa.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

Ja jo vuonna 1994 on armeijassa ollut tuollaista hapatusta. Mitähän se on nykyään? Itse en onneksi muutamaa vuotta myöhemmin joutunut pelaamaan sählyä. Vekara taisi olla vähän takapajuinen paikka.

Siitä toki samaa mieltä, että sählypelin lipuista ei kyllä huvita maksaa.

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
Täytyy kuitenkin aina arvostaa ihmistä, joka ei peittele omaa ideologiaansa.
En tiedä miten tämä liittyy politiikkaan, mutta joka tapauksessa kiitos! :)

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ei me mitään pelattu, mutta kaivettiin kantoja ylös maasta senkin edestä.
Armeijassa oppii tärkeitä taitoja. Kantojen kaivaminen on yksi, kuopan kaivaminen on toinen. Itsekin muistan, että kuoppaa kaivettiin aika helvetin pitkään. Sitten lopetettiin, kun ei enää meinannut päästä sieltä pois. Jokunen liian innokas varusmies jouduttiin nostamaan kuopasta pois.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Armeijassa oppii tärkeitä taitoja. Kantojen kaivaminen on yksi, kuopan kaivaminen on toinen. Itsekin muistan, että kuoppaa kaivettiin aika helvetin pitkään. Sitten lopetettiin, kun ei enää meinannut päästä sieltä pois.
Ai siellä tehtiin tuollaistakin? Mä otin laivan kannella aurinkoa.

No näin mä kerran sukset. Kaukaa.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ai siellä tehtiin tuollaistakin? Mä otin laivan kannella aurinkoa.

No näin mä kerran sukset. Kaukaa.
Tuu nyt tänne brassaa vitun laivastosnobi. Tosihommiin et oo joutunu ikinä. Oot vain keränny katseita siinä puvussa.

Ja tähän sellainen ilkikurinen hymiö.

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ja jo vuonna 1994 on armeijassa ollut tuollaista hapatusta. Mitähän se on nykyään? Itse en onneksi muutamaa vuotta myöhemmin joutunut pelaamaan sählyä. Vekara taisi olla vähän takapajuinen paikka.
No näin meillä edistyksellisessä Helsingissä, laitettiin pelaamaan sählyä.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Tuu nyt tänne brassaa vitun laivastosnobi. Tosihommiin et oo joutunu ikinä. Oot vain keränny katseita siinä puvussa.

Ja tähän sellainen ilkikurinen hymiö.
Nurmiporan katetutta tuollainen höpötys. Ja tähän myös se sellainen.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Nurmiporan katetutta tuollainen höpötys. Ja tähän myös se sellainen.
Hyvä kuitti, mutta en ole oikeasti nurmipora. Olin morttikauden jälkeen toimistohommissa. Oli ne Vekarankin maisemat ihan kauniita.

K

Kiekkokatsoja

Tuli tässä hetki sitten, niin muutto toiseen paikkaan. On se kovaa hommaa, mutta toisaalta tuleepa tehtyä invertaatio tavaroille. Lahjoituksina ja roskiin meni ylimääräiset romppeet.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Otteluisäntänä HK, mutta ei saanut makkaraa lähtiessä. Ihan itse pitää tehdä eväät. Hitto kun unohdin syödä ulkona. Kaljaa vaan ostin.

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Todella vakuuttava palstauran aloitus tuolla kevään MM-kisojen ketjussa. Taitaa lento loppua lyhyeen.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Käytiin tänään hakemassa kuusi metsästä. Siitä tulee sitten meille joulukuusi. Ihan söpö, kapea ja tiheä kuusi (ks. liite) löytyikin. Oltiin isommalla porukalla liikkeellä ja samalla tuli kuuset veljelle sisään&pihaan, vanhemmilleni ja jollekin veljen kaverille. Nuotiokin tehtiin makkaran paistoa varten.

Liitteet

• -5886431195644933610_121.jpg
    -5886431195644933610_121.jpg
    103,6 KB · kertaa luettu: 84
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Nyt on sitten joku perkeleen jälkitauti tai uusi tauti, joka heittää suunnitelmiini kiintoavaimen. Joudutaan ottamaan niin sanottu hidas viivelähtö.

Suosikkijoukkue
Missä, mitä, häh? En nähnyt.

Oli majoituspalveluja tarjolla Pälkäneen suunnalta.

Jostain syystä Moderaattoritilta ei ole tullut pelikieltoilmoitusta asiasta. Joku Moilanen se oli.

Suosikkijoukkue
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy