Miten hitossa tämän Nordea ID:n saa toimimaan
Ei sitä saakaan. Ainakaan aina tai edes joka kerta. Pankinvaihto on hermoja säästävin vaihtoehto.
Miten hitossa tämän Nordea ID:n saa toimimaan
Perhana, kun tuota kuvaa vilkaisin, alkoi koko kroppa huutamaan tuoretta pullaa - aaaaahhh! Meillä kun on tuo pullansyönti nykyisin vähän niinkuin pannassa sattuneesta syystä. Toki, ainahan sitä yhden voisi syödä, mutta kun niitä on, niitä myös menee...Kun kaalilaatikko oli valmista niin pistin perään pullat paistumaan. Menee tämä vapaapäivä näinkin. Kohta voisi vaikka lähteä hiihtämään naapurin pellon laduille. Paitsi että täällä on tunnin tuheltanut lunta niin voi olla että lumi takertuu suksen pohjiin. Ei ole ihan "joka-kelin-voitelut" kunnossa. Mutta ainahan sitä voi käydä kokeilemassa...
Kuulostaa ihan Ukkolan kolumnilta. Ei, en avaa lehteä.Aika hauska otsikko iltalehdessä. Jopa totuudenmukainen. Itse juttua en lukenut.
Kolumni | Päivi Räsänen tuomiolla, Isis-naiset vapaina – mitä ihmettä!
Meillä pullan syönti on aika minimissä. Saatan uunituoreena syödä 1-2 kpl mutta muuten vaan lähinnä kyläillessä ja kun on vieraita. Mieheni syö vielä vähemmän pullaa. Leivoin pullaa kun olin kavereiden iltapilkille luvannut kahvit ja pullat. Loput pullat laitoin pakkaseen joista voin sitten sulatella kun tulee vieraita.Meillä kun on tuo pullansyönti nykyisin vähän niinkuin pannassa sattuneesta syystä. Toki, ainahan sitä yhden voisi syödä, mutta kun niitä on, niitä myös menee...
Toivottavasti ne pari kuukautta kun siellä olen, on ilmat kohtiilla. Siis riippuu toki siitä, että saanko paikan ja kämpän.Hieman huono munkki ollut tällä kertaa säiden puolesta täällä Fugessa. Hirmuinen tuuli ollut ja pilvistä on ollut. Heti, kun täältä lähdetään takaisin, niin näyttää lämpenevän ja aurinkokin loistavan. Joskus ollut toisinkin toki. Pitkässä juoksussa menevät tasan. I assume!
Mihinkäs olitkaan tulossa, jos sopii kysyä?Toivottavasti ne pari kuukautta kun siellä olen, on ilmat kohtiilla. Siis riippuu toki siitä, että saanko paikan ja kämpän.
Kaalilaatikko on hyvää, olin pitkään harhaluulossa etten tykkää siitä, rohkaistuin tekemään itse ja olipa suun myötäistä apetta. Leipomuksissa olen varsin kädetön, onnistunut töpeksimään jopa pataleivän joka pitäisi onnistua vähän koulutetulta apinaltakin.Kun kaalilaatikko oli valmista niin pistin perään pullat paistumaan. Menee tämä vapaapäivä näinkin. Kohta voisi vaikka lähteä hiihtämään naapurin pellon laduille. Paitsi että täällä on tunnin tuheltanut lunta niin voi olla että lumi takertuu suksen pohjiin. Ei ole ihan "joka-kelin-voitelut" kunnossa. Mutta ainahan sitä voi käydä kokeilemassa...
Siis, katotko sä telkkaria?Kehtasin käydä Burger kingissä. Pari päivää sitten kun järjestin pienen shown siellä. Rasvattomalla maidolla ei ollut osuutta asiaan eikä kirnupiimällä. ES:stä tai Megaforcesta en kerro!
Pari päivää kun on telkkarissa vilissyt niitä mainoksia. Ehkä nyt saa sielu rauhan.
Siis, katotko sä telkkaria?
Lapsi oli mennyt ja lukinnut itsensä postin pakettiautomaattiin. On varmaan ollut mukava kokemus...
Pieni poika lukitsi itsensä pakettiautomaattiin Vaasassa – Postin mukaan tapaus on ainutlaatuinen: "En ole tällaisesta kuullut aikaisemmin"
Poika oli mennyt avoinna olleeseen tyhjään lokeroon ja vetänyt oven kiinni. Posti muistuttaa, että lokeroiden luukut pitäisi aina sulkea, kun paketit on noudettu.yle.fi
Kokeile vielä kovalla volyymillä. Jos naapurit tykkäävät, he jopa takovat seinään rytmiä.Tulipa kokeiltua kuinka paljon mökää lähtee tietokoneen kaiuttimista. Omaan makuun ihan ok voluumeja tyrkkäs nuo Harman/Kardonin kaiuttimet, mutta en tiedä tykkääkö naapurit samasta musiikista kuin minä, niin pistin vähän pienemmälle.
Se on terveen ihmisen merkki että ruoka maistuu. Pitää syödä hyvin että jaksaa. Mitenkäs muuten joko kovasti odotat kesää ja salaisen agentin seikkailuja? Olettaen että televisiosta niitä jälleen tuleepi.Meinasin että olisin tilannut tänään etnisestä ravintolasta pizzaa itselleni, mutta toisaalta kun oli kuitenkin käytävä kaupassa niin ajattelin että teenpä pizzataikinan, jätän sen kohoamaan kauppareissun ajaksi ja teen sitten pizzaa itse. Parempi ratkaisu, kyllähän tuosta taas ähky tuli ja tekisi mieli syödä tuo koko pelti tyhjäksi. Mutta jätetään nyt pari slaissia huomiselle.
Hirveän suuri ennustaja tässä ei tarvinne olla, kun kertoo Jameksien tulevan televisiosta ensi kesänä. Suurin kysymys lie, että kuka on seuraava Jameksi?Se on terveen ihmisen merkki että ruoka maistuu. Pitää syödä hyvin että jaksaa. Mitenkäs muuten joko kovasti odotat kesää ja salaisen agentin seikkailuja? Olettaen että televisiosta niitä jälleen tuleepi.