Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 597 797
  • 68 331

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tuollaisia kolmivitosia Suomi hankkii kuulemma 64 kpl. Hyvä kauppa varmaan. Ylläpito-ja huoltokustannukset kai se suurin kysymys, riittääkö rahat? Vaihdelaatikko noissa saattaa jumittaa.

Liitteet

• massey-ferguson-35,be2ace41.jpg
    massey-ferguson-35,be2ace41.jpg
    125,6 KB · kertaa luettu: 75
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Pitäisiköhän mun kirjoittaa siihen naisketjuun viesti. Se vaan vaikuttaisi vähän sellaiselta mitä siellä on nähty, no, kyllä te tiedätte jos jollain on ollut aikaa kirjoittaa tänne yli 13 000 viestiä perskarvoista, Michael Jacksonista ja 20 pisteen metsästyksestä. Tai siis, kun siellä on ollut niitä työkaveriviestejä joskus ja minä kun en ole ollut sinänsä ihastunut kohta kymmeneen vuoteen, etten minä ole sellainen, no, tiedätte kyllä. Enkä sitä paitsi aloittanut, mutta oliko se virhe, en tiedä? Että jatkanko kun ei pitäisi, kun en minä näistä ymmärrä, mutta ehkä sigma grindset ei kuitenkaan sovellu niin hyvin todellisuuteen.

Itse asiassa selvinpäin päihteistä.

P.s. Korostan, että olen puhunut usein ja seuraani on rajallisissa lähitilanteissa aktiivisesti hakeuduttu, eli en ole siis sellainen.

P.p.s. Mutta minä en ole hakeutunut. Nähkääs, viestien ja tykkäysten suhde Jatkoajan keskustelupalstalla, pidetään se kuitenkin päällimmäisenä.

P.p.p.s. Sitä paitsi tyylikkäästi himmailin tilannetta kuultuani lisätietoja. Olin tyylikäs, todellinen bro. Virhekö?

P.p.p.p.s. Ennen kuin kysytte, niin: Melkein.

P.p.p.p.p.s. No silloin en ollut ihan selvinpäin, vaan nyt. Mutta myös, siis ei pelkästään kännissä.

P.p.p.p.p.p.s. Ajattelin kyllä kysyä jollain verukkeella. Mutta ettei olisi ihan creepyä.

Viimeksi muokattu:

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jake Gyllenhaal joka kanavalla.

Ei-boomereille tiedoksi, että tämä on sitä kanavasurffailua mitä lineaarisen television katselijat tapasi harrastaa. Tosin me boomerit sanomme vain televisio. Eihän se lineaarinen siinä ole kovin tarpeellinen sana.

Suosikkijoukkue
Ei-boomereille tiedoksi, että tämä on sitä kanavasurffailua mitä lineaarisen television katselijat tapasi harrastaa.

Tein tuota joskus eka-tokaluokalla jos pääsi aikaisin koulusta. Siellä pyöri ostoskanavat ja sitten Urheilukanavan chat. Sitten katselin sitä chattia. Siellä välillä mainittiin joku seitsenvuotiaassa dopamiinia tuottanut avainsana, kuten "Tappara".

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Sinä ihana nainen. Jos et kestä minua, niin et sitten kestä. Ei voi mitään. Sori siitä.

Koskaan en muutu!

Suosikkijoukkue
Siellä on Vuoden jatkoaikalaisen ehdokasasettelu käynnissä. Muistuttaisin @Niilo

P.s. Lainata ei sillain helposti voinut, kun ketju oli lukossa, ja näin moraalisena vuoden jatkoaikalaisena en ala koodaamaan lainausta tähän.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Joko jää on pirun kovaa (ja paksua) tai sitten kaira tai kairaaja on tylsiä mutta saatanallinen työ oli yksi pilkkireikä saada tehtyä. Onneksi oli myös man-poweria sekä teknisesti taitavampaa kairaajaa mukana koska ei siihen yhteen (vaivalla vääntämääni) reikään kovin montaa lasta olisi mahtunut pilkkimään... Olisi ollut siimat sotkussa. Kalan kalaa ei ole näkynyt vaikka on kokeiltu sekä aidot kärpäsentoukat kun muovisetkin tekomadot ja erilaiset pilkut Hei, mutta ulkoilun kannalta otetaan. Auringonpaiste olisi kiva kyllä...

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Onneksi oli myös man-poweria sekä teknisesti taitavampaa kairaajaa mukana koska ei siihen yhteen (vaivalla vääntämääni) reikään kovin montaa lasta olisi mahtunut pilkkimään...
Onhan siinä hommaa kairata niin iso reikä, että sieltä useamman lapsen saa pilkittyä.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Joko jää on pirun kovaa (ja paksua) tai sitten kaira tai kairaaja on tylsiä mutta saatanallinen työ oli yksi pilkkireikä saada tehtyä. Onneksi oli myös man-poweria sekä teknisesti taitavampaa kairaajaa mukana koska ei siihen yhteen (vaivalla vääntämääni) reikään kovin montaa lasta olisi mahtunut
Mulla jo kulmakarvat kohosivat tuossa kohtaa.

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Perkeleen eilen alkanu flunssa ei lähtenytkään minttukaakaolla. No tänään koitetaan kanakeitolla, kunhan jaksaa tehdä.
Jäälläkään ei jaksanu koiruutta ulkoiluttaa kun vaivoin vartin, ja sehän vituttaa, kuten myös se että jollei tokene ei oo maanantaina töihin asiaa vaan mentävä vaihteeks puikkoo sovittelemaan.

Suosikkijoukkue

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kuinka monta lasta voit jäähän kairatun reiän kautta työntää tyhjään järveen?

Tässähän on se, että kyseessä ei niinkään ole reikä vaan järvi ratkaisevana tekijänä. Reiän suurentaminen on oikeastaan turhaa työtä, sillä siitähän se vain pienenee, kuten me varttuneemmat ihmiset tiedämme.

Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Tässähän on se, että kyseessä ei niinkään ole reikä vaan järvi ratkaisevana tekijänä. Reiän suurentaminen on oikeastaan turhaa työtä, sillä siitähän se vain pienenee, kuten me varttuneemmat ihmiset tiedämme.
Minäkin törmäsin kotonani kerran seinässä olevaan reikään, tarkemmin sanoen reiän reunaan. Tärähdys irrotti seinän toiselta puolelta kiinnikkeen, jonka irtoaminen puolestaan pudotti kiinnikkeestä roikkuneen kehystetyn Hitlerin kuvan lattialle. Raameissa ollut lasi särkyi, ja lasinsirpaleet tuli tietenkin siivota. Tämä tapahtui harmillisesti juuri silloin, kun olin kiireellä lähdössä hakemaan kauppiaaltani heroiinia. No sitä se kiire teettää, pitäisi malttaa olla huolellisempi. Ärsyttää muuten ihan helkkaristi sellainen, että ihmiset kiinnittävät joskus huomiota ihan toissijaisiin yksityiskohtiin, kun kerron jostakin sattumuksesta. Tapahtuuko muille usein tällaista?

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Jostain syystä aina kun näen nimimerkki @Turkoosisalpa kirjoittaman viestin, nimimerkki muuttuu mielessäni Turkoosisaipaksi. Siinä sitä on ihmettelemistä, että miksi SaiPa on turkoosi, ja miksi ihmeessä Turkoosisaipa kannattaa Pelicansia.

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tulin eilen jenkkireissulta Tukholman kautta Helsinki-Vantaalle. Otin vapaaehtoisesti koronatestin matkalaukkuaulassa vaikka olenkin rokotettu.

Noh sen jälkeen lähdin 2 matkalaukun kanssa kävelemään kohti takseja, kun tullin kyttääjä pysäytti. Olen joskus nuorena ja hölmönä ajanut tuohon miinaan ja päätynyt maksamaan digikamerasta 48% veroa, niin ei tullut yllätyksenä. Tällä kertaa herra kyseli mistä olen tulossa (vastasin Yhdysvalloista) ja olenko tehnyt paljon ostoksia. Sanoin, että jonkin verran ja olen tietoinen 430€ rajasta minkä saa verottomana tuoda. Sen jälkeen kyseli mitä ostin, vastasin leluja ja en ehtinyt jatkaa lausetta, kun alkoi tivaamista elektroniikasta. Noh totesin ettei niitä kannata enää Jenkeistä ostaa, kun hinnat ovat samat tällä puolen merta ja sain jatkaa matkaa.

Onneksi keskeytti aikaisemman lauseeni eikä kysellyt vaatteista, koska niitä tuli hankittua yli tuon 430 euron, kun jouduin ostamaan toisen matkalaukunkin :D

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tulin eilen jenkkireissulta Tukholman kautta Helsinki-Vantaalle. Otin vapaaehtoisesti koronatestin matkalaukkuaulassa vaikka olenkin rokotettu.

Noh sen jälkeen lähdin 2 matkalaukun kanssa kävelemään kohti takseja, kun tullin kyttääjä pysäytti. Olen joskus nuorena ja hölmönä ajanut tuohon miinaan ja päätynyt maksamaan digikamerasta 48% veroa, niin ei tullut yllätyksenä. Tällä kertaa herra kyseli mistä olen tulossa (vastasin Yhdysvalloista) ja olenko tehnyt paljon ostoksia. Sanoin, että jonkin verran ja olen tietoinen 430€ rajasta minkä saa verottomana tuoda. Sen jälkeen kyseli mitä ostin, vastasin leluja ja en ehtinyt jatkaa lausetta, kun alkoi tivaamista elektroniikasta. Noh totesin ettei niitä kannata enää Jenkeistä ostaa, kun hinnat ovat samat tällä puolen merta ja sain jatkaa matkaa.

Onneksi keskeytti aikaisemman lauseeni eikä kysellyt vaatteista, koska niitä tuli hankittua yli tuon 430 euron, kun jouduin ostamaan toisen matkalaukunkin :D

Rehellisenä miehenä olisit tietysti kysyttäessä heti tunnustanut, että on siellä kolmen tonnin tuliaispuku laukussa.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ärsyttää muuten ihan helkkaristi sellainen, että ihmiset kiinnittävät joskus huomiota ihan toissijaisiin yksityiskohtiin, kun kerron jostakin sattumuksesta. Tapahtuuko muille usein tällaista?

Mulle on kerran käynyt. Se oli silloin kun oikeaan käteeni tuli rasitusvamma, kun olin pitänyt sitä etusojossa liikaa.

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Rehellisenä miehenä olisit tietysti kysyttäessä heti tunnustanut, että on siellä kolmen tonnin tuliaispuku laukussa.

Olin mä sinne jättänyt about sen 430 euron edestä leluja sekä vaatteita hintalappuineen paikalleen. Loput olisi sitten mennyt arvailu- todistushommiksi tullin pojilla. Kaipa nuo itsekin tajusivat, että helpommalla löytävät jonkun kiusattavaksi. Toki oma näkemys on, että keskittyisivät etsimään esim huumeita sen sijaan, että koitetaan joku tavallinen veronmaksaja käräyttää jonkun iPadin ostamisesta…

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy