Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 351 584
  • 66 880

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Juu. Parina eri iltana käynyt nämä meidän 1.ja3.lukion luokalla opiskelevat teinit kysymässä vastauksia kotitehtäviin.. Englannin ja espanjankielen tehtäviin voitaisiin edes auttaa. Nämä kysymykset menevät niin yli lipan, että huhuh.

Toivottavasti seuraavasta sukupolvesta tulee fiksumpi, kuin omani.

Toinen lapsista haluaa olla fysiikko ja toinen eläinlääkäri. Tänään jotenkin käsitin, miten paljon fiksumpia nuo omat lapset onv jo itseeni verrtuna. Vastahan nuo oli pieniä palleroita...

Se tunne, kun tiedät, että lapsiststasi tulee ylivertaisia siuhun verrattuna...
 
Viimeksi muokattu:

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Se tunne, kun tiedät, että lapsiststasi tulee ylivertaisia siuhun verrattuna...

Ole ylpeä. Syynä täytyy olla parempi kasvatus ja paremmat geenit kuin mitä sinä sait.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tänään jotenkin käsitin, miten paljon fiksumpia nuo omat lapset onv jo itseeni verrtuna.
------
Se tunne, kun tiedät, että lapsiststasi tulee ylivertaisia siuhun verrattuna...
Minä tein aikoinaan isäni insinöörikoulutuksen integraaliin liittyvät etätehtävät ja taisi siinä mennä deravaatatkin samalla. Tuli kyllä aika pähee olo kun oli aina pitänyt isää jotenkin tosi fiksuna ja osaavana ja nyt sai sitten auttaa häntä jossain. En nyt tiedä tekikö tuo nyt minusta jotenkin fiksumman kuin isäni että olin sattunut lukiossa oppimaan derivoimaan ja integroimaan ja osasin tehdä tehtävät. Nyt menisi varmaan ihan sormi suuhun. Olen unohtanut matikan ihanat kiemurat kun ei sitä oikein missään voi harjoittaa nykyisessä elossani.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Ei hemmetti mä meen parturiin ja ajan parran. Käyn suihkussa ja pesen hampaat. Ja vaatteet. Eka tietty pari päivää loiventelen. Yks vastakkaisen sukupuolen edustaja kommunikoi. No pari päivää meen vielä näin.

Siis loiventelet vai "täböö"? Suosittelen kyllä loiventelua, niin tuosta hampaiden harjaamisestakin voi olla jotain hyötyä.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ei hemmetti mä meen parturiin ja ajan parran. Käyn suihkussa ja pesen hampaat. Ja vaatteet. Eka tietty pari päivää loiventelen. Yks vastakkaisen sukupuolen edustaja kommunikoi. No pari päivää meen vielä näin.
Sä oot nykyään ihan nynny. Lisää paskaa housuun. T:Klunssila.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Taipuuko ottaa-verbi yksikön ensimmäisen persoonan preesensmuodossa ”otan” vai ”otam”? Siitä se on johdettu, joten oikea vastaus oikean vastauksen mukaan.

Otam kuulostaa raum giälelt tahi elämäm kolu-jutulta.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olisiko sana "otanpa" turkulaisittain sitten kutakuinkin "emmää suinkaa ottais" vai koskeeko tämä kielteiseen muotoon vääntäminen ainoastaan kysymyslauseita?
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Bussilla ei tule lyhyitä matkoja hirveästi tehtyä, mutta eilen illalla tein lyhyen ees-taas-käynnin kaupassa. Bussissa ei ollut kuin muutama ihminen ja itse istuin edessä. Oli lyhyt puhelu päällä ja ajattelin ettei tarvitse jengiä häiritä.

Päätin poistua etuovesta ja kuski totesi että poistutaan keskiovesta. Totesi että päästää tuon kerran minut etuovesta. Joutui nimittäin avaamaan sen oven kun yksi ihminen oli tulossa kyytiin.

Oli kieltämättä ironista kun ei sitten meinannut saada keskiovea auki parille muulle poistuvalle.

Tämä sinällään mitätön avautuminen siksi että olen kohdannut vastaavaa ehkä sen pari kertaa aiemmin ja muutaman kerran jutellut muille kuskeille asiasta. Heidän linja on ollut että tuollaisesta voisi haistattaa pitkät ja vittuilla. Itsekin tajuan turhautumisen tuossa duunissa, mutta noiden kuskien mukaan tuollaiset tapaukset pitäisi jopa saada tietoon.

Tuo on minusta ylireagointia, mutta ilmeisesti ne ystävälliset kuskit ovat saaneet paskaa niskaan noiden tiettyjen tapauksen vuoksi.

Kyllä itselläkin nyt järki toimii sen verran että jossain ruuhkassa poistutaan keskeltä tai joidenkin teknisten ongelmien vallitessa ei pakoteta kuskia säätämään joka helvetin oven kanssa.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Hitto kun pää on ihan täynnä höttöä ja hattaraa. Onneksi se paluu maan pinnalle on lopulta huomenna edessä. Tämä etätyön aikakausi on kyllä todella outoa. Minä, kyyninen ja sarkastinen naureskelija. Naksahduksen ei tarvi olla iso jos se tapahtuu korvien välissä. Kyllä te tiedätte, se mikä jokaisella ihmisellä on seitsemän senttiä.



 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Huomenna sitten täytyy lähteä katkolle puolenpäivän aikaan.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Huomenna sitten täytyy lähteä katkolle puolenpäivän aikaan.
Mitäköhän sillä välin sitten tekee? Katselee ruutua ja rämpyttää F5 näppäintä vai käykö ulkona?
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jotenkin ihan liian iso ja silmille pomppaava. Oikein häiritsee.
Kuulen tuota usein, mutta yritetään jaksaa.

Oikeasti samaa mieltä. Hyi, ei jatkoon. Muutos on pahasta. T:Setä_mies 87
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Tänään tuli postin mukana ensimmäinen joulukortti iisoppilaan.
Hihii. Mä olen edellä, oon saanut jo kaksi!

Systeri sekä sen tytär perheineen - kun tulevat ihan Ruotsista asti, niin kannattaa olla ajoissa. Itel... eikun Posti voi kuitenkin mokata matkan. Tällä kertaa ei.

Itse en tänäkään vuonna lähetä ainuttakaan. En muistaakseni ole reiluun pariinkymmeneen vuoteen yhtään ainutta laittanut matkaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös