Ihan hyvä vaan kun se leffa on ihan paska. Toki kaikkea muuta paskaa tehdään kunnolla, että ei tilanne ole sen suhteen parantunut.Nykyään ei oikein tehdä leffoja kuten Charlie's Angels: Full Throttle...
Ihan hyvä vaan kun se leffa on ihan paska. Toki kaikkea muuta paskaa tehdään kunnolla, että ei tilanne ole sen suhteen parantunut.Nykyään ei oikein tehdä leffoja kuten Charlie's Angels: Full Throttle...
Ahdistavalta jutulta tuo kuulostaa kyllä vaikka hengenvaarallista tuo ei varsinaisesti ollut (lokeroista ei lopu happi tms.). Kaveri tuon uutisen laittoi nauru-hymiöiden kanssa. Minua ei kyllä naurattanut...Jotenkin tuntuu painajaismaiselta jutulta. Hyi helvetti.
Lainaan nyt vaan tämän kohdan todetakseni että sehän meni hyvin.Minulta pääsi vain tässä narsismi-epäilyn aikana ja asunnossa huutaessa huuto että tahdon panna tätä naista.
Oletko siis kertonut työpaikallasi huudelleesi moista kotona, vai onko huutosi kotona kuulunut työpaikalle asti vai miten työkaverit asiasta tietävät?Tuo panohuuto on nyt sitten valitettavasti levinnyt varmaan koko työpaikan tietoisuuteen.
Oletko siis kertonut työpaikallasi huudelleesi moista kotona, vai onko huutosi kotona kuulunut työpaikalle asti vai miten työkaverit asiasta tietävät?
Mikä se vastaus siihen @Rautapohkeet :n kysymykseen oli? Huusitko siis töissä että haluat panna tätä naista vai huusit kotona että haluat panna tätä naista ja tämä kotona tekemäsi huuto on nyt levinnyt työpaikalle?No tässä oli vähän sekaannuksia ja väärinymmärryksiä matkassa paljon.
Mikä se vastaus siihen @Rautapohkeet :n kysymykseen oli? Huusitko siis töissä että haluat panna tätä naista vai huusit kotona että haluat panna tätä naista ja tämä kotona tekemäsi huuto on nyt levinnyt työpaikalle?
Siis kertoivatko sun työkaverit että he ovat kuulleet että sä olet huutanut kotonasi että haluat panna tätä naista?No huusin siis kotona, aloin käymään siinä raivotessani liian kovaäänisesti omia tunteitani myös ääneen läpi ja naapurit ovat varmaan kuunnelleet ja levittäneet juoruja eteenpäin. Se on tulkittu loukkaukseksi ja törkypuheeksi vaikka ei se sitä nyt todellisuudessa ollut. Se oli aivan jotain muuta. Vähän liian lujalla äänellä kailottelin omia tunteitani ulos.
Ja se on sitten levinnyt työpaikankin tietoisuuteen. Helvetin noloahan se on joutua heti jo nyt tunnustaa toisaalta olevansa kiinnostunut tästä naisesta työpaikallani mutta kun tuon möläytyksen menin tekemään niin ei minulla oikein ole muuta ratkaisua kuin koittaa tunnustaa asiat ja korjata väärinymmärrykset.
Kun olen jauhanut noita juttujani sosiaalisessa mediassa niin monet ihmiset on alkanut seuraamaan minua. Mutta näistä on tullut niin helvetisti väärinkäsityksiä. Minulla on ollut oikeat itsekeräämäni tiedot ja kokemukset mutta ihmiset eivät pitkiin aikoihin niihin heidän varmaan olemattomilla tiedoilla uskoneet. Ja eivät taas pitkiin aikoihin voineet millään käsittää että minulla oikeasti on tietoa ja kokemusta asioista. Vittu mitä paskaa joku toteaisi mutta nyt tämä loppu ja toivottavasti nyt vihdoin saan oman yksityisemmän elämäni takaisin.
Siis kertoivatko sun työkaverit että he ovat kuulleet että sä olet huutanut kotonasi että haluat panna tätä naista?
Miten ihmeessä muka sun työkaverit saisivat tietää mitä sä huudat kotona yksin, elleivät ole sun naapureita?No eivät ne sitä suoraan sanoneet varmaan mutta vähän aloin aistimaan tällaisia fiiliksiä ihmisten käyttäytymisestä. Että ei nyt ihan kaikki ole kohdallaan. Ja tällaisen johtopäätöksen jouduin tekemään että olen joku naisten solvaaja ja kiimassa oleva pentu joka kyttää joka naisen perään. Meni aika paljon varmaan käsityksiä ristiin ja rastiin tämän kaiken touhun keskellä mutta toivottavasti tämä nyt tästä alkaa rauhoittumaan ja asiat oikenemaan.
Kuulostaa nyt siltä että olisit ihan itse keksinyt että muut tietävät sinun huudelleen jotain kämpässäsi, mistä ihmeestä ne siellä sinun työpaikallasi voisivat tuollaista tietää? Jos olet jossain omalla naamallasi ja nimelläsi nyt jälkikäteen mennyt näistä kertomaan, niin kehottaisin että menet ja otat ne tekstit sieltä nyt pois.No eivät ne sitä suoraan sanoneet varmaan mutta vähän aloin aistimaan tällaisia fiiliksiä ihmisten käyttäytymisestä. Että ei nyt ihan kaikki ole kohdallaan. Ja tällaisen johtopäätöksen jouduin tekemään että olen joku naisten solvaaja ja kiimassa oleva pentu joka kyttää joka naisen perään. Meni aika paljon varmaan käsityksiä ristiin ja rastiin tämän kaiken touhun keskellä mutta toivottavasti tämä nyt tästä alkaa rauhoittumaan ja asiat oikenemaan.
@vilperi
Ei pahalla, mutta vaikuttaa kyllä pahasti siltä että et ole mennyt yhtään eteenpäin tuon narsismijutun kanssa. Edelleen vellot tuossa aiheessa viesteissäsi (ja olet varma, että esimiehelläsi on tuo persoonallisuushäiriö).
Keittiödiagnoosit ovat vaarallisia ja ne kannattaa pitää omana tietonaan. Nyt oikeasti rupeat pitämään mölyt mahassasi niin säästyt mahdollisilta seuraamuksilta. Sama pätee myös noihin panojuttuihin.
Miten ihmeessä muka sun työkaverit saisivat tietää mitä sä huudat kotona yksin, elleivät ole sun naapureita?
Eli ovatko sun työkaverit kertoneet että tietävät että huusit tälläistä?
Näissä nyt vaan sellanen juttu että kun tarpeeksi kovasti ja - anteeksi vaan - vainoharhaisesti kuvittelee jonkun asian olevan jotakin niin siitä tulee omassa päässään sitten totta, vaikka totuus olisi sitten ihan jotain muuta.No kyllä minä aika hyvin osaan lukea ihmisten käyttäytymisiä ja fiiliksiä.
Näissä nyt vaan sellanen juttu että kun tarpeeksi kovasti ja - anteeksi vaan - vainoharhaisesti kuvittelee jonkun asian olevan jotakin niin siitä tulee omassa päässään sitten totta, vaikka totuus olisi sitten ihan jotain muuta.
Mitä nämä väärinymmärrykset olivat? Kai sä tiedät että ei sun työkaverit todellakaan saa mistään tietoon mitä sä olet huutanut yksin kotona.No kyllä minä aika hyvin osaan lukea ihmisten käyttäytymisiä ja fiiliksiä. Jouduin lopulta tilanteeseen jossa karseiden väärinymmärrysten vuoksi yksi naispuolinen työkaveri ei edes puhunut minulle mitään vaan oli suuttunut.
Tämä. Ihmiset ovat välillä outoja. Se moikkaamatta jättäminen tuskin edes johtui sinusta Vilperi. Nuo asiat mitä tulkitsit eivät välttämättä mikään liittynyt sinuun millään tavalla. Ei kannata ylitulkita sosiaalisia tilanteita, olen tehnyt sitä liikaa itsekin ja toisinaan pahoittanut mieleni - turhaan.Mitä nämä väärinymmärrykset olivat? Kai sä tiedät että ei sun työkaverit todellakaan saa mistään tietoon mitä sä olet huutanut yksin kotona.
Mitä nämä väärinymmärrykset olivat? Kai sä tiedät että ei sun työkaverit todellakaan saa mistään tietoon mitä sä olet huutanut yksin kotona.