Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 349 750
  • 66 870

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kuinka monta lasta voit jäähän kairatun reiän kautta työntää tyhjään järveen?

Tässähän on se, että kyseessä ei niinkään ole reikä vaan järvi ratkaisevana tekijänä. Reiän suurentaminen on oikeastaan turhaa työtä, sillä siitähän se vain pienenee, kuten me varttuneemmat ihmiset tiedämme.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Tässähän on se, että kyseessä ei niinkään ole reikä vaan järvi ratkaisevana tekijänä. Reiän suurentaminen on oikeastaan turhaa työtä, sillä siitähän se vain pienenee, kuten me varttuneemmat ihmiset tiedämme.
Minäkin törmäsin kotonani kerran seinässä olevaan reikään, tarkemmin sanoen reiän reunaan. Tärähdys irrotti seinän toiselta puolelta kiinnikkeen, jonka irtoaminen puolestaan pudotti kiinnikkeestä roikkuneen kehystetyn Hitlerin kuvan lattialle. Raameissa ollut lasi särkyi, ja lasinsirpaleet tuli tietenkin siivota. Tämä tapahtui harmillisesti juuri silloin, kun olin kiireellä lähdössä hakemaan kauppiaaltani heroiinia. No sitä se kiire teettää, pitäisi malttaa olla huolellisempi. Ärsyttää muuten ihan helkkaristi sellainen, että ihmiset kiinnittävät joskus huomiota ihan toissijaisiin yksityiskohtiin, kun kerron jostakin sattumuksesta. Tapahtuuko muille usein tällaista?
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Jostain syystä aina kun näen nimimerkki @Turkoosisalpa kirjoittaman viestin, nimimerkki muuttuu mielessäni Turkoosisaipaksi. Siinä sitä on ihmettelemistä, että miksi SaiPa on turkoosi, ja miksi ihmeessä Turkoosisaipa kannattaa Pelicansia.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tulin eilen jenkkireissulta Tukholman kautta Helsinki-Vantaalle. Otin vapaaehtoisesti koronatestin matkalaukkuaulassa vaikka olenkin rokotettu.

Noh sen jälkeen lähdin 2 matkalaukun kanssa kävelemään kohti takseja, kun tullin kyttääjä pysäytti. Olen joskus nuorena ja hölmönä ajanut tuohon miinaan ja päätynyt maksamaan digikamerasta 48% veroa, niin ei tullut yllätyksenä. Tällä kertaa herra kyseli mistä olen tulossa (vastasin Yhdysvalloista) ja olenko tehnyt paljon ostoksia. Sanoin, että jonkin verran ja olen tietoinen 430€ rajasta minkä saa verottomana tuoda. Sen jälkeen kyseli mitä ostin, vastasin leluja ja en ehtinyt jatkaa lausetta, kun alkoi tivaamista elektroniikasta. Noh totesin ettei niitä kannata enää Jenkeistä ostaa, kun hinnat ovat samat tällä puolen merta ja sain jatkaa matkaa.

Onneksi keskeytti aikaisemman lauseeni eikä kysellyt vaatteista, koska niitä tuli hankittua yli tuon 430 euron, kun jouduin ostamaan toisen matkalaukunkin :D
 

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tulin eilen jenkkireissulta Tukholman kautta Helsinki-Vantaalle. Otin vapaaehtoisesti koronatestin matkalaukkuaulassa vaikka olenkin rokotettu.

Noh sen jälkeen lähdin 2 matkalaukun kanssa kävelemään kohti takseja, kun tullin kyttääjä pysäytti. Olen joskus nuorena ja hölmönä ajanut tuohon miinaan ja päätynyt maksamaan digikamerasta 48% veroa, niin ei tullut yllätyksenä. Tällä kertaa herra kyseli mistä olen tulossa (vastasin Yhdysvalloista) ja olenko tehnyt paljon ostoksia. Sanoin, että jonkin verran ja olen tietoinen 430€ rajasta minkä saa verottomana tuoda. Sen jälkeen kyseli mitä ostin, vastasin leluja ja en ehtinyt jatkaa lausetta, kun alkoi tivaamista elektroniikasta. Noh totesin ettei niitä kannata enää Jenkeistä ostaa, kun hinnat ovat samat tällä puolen merta ja sain jatkaa matkaa.

Onneksi keskeytti aikaisemman lauseeni eikä kysellyt vaatteista, koska niitä tuli hankittua yli tuon 430 euron, kun jouduin ostamaan toisen matkalaukunkin :D

Rehellisenä miehenä olisit tietysti kysyttäessä heti tunnustanut, että on siellä kolmen tonnin tuliaispuku laukussa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ärsyttää muuten ihan helkkaristi sellainen, että ihmiset kiinnittävät joskus huomiota ihan toissijaisiin yksityiskohtiin, kun kerron jostakin sattumuksesta. Tapahtuuko muille usein tällaista?


Mulle on kerran käynyt. Se oli silloin kun oikeaan käteeni tuli rasitusvamma, kun olin pitänyt sitä etusojossa liikaa.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Rehellisenä miehenä olisit tietysti kysyttäessä heti tunnustanut, että on siellä kolmen tonnin tuliaispuku laukussa.

Olin mä sinne jättänyt about sen 430 euron edestä leluja sekä vaatteita hintalappuineen paikalleen. Loput olisi sitten mennyt arvailu- todistushommiksi tullin pojilla. Kaipa nuo itsekin tajusivat, että helpommalla löytävät jonkun kiusattavaksi. Toki oma näkemys on, että keskittyisivät etsimään esim huumeita sen sijaan, että koitetaan joku tavallinen veronmaksaja käräyttää jonkun iPadin ostamisesta…
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Onhan tuo homokyykkä aka. sähly aivan turha laji. Ja joku menee katsomaan tuollaista paikan päälle ja vielä maksaa lipuista.

1994 jouduin armeijassa pelaamaan sählyä. Yritin lyödä pelaamaan itsensä väkisin ängennyttä mulkkua kapiaista mailalla päähän täysiä takaapäin, mutta harmikseni en osunut.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Onhan tuo homokyykkä aka. sähly aivan turha laji. Ja joku menee katsomaan tuollaista paikan päälle ja vielä maksaa lipuista.

1994 jouduin armeijassa pelaamaan sählyä. Yritin lyödä pelaamaan itsensä väkisin ängennyttä mulkkua kapiaista mailalla päähän täysiä takaapäin, mutta harmikseni en osunut.
Palstaltahan löytyy näköjään ihan aito Perussuomalaisten kannattajakin, koska yhtä junttimaista tekstiä ei voi keneltäkään muulta odottaa. Täytyy kuitenkin aina arvostaa ihmistä, joka ei peittele omaa ideologiaansa.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Onhan tuo homokyykkä aka. sähly aivan turha laji. Ja joku menee katsomaan tuollaista paikan päälle ja vielä maksaa lipuista.

1994 jouduin armeijassa pelaamaan sählyä. Yritin lyödä pelaamaan itsensä väkisin ängennyttä mulkkua kapiaista mailalla päähän täysiä takaapäin, mutta harmikseni en osunut.
Ja jo vuonna 1994 on armeijassa ollut tuollaista hapatusta. Mitähän se on nykyään? Itse en onneksi muutamaa vuotta myöhemmin joutunut pelaamaan sählyä. Vekara taisi olla vähän takapajuinen paikka.

Siitä toki samaa mieltä, että sählypelin lipuista ei kyllä huvita maksaa.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Täytyy kuitenkin aina arvostaa ihmistä, joka ei peittele omaa ideologiaansa.
En tiedä miten tämä liittyy politiikkaan, mutta joka tapauksessa kiitos! :)
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ei me mitään pelattu, mutta kaivettiin kantoja ylös maasta senkin edestä.
Armeijassa oppii tärkeitä taitoja. Kantojen kaivaminen on yksi, kuopan kaivaminen on toinen. Itsekin muistan, että kuoppaa kaivettiin aika helvetin pitkään. Sitten lopetettiin, kun ei enää meinannut päästä sieltä pois. Jokunen liian innokas varusmies jouduttiin nostamaan kuopasta pois.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Armeijassa oppii tärkeitä taitoja. Kantojen kaivaminen on yksi, kuopan kaivaminen on toinen. Itsekin muistan, että kuoppaa kaivettiin aika helvetin pitkään. Sitten lopetettiin, kun ei enää meinannut päästä sieltä pois.
Ai siellä tehtiin tuollaistakin? Mä otin laivan kannella aurinkoa.

No näin mä kerran sukset. Kaukaa.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ai siellä tehtiin tuollaistakin? Mä otin laivan kannella aurinkoa.

No näin mä kerran sukset. Kaukaa.
Tuu nyt tänne brassaa vitun laivastosnobi. Tosihommiin et oo joutunu ikinä. Oot vain keränny katseita siinä puvussa.

Ja tähän sellainen ilkikurinen hymiö.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Ja jo vuonna 1994 on armeijassa ollut tuollaista hapatusta. Mitähän se on nykyään? Itse en onneksi muutamaa vuotta myöhemmin joutunut pelaamaan sählyä. Vekara taisi olla vähän takapajuinen paikka.
No näin meillä edistyksellisessä Helsingissä, laitettiin pelaamaan sählyä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Tuu nyt tänne brassaa vitun laivastosnobi. Tosihommiin et oo joutunu ikinä. Oot vain keränny katseita siinä puvussa.

Ja tähän sellainen ilkikurinen hymiö.
Nurmiporan katetutta tuollainen höpötys. Ja tähän myös se sellainen.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Nurmiporan katetutta tuollainen höpötys. Ja tähän myös se sellainen.
Hyvä kuitti, mutta en ole oikeasti nurmipora. Olin morttikauden jälkeen toimistohommissa. Oli ne Vekarankin maisemat ihan kauniita.
 
K

Kiekkokatsoja

Tuli tässä hetki sitten, niin muutto toiseen paikkaan. On se kovaa hommaa, mutta toisaalta tuleepa tehtyä invertaatio tavaroille. Lahjoituksina ja roskiin meni ylimääräiset romppeet.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Otteluisäntänä HK, mutta ei saanut makkaraa lähtiessä. Ihan itse pitää tehdä eväät. Hitto kun unohdin syödä ulkona. Kaljaa vaan ostin.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Meidän armeijassa pelattiin ping-pongia, elikkäs pöytätennistä. Erittäin miehekäs laji.

Sama meillä. Jo silloin oli Pori vs Rauma.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Todella vakuuttava palstauran aloitus tuolla kevään MM-kisojen ketjussa. Taitaa lento loppua lyhyeen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös