Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 715 464
  • 68 260
Suosikkijoukkue
1992-1993 JyP HT, no smoking team
Tänään onkin sitten kunnon kattaus kiekkoo, alkupalaksi tai oikeastaan sellaisena amuse-bouche henkisenä suupalana mestiksen talviklassikkoa. Sitten siirrytään pääruoan kimppuun jona tänään toimii SaiPa-JYP joka on hankala valmistaa mutta onnistuneena varsin herkullinen keitos, mausteena esimerkiksi Salkku Salmisen paluu Kisapuistoon. Jälkkärinä todellinen klassikko, Suomi-Ruotsi jonka raaka-aineet on poimittu parhaista saatavilla olevista lähteistä.
Ruokajuomana kulkurin kupari, työttömän toffee eli klassinen bulkki olut.

Straight Edge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Leafs, Jokerit
Oon aina tykännyt pelata numerolla 14. Meillä on pieni punainen Suzuki.

Niin et jos tykkäisi Montrealista, niin ois kiva ostaa sellainen pieni Suzuki 14 -fanipaita siihen. Mut ei ny sit.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nopeasti se lämpötila nousi. Aamulla kun lähdin pilluralleilee sporilla ja vähän metroilla ja lähijunillakin niin ikkunan mittari näytti -12. Sitten näin jonkun talon katolla -8 ja nyt oli kahden talon katolla enää vaan -3.

Ja hitto olikohan eka kerta tälle talvelle kun laitoin talvitakin päälle. Ootteks te vielä kertaakaan laittanut?

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei hemmetti toi tsirbu on 23 vuotta mua nuorempi (mä 43). 23 Pertti Lehtonen. Jotenkin tulee numeroista usein mieleen joku pelinumero. Auttaa muistamisessakin. Martinlaaksosta lähti aamupäivällä junat keskustan suuntaan Ville Peltonen. 16, 26, 36, 46 jne. Toni Söderholm, Jussi Pesonen, Teemu Ramstedt näköjään, nyt kun tarkemmin mietin. No mutta en Pertti Lehtosta miettisi jos intiimimpiä kanssakäymisiä joskus ton tytön kanssa harrastettaisiin. Tai miettisin. RUOSKA!

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
77 Ray Bourque, 2 Brian Leetch, 4 Bobby Orr, 37 Patrice Bergeron, 56 Sergei Zubov, 93 Doug Gilmour. Siinäpä ne tärkeimmät.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy