Eikös kokoonpanossa ollut myös Frank Nipple?
Kanukit tais ottaa lopussa veskan pois ja Fuckin tilalle hyppäsi Frank.
Eikös kokoonpanossa ollut myös Frank Nipple?
Hah hah...Joko saa pitkät kalsongit jättää kämpille kun +22 näyttää mittari? Kesä muutenki ihan perseestä. Tykkään enemmän kuin oikein tuiskuttaa ja rengasfirmoilla on töitä.
Kävin tänään siskon ja sen 2v pennun kaa hoplopissa
Olen kenties kokenut jotain tuohon viittaavaa moottoripyöräni kanssa - eronhetki oli riipaiseva, kun uskollinen VFR piti jättää vakuutusyhtiön varikolle lunastukseen menneenä.Voiko kehenkään ihmiseen kiintyä niin paljoa kuin fillariin? No bänät tuli. Eilen lähti.
Juuri näin. Asiat tärkeysjärjestykseen.Otin eilen illalla allergialääke Fexorinia ja alkoholia. Jumalauta että alkoi väsyttää. Ei nukuttaa vaan väsyttää. Ilta meni ihan zombiena, mitään ei pystynyt tekemään.
Tänään joutui sitten jättämään allergialääkkeen väliin.
Kymmenisen kilometriä kännykän askelmittariin lisää, niin on matka maan keskipisteeseen täynnä. Varmaan tulee huomenna.
Mutta onhan se cookie dough jätski nyt aika timanttista.Ben & Jerry's on kyllä valtavan ylihinnoiteltu tuote. Jäätelöhyllystä saa puolet isompia paketteja, puolet halvemmalla ja maistuvat vielä kaiken lisäksi paljon paremmalta.
Helppo homma, kun Vernet on luettu jo lapsena. Nyt on jo parikymmentä kilsaa lisää mittarissa. En viitsinyt ottaa kuvia, kun juuri äsken jotain pari vuotta sitten otin edellisen kerran valokuvan, ainakin sellaisen minkä säilytin, niin on kiintiö muutamaksi vuodeksi täynnä. Se oli auton sulakeboksista.Kuullostaa kylläkin todella hurjalta. Maan keskipisteestä löydät sitten Manalan/Vainajalan/Kadotuksen, jossa veljekset Belzepub ja Vladimir Puti... eikun Sielunvihollinen piiskaavat ansaitusti karrellepalaneita syntisiä lapiomaan lisää hiiltä jatkuviin, vuolaisiin laavavirtoihin.
Voitko saavutettuasi paikan ottaa muutaman kännykkäkuvan ja lähettää ne tänne Jatkikseen?
Olet kyllä aika rohkea, sillä itse en uskaltaisi ryhtyä moiseen.
Vai... ymmärsinkö jotain väärin?
Koska kaikki meistä eivät ole perintösateenkaaren kultaruukkupäässä.Siis miettikää mitä tahansa ammattia. Aina joku toinen tekee sen sun puolesta. Miks itse suostuis mihinkään duuniin.
Montako viestiketjua olette piilottanut? Mulla näyttäisi olevan joku n. 80.
Montako viestiketjua olette piilottanut? Mulla näyttäisi olevan joku n. 80.
Tasan nolla.Montako viestiketjua olette piilottanut? Mulla näyttäisi olevan joku n. 80.
Ohan noita. Noi vitun päiväkirjaketjut kiinnostaa aivan saatanan tavalla. Ja varmaan joku 50 musiikkiketjua. Mulla on kyrpä aivan kivenä kun joku tekstaa että mitä musiikkia se nyt kuuntelee. Jesus Ristus ja vitun ikenet...Montako viestiketjua olette piilottanut? Mulla näyttäisi olevan joku n. 80.
Onneksi siellä ei ole hampaita, voisi tietyt aktiviteetit olla aika kivuliaita.ja vitun ikenet...