Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 357 060
  • 66 888

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Minä koin iloisen yllätyksen eilen. Pelkäsin palkkani jäävän nyt pienemmäksi kun olen ollut sairauslomalla. Mutta paskan marjat, toukokuun palkka on jopa 150 euroa isompi kuin huhtikuun palkka. Isä yritti selittää tätä sillä että sairausloman palkka maksetaan keskiansion mukaan.

En tiedä varmasti syytä toukokuun isohkoon palkkaan mutta kyllä tämä nyt hymyn huulille pisti ja asunnossani kuului iso huokaus helpotuksesta. Toukokuun palkasta saattaa sittenkin jäädä jopa myös jotain säästöönkin vaikka on ylimääräisiä kulujakin (taas) melko paljon jalkahoidon ja tukipohjallisten vuoksi.

Ja eilen kävin tosiaan siellä jalkahoidossa. Kävin jalkahoidossa ensimmäistä kertaa ikinä ja se oli ihan kiva ja rentouttavakin kokemus. Pelkäsin että niihin pikkuvarpaisiin sattuu siellä paljon mutta yllättävän vähän niihin lopulta sattui. Mutta löysihän se jalkahoitaja syitä niiden pikkuvarpaiden särkyyn ja hoiti ne kuntoon. Siellä oli känsää, rakkulaakin ja torakynttä.

Mutta eiköhän niiden jalkojen kunto nyt taas vähän eteenpäin mennyt? Ja ensi viikolla aletaan tekemään jaloilleni sitten niitä tukipohjallisia. Sitä se jalkahoitajakin piti hyvänä asiana. Niiden tukipohjallisten pitäisi tukea jalkoja niinkin ettei jalkapohjat pääse leviämään kengissä niin paljon ja tällöin kengät eivät ole niin ahtaat.

Niin ja muuten kuulemma jalkojeni kunto oli oikeinkin hyvä mutta nuo pikkuvarpaat on huonossa kunnossa kun niihinhän on sattunutkin todella paljon välillä. Mutta ehkä se tästä?
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Kävin tänään siskon ja sen 2v pennun kaa hoplopissa

Muistelen, että 2v on ollu omalla kohdalla vielä helpohko. Vahtia ja auttaa toki täyty koko ajan, mutta perässä pysyi. Pahin vaihe oli ehkä siinä 4v lähestyessä, kun ei vaan enää yhtään pysyny perässä siellä ahtaissa sokkeloissa. 5-6v päästiin siihen, että pysty istuun itse kahvilla ja luottaa, ettei ne tapa itteensä siellä.

Yksilöitähän nämä tietysti on. Kuten me aikuisetkin.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Voiko kehenkään ihmiseen kiintyä niin paljoa kuin fillariin? No bänät tuli. Eilen lähti.
Olen kenties kokenut jotain tuohon viittaavaa moottoripyöräni kanssa - eronhetki oli riipaiseva, kun uskollinen VFR piti jättää vakuutusyhtiön varikolle lunastukseen menneenä.
 
Viimeksi muokattu:

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Otin eilen illalla allergialääke Fexorinia ja alkoholia. Jumalauta että alkoi väsyttää. Ei nukuttaa vaan väsyttää. Ilta meni ihan zombiena, mitään ei pystynyt tekemään.

Tänään joutui sitten jättämään allergialääkkeen väliin.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Otin eilen illalla allergialääke Fexorinia ja alkoholia. Jumalauta että alkoi väsyttää. Ei nukuttaa vaan väsyttää. Ilta meni ihan zombiena, mitään ei pystynyt tekemään.

Tänään joutui sitten jättämään allergialääkkeen väliin.
Juuri näin. Asiat tärkeysjärjestykseen.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tuota loppukevään ja kesän urheiluohjelmaa kun muuten katsoo niin näyttää se kieltämättä herkulliselta. Tänä vuonna tuskin siis tuleekaan kesälläkään mitään samanlaista urheilutyhjiötä kuin mitä on ollut aiempina kesinä. Jos sitten koronan perkele ei vielä tule ja sotke kuvioita.

Ensi viikon perjantaina alkaa jääkiekon MM-kisat, sitten kun ne loppuvat niin ei mene edes viikkoa kun pitäisi alkaa jalkapallon EM-kisat ja noiden kisojen jälkeen joku parisen viikkoa ja alkaa kesäolympialaiset.

Ihan hyvin pitäisi siis tulla urheilua nyt myös loppukeväällä ja kesällä eikä sellaista urheilusta tyhjää aikaa todennäköisesti nyt tule. Olen oikeastaan onnellinen jo näin etukäteen.

Kesäolympialaiset nyt kisataan Tokiossa ja tulee suomalaisittain heikohkoon aikaan. Olen myös miettinyt olisiko minun pitänyt ottaa kesäloma noiden kisojen ajaksi mutta en tiedä. Pidän tärkeämpänä sitä että pääsen mahdollisesti reissuun sitten elokuussa kun on enemmän jo rahaakin säästössä. Ja mikä reissu se nyt olisi ollut jos aika olisi mennyt olympialaisten seuraamiseen?
 
Tulevaisuus elämäni tärkeimmälle, miten jatkossa ja kuinka paljon tai vähän. Ainakin kahden onnellisuus on hyvin epävarmalla pohjalla. Tuleeko jopa tässä tilanteessa ennenkokematon onnettomuus ja kaatuuko loputkin haaveet. Kaikki on yhden varassa, pelko ja ahdistus on suuri. Tuleeko täyspysähdys vai onko tässä alku uuteen.
Huonoimman kautta.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kymmenisen kilometriä kännykän askelmittariin lisää, niin on matka maan keskipisteeseen täynnä. Varmaan tulee huomenna.

Kuullostaa kylläkin todella hurjalta. Maan keskipisteestä löydät sitten Manalan/Vainajalan/Kadotuksen, jossa veljekset Belzepub ja Vladimir Puti... eikun Sielunvihollinen piiskaavat ansaitusti karrellepalaneita syntisiä lapiomaan lisää hiiltä jatkuviin, vuolaisiin laavavirtoihin.

Voitko saavutettuasi paikan ottaa muutaman kännykkäkuvan ja lähettää ne tänne Jatkikseen?
Olet kyllä aika rohkea, sillä itse en uskaltaisi ryhtyä moiseen.

Vai... ymmärsinkö jotain väärin?
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Sain Jarikseen leiman!!
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Ben & Jerry's on kyllä valtavan ylihinnoiteltu tuote. Jäätelöhyllystä saa puolet isompia paketteja, puolet halvemmalla ja maistuvat vielä kaiken lisäksi paljon paremmalta.
 
Ben & Jerry's on kyllä valtavan ylihinnoiteltu tuote. Jäätelöhyllystä saa puolet isompia paketteja, puolet halvemmalla ja maistuvat vielä kaiken lisäksi paljon paremmalta.
Mutta onhan se cookie dough jätski nyt aika timanttista.

Ei oma perse kestä noita ostaa kuin harvoin. Nykyään taipunut lakulinjalle jäätelöissäkin. Ainon laku on hyvä.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuullostaa kylläkin todella hurjalta. Maan keskipisteestä löydät sitten Manalan/Vainajalan/Kadotuksen, jossa veljekset Belzepub ja Vladimir Puti... eikun Sielunvihollinen piiskaavat ansaitusti karrellepalaneita syntisiä lapiomaan lisää hiiltä jatkuviin, vuolaisiin laavavirtoihin.

Voitko saavutettuasi paikan ottaa muutaman kännykkäkuvan ja lähettää ne tänne Jatkikseen?
Olet kyllä aika rohkea, sillä itse en uskaltaisi ryhtyä moiseen.

Vai... ymmärsinkö jotain väärin?
Helppo homma, kun Vernet on luettu jo lapsena. Nyt on jo parikymmentä kilsaa lisää mittarissa. En viitsinyt ottaa kuvia, kun juuri äsken jotain pari vuotta sitten otin edellisen kerran valokuvan, ainakin sellaisen minkä säilytin, niin on kiintiö muutamaksi vuodeksi täynnä. Se oli auton sulakeboksista.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Montako viestiketjua olette piilottanut? Mulla näyttäisi olevan joku n. 80.
Ohan noita. Noi vitun päiväkirjaketjut kiinnostaa aivan saatanan tavalla. Ja varmaan joku 50 musiikkiketjua. Mulla on kyrpä aivan kivenä kun joku tekstaa että mitä musiikkia se nyt kuuntelee. Jesus Ristus ja vitun ikenet...
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Tuli käveltyä. Hyvä frendi mukana, haukuttiin poliitikot, kehuttiin toisiamme. Terassillekin pysähdys kirkkaalle (vissyä).
Nyt sopii ottaa rennosti tän illan.
 

Liitteet

  • 78027847-AE10-4F1A-8234-4366B57F3ACC.jpeg
    78027847-AE10-4F1A-8234-4366B57F3ACC.jpeg
    223,3 KB · kertaa luettu: 119

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tuli käveltyä. Hyvä frendi mukana, haukuttiin poliitikot, kehuttiin toisiamme. Terassillekin pysähdys kirkkaalle (vissyä).
Nyt sopii ottaa rennosti tän illan.
Kävely on parasta, mitä mies voi tehdä ilman housuja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös