Oksjärven... Autolla pääsee aika lähelle nuotiopaikkaa. Ettei se nyt mitään kunnon "eräjormailua" ole.MInkä järven rannalla olitte?
Liitteet
Viimeksi muokattu:
Oksjärven... Autolla pääsee aika lähelle nuotiopaikkaa. Ettei se nyt mitään kunnon "eräjormailua" ole.MInkä järven rannalla olitte?
Ei tuolla nimellä, mutta omallaan joskus.
Tuo oli oikea nimi. Olisin voinut vastata myös:Ei tuolla nimellä, mutta omallaan joskus.
@vilperi helpoimmalla pääset kun viet sen löytötavaratoimistoon. Tietenkin voit kokeilla jos saat puhelimen auki niin sieltä voisi löytyä vaikka ”Äiti” jolle soittaa. Itse joskus vastasin kun taksiini jäänyt puhelin soi ja pyysin soittajaa kertomaan puhelimen omistajalle, että luuri löytyy taksiasemalta.
Oon seurannut Ylilaudan Maisa Torppa -keskustelua viime päivinä. Jotenkin koukuttavaa.
Vaarallista olla kaupassa ilman maskia. Linkki vie iltalehden uutiseen, jossa maskitonta kohtaan huidottiin puukolla.
Pari viikkoa sitten uutisoitiin, että maskiton sai nyrkistä. Parempi siis laittaa maski kauppareissulle.Koronapääsiäinen Länsi-Uudellamaalla: maskitonta asiakasta huidottiin veitsellä marketissa, juhlijat rikkoivat rajoituksia
Pääsiäisviikonloppuna Länsi-Uudenmaan poliisia työllisti välikohtaus Espoon kauppakeskus Sellossa sekä yksityiset tilaisuudet.www.iltalehti.fi
"Miehen uhkailuun veitsellä syynä oli yksinkertaisesti suivaantuminen toisen asiakkaan maskittomuudesta."Vaarallista olla kaupassa ilman maskia. Linkki vie iltalehden uutiseen, jossa maskitonta kohtaan huidottiin puukolla.
Pari viikkoa sitten uutisoitiin, että maskiton sai nyrkistä. Parempi siis laittaa maski kauppareissulle.Koronapääsiäinen Länsi-Uudellamaalla: maskitonta asiakasta huidottiin veitsellä marketissa, juhlijat rikkoivat rajoituksia
Pääsiäisviikonloppuna Länsi-Uudenmaan poliisia työllisti välikohtaus Espoon kauppakeskus Sellossa sekä yksityiset tilaisuudet.www.iltalehti.fi
Varo ettet ole se seuraava tyyppi, jonka maskittomasta kauppakäynnistä uutisoidaan."Miehen uhkailuun veitsellä syynä oli yksinkertaisesti suivaantuminen toisen asiakkaan maskittomuudesta."
On vissiin ihan normaalia että kuljetaan kaupassa keklu taskussa...? Eiku vittu, parempikin ketju vissiin löytyis...
Ite oon kyllä toistaseksi saanu kulkea ihan rauhassa kauppareisut ilman kuonokoppaakin.