Eihän se eilinen päivä ja etenkään ilta ollut sellainen kuin mitä olin kuvitellut. Piti katsella urheilua kovinkin intensiivisesti ja iltamyöhäänkin asti mutta jo Liigan finaalipeliä katsellessa aloin ensin nuokkumaan ja sitten lopulta jopa nukkumaan kolmannen erän aikana. Kyllä, luit oikein. Vaikka ei kello vielä edes ollut paljoa kun liigafinaali tuli niin silti kävi noin että nukahdin kesken finaalin.
Sen Suomen cupin finaalin jaksoin vielä katsellakin mutta jääkiekkoliigan finaalia katsellessa kävi surkeammin. Epäilen että syy poikkeuksellisen kovaan väsymykseeni on nyt nuo tulehduskipulääkkeet joita syön tällä hetkellä. Siinä lääkeselosteessakin lukee että saattaa aiheuttaa väsymystä ja mitä ilmeisemmin ne sitä nyt sitten minulle aiheuttaa.
Kun Liigan finaali oli pelattu, söin iltapalaksi kaurapuuroa ja kävin jo joskus kello 20 nukkumaan vaikka olikin lauantai-ilta. Ei vain jaksanut valvoa myöhempään. No, katselen nyt sitten jälkilähetyksinä näitä eilisiä matseja joiden tulosta en vielä tiedä.
Olen tehnyt muuten myös virheenkin tuota lääkettä ottaessani. Apteekissa minulle sanottiin että lääke kannattaa ottaa ruokailun yhteydessä mutta kun luin tuon lääkeselosteen niin siinä lukeekin että lääke pitää ottaa vähintään puoli tuntia ennen ateriaa. Muuten lääkkeen teho saattaa heikentyä.
No, hyvä se lääkkeen teho on minun mielestäni ollut kyllä silti. Kun noin voimakasta väsymystäkin aiheuttaa ja jalat eivät ole enää niin kipeät kuin aiemmin. Pystyn lähtemään ketterämmin liikkeelle pitkänkin paikoilla olinkin jälkeen. Aiemminhan oli tuskaista lähteä liikkeelle silloin kun oli pitkään ollut paikoillaan. Vaikka töissähän tuon sitten lopulta näkee kuinka hyvin lepo ja lääke on tehonnut. Sellainen kipu tämä että vaivaa etenkin töissä ja sen onko kipua enää niin näkee kunnolla vasta töissä. Eikä heti töissäkään sillä ei se kipu heti vuoron alussa vaivaa vaan sitten kun on muutaman tunnin tehnyt jo niitä töitä.
Kuullostaa aivan siltä että joko kengissä on yhä sittenkin vikaa tai sitten on rasitusvamma. Ja rasitusvammaksihan tuo on kyllä jo todettukin.