Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 602 483
  • 68 358

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
"Metallica - Screaming suicide
Soitettu yhteensä 148 kertaa tämän vuoden aikana Radio Rock:lla"
Toukokuun 27. lähtien alkanut tulemaan pääsääntöisesti kaksi kertaa päivässä, sitä ennen oli soinut seitsemän kertaa.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
"Metallica - Screaming suicide
Soitettu yhteensä 148 kertaa tämän vuoden aikana Radio Rock:lla"
Toukokuun 27. lähtien alkanut tulemaan pääsääntöisesti kaksi kertaa päivässä, sitä ennen oli soinut seitsemän kertaa.
Toi on vielä jopa tämän "uudemman Metallican" mittapuulla hyvinkin keskinkertainen biisi.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Istun tällä hetkellä bussissa matkalla Helsinkiin. Kirjoitan tätä viestiä tabletilla. Tabletit, tai pädit miten vaan, on kyllä ihan käteviä pitkillä matkoilla esim. sarjojen yms katseluun, mutta viestejä näillä on kyllä ihan paska kirjoittaa.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Istun tällä hetkellä bussissa matkalla Helsinkiin. Kirjoitan tätä viestiä tabletilla. Tabletit, tai pädit miten vaan, on kyllä ihan käteviä pitkillä matkoilla esim. sarjojen yms katseluun, mutta viestejä näillä on kyllä ihan paska kirjoittaa.
Miniläppäri oli joskus kätevä tuommoiseen, sai irkin päälle sekä radion tai ehkä dvix-laatuisen sarjan. Selailu olisi nykyään aika vaikeaa koska tehot on mitä on.
Tämä siis pienellä budjetilla eli 25€ käytetty miniläppäri, koska käyttöä niin vähän niin turha panostaa.

Viimeksi muokattu:

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miniläppäri oli joskus kätevä tuommoiseen, sai irkin päälle sekä radion tai ehkä dvix-laatuisen sarjan. Selailu olisi nykyään aika vaikeaa koska tehot on mitä on.
Tämä siis pienellä budjetilla eli 25€ käytetty miniläppäri, koska käyttöä niin vähän niin turha panostaa.
Hyvissä pädeissähän on nykyään enemmän tehoja kuin pienessä kylässä, tosin niillä on sitten hintaakin toista tonnia. Ja niitä pystyy käyttämään sitten todella raskaidenkin ohjelmien pyörittämiseen.

Mulla on Samsungin Galaxy Tab S9 FE, ei nyt kallein laite mutta ei sieltä halvimmastakaan päästä. Aikoinaan ollut niitä Samsungin edullisemman luokan tabletteja ja kyllä sen eron huomaa, etenkin kun laitteelle tulee enemmän ikää.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Mistäs @hooceebruins tuotoksia pääsee kuulemaan (voi pistää privana vastauksen). Vähän tylsää nyt viimeisenä mökki iltana kun rouva lähti eilen kotiin ja tänään tänne tulleet sisko ja lankomies ovat tipattomalla ja menivät jo nukkumaan.

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Helmisen SaiPalle sympatiat
Miten mä oon aina kuvitellut että tämä Eveo olisi joku uskiskanava. Täällähän joku emäntä just imaisi pillistä kuumaa.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Miten mä oon aina kuvitellut että tämä Eveo olisi joku uskiskanava. Täällähän joku emäntä just imaisi pillistä kuumaa.
Sekoitit varmaan Alfa tv-vainaaseen?

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Suattaapi olla. Eikö tämä Eveo sen tilalle tullut? Jotenkin kuvittelin että vaan on nimeä vaihdettu.
Siinä mielessä saattoi tulla Alfa tv:n "tilalle", että Eveo aloitti lähetyksensä lähes heti kyseisen kanavan lopetettua. Ymmärtääkseni siellä on kuitenkin täysin eri tyypit kanavan takana, kuin Alfalla.

Mieti nyt miten absurdia se olisi jos ns. konservatiivikanava näyttäisi yöllä aikuisviihdettä.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Siinä mielessä saattoi tulla Alfa tv:n "tilalle", että Eveo aloitti lähetyksensä lähes heti kyseisen kanavan lopetettua. Ymmärtääkseni siellä on kuitenkin täysin eri tyypit kanavan takana, kuin Alfalla.

Mieti nyt miten absurdia se olisi jos ns. konservatiivikanava näyttäisi yöllä aikuisviihdettä.
Jumalauta. Näkyykö jostain aikuisviihdettä. Myös kaapelissa?

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mistäs @hooceebruins tuotoksia pääsee kuulemaan (voi pistää privana vastauksen). Vähän tylsää nyt viimeisenä mökki iltana kun rouva lähti eilen kotiin ja tänään tänne tulleet sisko ja lankomies ovat tipattomalla ja menivät jo nukkumaan.
En minä niin pelottava ole etteikö voisi linkkejä pistää, mutta sain palstaveljen kautta. Hyvää shittiä.

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Se olis kohta yövuoro taas lusittu. Vielä joutuu ens yöks puurtamaan ja sit ens viikolla vielä 3pv töitä ennenkuin viime vuoden pitämättömät kesälomat saa pitää, jee.

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Tänään tuli herättyä vapaan viettoon niin aikaisin, että ehtinyt jo tähän mennessä paljon. Kauppareissu heitetty aamutuimaan. Het tuon jälkeen otin pyörän alle ja poljin marjapaikoille. N. 14l puolukkaa ja n. 5l kantarellia saaliina. Hieman oli hankaluuksia, kun pyörän tangoilla nuo kuljetin kotia.

Talo tuli siivottua tässä välissä. Oli hyvä sauma, kun rouva aamuvuorossa. Hän ei liiemmin välitä siivota, eikä erityisestikään tykkää seurata sivusta, kun itse siivoan! Siivoushommat hoitelen poikkeuksetta silloin, kun rouva ei ole kotona.

Nyt seurailen, kun mehumaija liruttaa mehua noista puolukoista. Pakkasessa jo talven ylittävä määrä puolukkaa jo nyt, joten oli mehun vuoro.

Tälläisillä askelmerkeillä eteläisessä Lappeessa.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Minulla on peliriippuvaisuustaustaa mutta nyt olen ollut pelaamatta jo yli kaksi vuotta ja kahdeksan kuukautta. Olen hienon, pitkän ajan pystynyt olemaan jo pelaamatta ja peliongelmat tuntuvat vain kaukaiselta muistolta. Vaikka kyllä pelko repsahtamisesta on silti melkein joka päivä läsnä elämässä.

Yksi parhaimpia asioita mitä pelaamattomuus on tuonut on se, että nyt pystyy hallitsemaan omia raha-asioita. Niitä ei koita hallita sinun puolestasi joku välitystilin hoitaja ja pelit eivät hallitse raha-asioita. Ennen minun säästöön jääneet rahat jäi mutkien taakse jonnekin välitystilille ja sieltä en niitä saanut välttämättä silloin kun minulla olisi ollut tarvetta rahalle. En vaikka rahaa olisi ollutkin, silti saattoi olla jotain häikkää ja saatoin jäädä ilman rahaa vaikka viikonlopuksi.

Nyt minulle on perustettu "säästö"tili tai tavallinen tili jota kutsun säästötiliksi. Sitä hallitsen itse ja siellä pidetään suurinta osaa rahoistani. Nyt minulla on rahaa aina silloin kun tarvitsen rahaa. Ei ole enää ollut ongelmia rahan siirrossa.

Joskus vuodesta 2016 olen ollut välitystilin asiakas mutta kai tuosta asiakkuudesta voi vähitellen luopua jo kun minulla ei ole enää rahaongelmia, olen saanut aika päiviä sitten jo ulosottovelkani kuitattua ja rahatilanteeni on jo melko pitkän aikaa ollut hyvä. Eikä minua mielestäni voi luokitella enää vähävaraiseksi, kuukausittain jää säästöönkin nykyään sellaiset 200 euroa.

Nyt on hyvä tilanne mutta kyllä tässä varuillaan saa silti olla yhä noiden rahapelien takia. Eteenpäin, yhä päivä kerrallaan.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aina kun lukee modeketjua niin useasti samat nimimerkit itkemässä penalteista tai rikepisteistä, tämä huomiona nyt parin kuukauden sisällä.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HItto että väsytti matka Simpeleeltä Lappeenrantaan. Keksin sitten piristyskeinon loppumatkalle. Pistin vibraattorin housuihini palleja hieromaan. Patterit loppui jossai Elimäen kohdalla, mutta Pukaron Paronista ostin uudet. Jaksoi hyvin loppumatkankin. Niksipirkkaan voi joku pistää tämän.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ootteks te koskaan selvin päin? Joo viideltä lähdin käppäilemään kun kaljat loppui. 12 ykköstä ja ysiä odottelin Prisman kulmalla. Normipäivä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy