Jos ajattelisi että menee vanhan kahdeksan aikaan töihin ja kääntää sitten vasta kelloa tunnilla eteenpäin niin sitähän huomaisi olevansa tunnin myöhässä - kello onkin jo yhdeksän. Tämän osaan itse ajatella konkreettisesti tällei, mutta minkälaisiin toimenpiteisiin täytyisi ryhtyä ennakkoon meneekin sitten yli.Olenko ainoa jolla on vaikeuksia hahmottaa tuota kelloa kun sitä taas käännetään? Nyt käsittääkseni tunnilla eteenpäin. Minulla tämä on vielä merkityksellinen asia koska menen huomenna aamulla töihin.
Jos menen nyt sitten kuitenkin vahingossa tähän vanhaan kahdeksaan töihin niin menenkö siis tunnin ajoissa vai tunnin liian myöhään töihin? Ja jos kännykkä ei kääntäisikään kelloa automaattisesti aamulla niin kuin se nyt tekee niin mihin aikaan laittaisin kellon soimaan illalla että heräsin kuudelta myös huomen aamulla?
Ja jos käykin niin että kello ei käännykään automaattisesti niin onko kello siis seitsemän aamulla kun se vielä tänään olisi ollut kuusi ja olisi ollut minun herätyksen aika? Eli peli ei olisi vielä siinäkään vaiheessa menetetty vaan nipin napin ehtisin töihin kyllä kahdeksaksi vaikka nukkuisin tämän vuoksi pommiin.
Minulla on aina ollut vaikeuksia hahmottaa tätä kellon kääntämistä. Ja nyt on paha kun osuu työaamu sunnuntaille. Jos olisi vapaapäivä niin eihän sillä sitten merkitystä olisi mitä se kello aamulla herätessä on.
Kannattaa katsoa Miami Vicen ensimmäisen kauden 14:s jakso (Golden Triangle: Part 2) jos haluaa nähdä Castillon speedoissa heti avauskohtauksessa. En edes halunnut, mutta tuli pyytämättä ja yllättäen. Ei mulla muuta.
Kyllähän Martin Castillo on yksi kovimmista detective lieutenanteista mitä tiedän. Meillä kaikilla pitäisi olla tuollainen pomo. Suomi pyörisi paremmin.
Joo, semmoiset, joita varten on pyydystetty/vankeudessa synnytetty eläimiä ihmisten pällistelyä varten. Semmoiset "eläintarhat", joissa hoidetaan taas loukkaantuneita/orpoja eläimiä ovat taaseen hyviä.
Joo, mutta ei speedoissa.
Ei perkules, luulin että se kuuluu tölkkiin...
Oon samaa mieltä :)Nimimerkki @Silppuri :n koirakuvat oli parempia.
Toisekseen kun olen tyytyväinen moderointiin ja olen bongannut tuon ihme @Turha Kaukalo -n niin uteliaisuuttani tahtoisin nähdä millaista ketjunavausta kallionhipsteri laittaisi tulille jos vain voisi. Silloin kun tästä joskus puhuttiin jossain niin olihan ne avaukset shaissea, mutta eikö ne ollut jokseenkin lyhyen ajan sisällä avattuja, joten voisi kuvitella että oli ehkä syöty vain pizza jossa liikaa ananasta tai muskottipähkinää?
Nyt oli hyvä aika kaivaa vanha korona esiin... Äitini virkkasi siihen uudet pussitkin. Nyt pitää vain etsiä jostain (netistä) säännöt kun liikkeellä on erilaisia mielipiteitä säännöistä. Ehkä jos kesällä sitten pääsisi pelaamaan isommallakin porukalla... Koronaa jos on vähemmän koronaa liikkeellä.
Joo, mutta ei speedoissa.
Speedot on mennyt ilmeisesti jotenkin pois muodista jossain välissä. Tyhmää, miten uimahousut voi mennä pois muodista? Tarviihan niitä, jos menee uimahalliin uimaan, tai yleiselle rannalle chillailemaan. En tajuu.
Isäni on sitä mieltä että peli on hänen isänsä veljen eli ehkä jotain reilu 80 vuotta vanha. Nappulat (muovia) on minun lapsuudestani. Vanhat puiset nappulat olivat halkeilleet ja maalinsa menettäneet joten hankittiin silloin 80-luvulla kun pelailtiin niin uudet. Keppi on vähän kiero ja luulen että sitä on säilytetty väärin. En tiedä onko sekään alkuperäinen.Varsin hienon näköinen tuo sinun koronapelisi. Väriltään erilainen kuin se yleisin vaalean ruskea lauta ja se on upea juuri siksi. Siinä on varmasti myös ajan patinaa mukana. Hieno!
No nyt on hirveät määrät nyhtökauraa kaapissa kun ilmaiseksi sain. Ei toi niin pahaa olekaan. Ekat kerrat vaan kuvotti syödä sen maineen takia. Melkein jauhelihasta menee. Eikä sentään ole mitään hiton soijanakkia tai tofua.
Aika vekkuli kytkentä, kun on pistorasia valokytkimen takana - lienee historiallisista syistä...Lopetti yksi pistorasia toimintansa viikko sitten. Ihan kesken käytön.
...
Sähkäri vilkaisi pistorasiaa, totesi toimivaksi, vilkaisi seinää pistorasian vieressä, käänsi valokytkintä kyseisellä seinällä, pistorasia lähti päälle, minä näytin idiootille.
...
Tästä tuli mieleen se juttu, kun isäntä oli ruotsinlaivalla. Väänsi sitten hytissä wc-pönttöön oikein massiiviset paskat. Sitten se koitti vetää vessan, mutta mitään ei tapahtunu. Veti toisen ja kolmannenkin kerran, mutta paskaläjä ui vaan sitkeesti pöntössä. No, äjjä lähti sitten selvittään asia infoon. Ukko ei ollut kielimiähiä ja totesi infossa hädissään vaan että KOM, KOM!!! No työntekijä ei oikein hiffannu mitä ukolla oli asiaa, mutta lähti seuraamaan miestä kohti hyttiä. Perille päästyään äjjä osoitti sormella paskaläjää pöntössä ja veti samalla vessan ja hoki isoon ääneen että TITTA! TITTA! Ja eikö mitä, paskaläjä lähti viämärin uumeniin kuin ammuttuna.Lopetti yksi pistorasia toimintansa viikko sitten. Ihan kesken käytön.
Siirrettiin kaapit, kasvit ja muut huonekalut isolla vaivalla syrjään pistorasian edestä ja jäätiin odottamaan huoltoa.
Huoltomies kävi seuraavana päivänä ihmettelemässä. Mittaili jollain tikulla hetken ja kilautti sitten kaverille, ettei ymmärrä miten tikulla mitataan. Välillä käytiin sähkökaapilla katselemassa. Minä kokoajan vieressä puhkumassa maskin takaa, että on tämä nyt kumma kun asioita ei saada kuntoon.
Päätettiin kutsua sähkäri paikalle. Kesti päivän, toisenkin. Viikkoa myöhemmin tuli sähkäri paikalle. Minä heti ovella vastassa puhkumassa maskin takaa.
Sähkäri vilkaisi pistorasiaa, totesi toimivaksi, vilkaisi seinää pistorasian vieressä, käänsi valokytkintä kyseisellä seinällä, pistorasia lähti päälle, minä näytin idiootille.
Siirrettiin kaapit, kasvit ja muut huonekalut isolla vaivalla takaisin paikoilleen.
Minä sitä taisin räplätä, kun siihen lähistölle asentelin hyllyä. Ajattelin sähkärin käynnin jälkeen syyttää asiasta vaimoa, mutten viittinyt ottaa riskiä, että se muistaisi minun sitä oikeasta räplänneen.Ainoa, mitä jäin miettimään, kuka käänsi kytkintä kesken käytön ja miksi?