Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 379 885
  • 66 968

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Mitä tarkoitat? Onhan suussakin hampaat, mutta ei suuhun paneminen ole yhtään kivuliasta.
Sehän riippuu ihan siitä suun omistajasta.
Omakohtaista kokemusta hampaista ja voin sanoa että oli kivuliasta. Ns. ottava osapuoli ei hoksannut suojata purukalustoa huulillaan vaan muutaman liikkeen ajan oli hampaat jyrsimässä. Panen tämän kokemattomuuden piikkiin.

Garpin maailmassa sitten hieman vakavampi versio kyseisestä suoritteesta. Tietäjät tietää.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Se on taitolaji, tuokin.

Epäilemättä sitä osaa paremmin käsitellä sellaista työkalua, joka itseltäkin löytyy.

Ja ihan selvennyksenä: en puhu itsestäni.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Asuntoni aikamoisessa kunnossa. Alkaa jo vähitellen muistuttamaan sitä kuntoa missä eräs asuntoni oli silloin kun ryyppäsin, rellestin ja olin kai vähän masentunutkin muutama vuosi takaperin. Noh, nyt on vielä kuitenkin onneksi matkaa siihen pisteeseen. Puuttuvat ainakin likaiset ja homeisetkin astiat ja roskat lattialta.

Ei asuntoni muuten nyt niin sekainen olisi mutta kun olen kanniskellut esille komeroista ja varastosta tavaraa, kuvannut niitä myyntiä varten ja jättänyt tavarat sitten vaan levälleen. Jotain tarvitsisi tehdä ja tänään onkin siivouspäivä.

Täytyy kai tyhjentää tuo yhden hyllyn päällys ja koittaa siihen kerätä kaikki ne tavarat siististi pinoon jotka ovat tällä hetkellä myynnissä tai jotka aion myydä. Sitä tavaraa on yllättävän paljon mitä yritän tällä hetkellä myydä mutta mikään ei tunnu menevän kaupaksi. Nyt on myynnissä myös paljon muutakin kuin pelkkiä miesten vaatteita.

Noh, tämän viikonlopun aikana ja vasta tänäänkin ilmoitellut viimeisimmät tavarat myyntiin että toivottavasti ne sieltä menee myös kaupaksi.
 

aatelisode

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Skellefteå, Capitals, Erik Karlsson
Huomenna uuteen röipaikkaan. Kylläpä taas jännittää. Mikähän siinä on kun nämä asiat jännittää aina ihan vitusti ja kaikenlaisia skenaarioita tulee käytyä läpi...
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Montako viestiketjua olette piilottanut? Mulla näyttäisi olevan joku n. 80.

En ole piilottanut yhtään ketjua. Ei minua häiritse nuokaan ketjut tuolla seassa jotka eivät kiinnosta hevon vittuakaan. Osaan sieltä seasta kyllä helposti poimia myös ne kiinnostavat ketjut ja jättää huomioimatta ne minulle epäkiinnostavat. En siis näe tarvetta viestiketjujen piilottamiselle.
 
Jos on kerran hylännyt sen Whatsappin uuden tietosuojahomman pyytääkö ohjelma sitä uudestaan vai pitääkö jotenkin manuaalisesti
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Jos on kerran hylännyt sen Whatsappin uuden tietosuojahomman pyytääkö ohjelma sitä uudestaan vai pitääkö jotenkin manuaalisesti

Voi pyytää tai olla pyytämättä. Jos ei pyydä niin:
Asetukset -> Tili -> Kaksivaiheinen tunnistus
 

ace

Jäsen
Apple TV, se telkkariin liitettävä lisälaite. Parempaa keksintöä ei ihmiskunta ole pystynyt tekemään.

Neliskulmaiset pyörät valitsisin ehdottomasti, jos Apple TV:n saisin siitä huolimatta pitää.
 

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots
Täälä kun tuntuu olevan enemmänkin ihmisiä jotka piilottaa valtaosan ketjuista niin ihan mielenkiinnosta kysyn oletteko huomanneet "seuratut ketjut" ominaisuutta? Siitä voi vaikka tehdä kirjanmerkin jolloin palstalle saapuessaan menee suoraan siihen osioon kmissä näkee vain niitä seurannassa olevia = kiinnostavia ketjuja. Sitten voi halutessaan vilkaista niitä muitakin tunkion nurkkia. Jotenkin hyvin epäkätevää piilottaa suuri osa palstan sisällöstä, monet niistäkin jotka ohittaa saattaa joskus myöhemmin olla vaikka ajankohtaisia tai muuten mielenkiintoisia omastakin mielestä. Toki on olemassa myös ketjuja jotka voi piilottaa esim. visailut tai "hassutteluketjut" jos tietää ettei sellaiset kiinnosta nyt eikä tulevaisuudessa.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Minun ei tarvitsisi piilottaa yhtäkään ketjua, jos yhden osion voisi piilottaa. Antilöylyhuoneistisessa liikkeessä on tilaa, liity sinäkin.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Pitkästä aikaa olin salilla ja se kyllä teki höpökkää. Kun olin lähteillä pois alkoi armoton sade. No, sade laantui juuri sopivasti sen verran, että viitsin lähteä ulos ja ajattelin mielessäni silti kaikki mahdolliset kirosanat. Mitä vielä. Tuntui niin vapauttavalta ja rentouttavalta kastua kunnolla kesäsateessa. Meinasin jopa jäädä ulos odottamaan sateen loppumista. ❤
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Jahas. Siellä on taas katsottu yksi NHL:n pudotuspeliottelu ja koko tarunhohtoisen fanipoikaosasto toimittajakuntaa myöten saarnaa sormea heristäen, kuinka Suomikiekossa tehdään kaikki väärin ja tarunhohtoisessa kaikki oikein.

Jokakeväistä toistoa. Jos Sihvonen laskee viivelähtöjä niin laskeeko nää pelissä mustelmia merkityksellisenä tekijänä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös