Introexpertti
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Kylläpä tämä aamuinen viileys lämmittää kovin tälläisen talvesta eläjän mieltä.
Niinpä - totuuden takana ei ole enää mitään!.... Sanoin että ei se mikään salaisuus ole että on ihan OK kertoa asia jos siltä tuntuu. Hali vielä päälle ja teini ryntäsi yläkertaan ystäväänsä herättämään tms.
Tämä päivä mukaanlukien vielä neljä työpäivää ja sitten alkaisi neljän viikon kesäloma. Pikkuhiljaa alan olla jo valmis. Olin itse asiassa jo n. kuukausi sitten juhannuksen aikoihin valmis. Noh ei paha. Varmaan viimeistään ylihuomenna on jo sellainen olo että loma on jo ihan tuossa ovella.
Tuntuu jopa että on ihan mielenköyhää jättää kesäloma näin loppuun, mutta toisaalta sitten kun loma koittaa niin tulee hyvä fiilis kun niin moni palailee lomilta ja itsellä se vasta alkoi.
Tämä päivä mukaanlukien vielä neljä työpäivää ja sitten alkaisi neljän viikon kesäloma. Pikkuhiljaa alan olla jo valmis. Olin itse asiassa jo n. kuukausi sitten juhannuksen aikoihin valmis. Noh ei paha. Varmaan viimeistään ylihuomenna on jo sellainen olo että loma on jo ihan tuossa ovella.
Tuntuu jopa että on ihan mielenköyhää jättää kesäloma näin loppuun, mutta toisaalta sitten kun loma koittaa niin tulee hyvä fiilis kun niin moni palailee lomilta ja itsellä se vasta alkoi.
Täällä sama homma. Nyt kun jää kuukaudeksi lomalle, niin kesähän on vasta alussa. Etätöiden tuoman aikasäästön myötä olen onneksi pystynyt nauttimaan tästä alkukesästäkin varsin hyvin.
Harmillista.Mulla oli viimeksi loma vuonna 2014, seuraavasta ei mitään havaintoa.
Kyllähän me aletaan toimeen tulemaan. Välejä olen rakentanut vuosia olemalla läsnä, kuuntelemalla, vastaamalla kysymyksiin, yrittämällä olla olematta alentava (olet vain lapsi, et tajua tätä- tyyppistä ajattelua vältellen) sekä yrittäen olla provosoitumatta. Ehkä ne suhteet meidän välillä alkoi todella kehittyä kun kotona alkoi mennä sukset ristiin äidin ja "isän" kanssa.Sulla ja tuolla teinillä alkaa olla jo ihan luottamukselliset välit - vaalimiseen arvoinen asia....
Tätä ajatusta piti vähän vielä jatkaa mutta tuli keskeytys. Niin... Siinä vaiheessa kun monista asioista alkoi tulla riitaa (teini-ikään tuloa, kiivaita luonteita sekä äiti että lapsi) kotona niin meillä oli rauhallisempaa (ollaan miehen kanssa molemmat rauhallisia luonteita). Kun lapsesta tuntui että kotona ei kuunnella ja nuoremmat sisarukset menee huomiossa ohi niin meillä kuunneltiin eikä ollut muita lapsia kilpailemassa huomiosta. Yritin kuitenkin aina olla neutraali enkä lähteä mukaan haukkumisiin (äiti, isä-puoli, sisarukset yms.). Mutta kuitenkin tarvittaessa sanoa että äitisi oli kyllä oikeassa, silläkin uhalla että lapsi suuttuu. Aikaa tässä tarvittiin ja yhteisiä päiviä, yhteistä tekemistä että tutustuttiin toisiin.Ehkä ne suhteet meidän välillä alkoi todella kehittyä kun kotona alkoi mennä sukset ristiin äidin ja "isän" kanssa.
Pystyykö Dplayta, vai mikä Discovery Plus se nykyään onkaan, katsomaan kaksi käyttäjää samaan aikaan eri IP-osoitteesta? Joo ei ole kallis, mutta kaverin kanssa oli puhe jos ottaisi puoliksi mikäli on mahdollista.
Kiitoksia, olisihan se toki varmasti googlesta löytynytkin mutta tämä palsta on parempi...![]()
Kuinka moni voi käyttää yhtä discovery+ -tiliä samanaikaisesti?
Discovey+ ohjelmasisältöjä voi katsoa yhtäaikaisesti kaksi käyttäjää. Voit olla kirjautuneena kolmelle eri laitteelle samanaikaisesti.support.discoveryplus.com
Onpas lukemat. Kai noihin lukemiin pitäisi jo sammua jos ei jopa kuollla?![]()
Rattijuoppo puhalsi lähes 10 promillea Joensuussa – tarkistuksessakin todella harvinainen lukema
Miehen epäillään syyllistyneen törkeään rattijuopumukseen Joensuussa.www.iltalehti.fi
Joku on pykälää kovemmassa humalassa lähtenyt ajamaan. Kymmenen promillea on aika paljon.
En oikein minäkään. Olisikohan tuo esimerkkisi ymmärrettävissä päinvastaiseksi neuvoksi kuin exit only, minkä eräs edesmennyt kansanedustaja-nyrkkeilijä-showpainija oli naulauttanut perspuoleensa?En ymmärrä tatuointeja. Mitä hyödyt siitä että perseessäs lukee ikuisesti carpe diem? Näin esimerkkinä