Asioita jotka vituttaa just nyt. No, piti vaihtaa tänään lakanat. Pois otin vanhat ja ajattelin ihan hetken päästä laittaa puhtaat tilalle. Unohdin koko homman. Joten arvaatte loppu tuleman.
Nukun ilman lakanoita, ei jaksa tässä vaiheessa uusia laittaa. Ehkä toka kerta eläissäni näin, siis kotonani.
No, minulla on melko usein lakana pois sängystä kun nukun. Lakana on joko lähtenyt edellisenä yönä pois paikoiltaan ja en jaksa sitä seuraavaksi yöksi laittaa vielä takaisin tai lakana on ollut pesussa ja taas sama homma, en jaksa laittaa sitä paikoilleen heti.
Kyllähän lakanattomassakin sängyssä nukkuu vaikka miellyttävämpää on kyllä nukkua sängyssä jossa lakanakin on oikealla paikallaan.
Ja jokseenkin kiinnostaisi tällä kertaa ja pitkästä aikaa osallistua tuohon Leijonapörssiin mutta enpä tiedä... Minulla se osallistuminen ei jäisi kuitenkaan yhteen kentälliseen vaan niitä kenttiä tulisi rakennettua lähes kymmenen taas. Ja onko 30 euroa vähän liian iso summa laittaa tuollaiseen managerointipeliin josta aiheutuu minun osaamisellani ja tuurillani hyvin todennäköisesti pelkkää vitutusta ja harmia lopulta.
Sitten kun noita kentällisiä on tänä keväänä kai melko vaikea kasata koska monella maalla tavallaan melko nimetön nippu kasassa. Hyviä sikermiä varmaan sinällään mutta nimiä jotka eivät minulle ainakaan heti sano välttämättä mitään. Valitse niistä sitten ne pistepotentiaalisimmat.
Täytyisi jostain nähdä edes sitten noita ketjukokoonpanohahmotelmia ja ylivoimakoostumuksia. Ja toinen asia mikä vaikeuttaa pelaamista on sitten kuitenkin noiden pelien ristiin meneminen ja rajattu vaihtomäärä.