Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 592 232
  • 68 293

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
En viitsi tästä sen enempää muualle kirjoittaa tällä palstalla koska on vain minun henkilökohtainen mielipide ja ymmärrän hyvin että monet ovat eri mieltä mutta....

Minulle tämä kello 16 aika pelin alkamisajaksi näin arkisin sopii erittäin hyvin. Ja minun puolestani tästä voisi tulla jopa uusi tapa että arkisinkin pelit alkavat viimeistään kello 17.

Tämä on siis vain minun mielipide ja perustuu minun omaan elämääni. Hyvin usein pääsen kuitenkin töistä jo kello 14 ja ehdin hyvin näkemään sellaisenkin ottelun arkisinkin joka alkaa ajoissa. Ja ehtisin hyvin myös katsomon lehtereille jos sinne vielä joskus pääsee...

Minullahan on ollut usein niin nyt arki-iltoina tulleiden ja kello 18.30 alkaneiden otteluiden kohdalla että olen viimeistään jo päätöserän aikana nuokkunut jos en jopa nukkunut. Nyt tämä kello 16 alkamisaika onkin käynyt minulle itselleni erittäin hyvin. Ei ole tarvinnut nukahdella ottelun aikana.

Olen itsekseni ajatellutkin ennenkin että arkisinkin pelit saisivat alkaa viimeistään jo kello 17 ja olen nyt pleijareiden aikana ollut mielissäni että osa peleistä on alkanutkin arkena jo kello 16.

ace

Jäsen
No niin olkaa hyvä vaan kansalaiset. Mä lupasin tuoda tullessani kesän, ja kappas vain. Vähänhän tuo tuli jälkijunassa kun saavuin Suomeen jo perjantaina, mutta en tiedä mihin rajalle se on jäänyt selittelemään.

Minä lupasin kavereille että tuon sen mukanani, ei kuitenkaan ollut koneessa enää tilaa. Varattiin kuitenkin hälle myöhempi lento ja onneksi pääsi perille.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Onkohan modeilla jo valmiustila päällä?
Varmaan kannattaa varmuuden vuoksi laittaa Ässä osio lukkoon ja kaikki kirjoittajat jotka Ässiä kannattavat myöskin. Oikeastaan kaikki muut ketjut lukkoon paitsi musiikki ketjut.

Glove

Jäsen
Täytynee lähteä kauppaan katsomaan mitä punalappuisia tuotteita siellä olisi alennuksessa. Sitten tietää mitä syö huomenna.

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Minä lupasin kavereille että tuon sen mukanani, ei kuitenkaan ollut koneessa enää tilaa. Varattiin kuitenkin hälle myöhempi lento ja onneksi pääsi perille.

Olet siis lentäjä? Las Palmasissa rupes just tulemaan lunta.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kymmenisen kilometriä kännykän askelmittariin lisää, niin on matka maan keskipisteeseen täynnä. Varmaan tulee huomenna.

En ole pahemmin vaa'alla käynyt, mutta korona-aikana on näemmä vaivihkaa kadonnut viitisen kiloa kehopositiivisuutta. Olisikohan minusta enää mitään jäljellä, jos olisi tarkemmin miettinyt syömisiään? Toinen mokoma vielä pois niin olisi jo ihan hyvissä mitoissa.

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Se on semmonen inversio, mutta et sinä tiedä siitä mitään. Se on näitä meteor.. meteorologisia ilmiöitä. No en oo juonnu mitään, mä oon lentäjä!

Ai ääni on outo? Tässä nyt menee ainakin viikko vielä kun turbiini tulee amerikasta. No niin oonkin ryypänny mitä sitten? Haista itte.

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Kai tässä nyt ryyppää kun koneet hajoo ja lunta sataa, saatana.

Tämä sketsi menee kyllä itselläni TOP-3. Edelle kiilaa silti Känädän ykköskenttä Bob Testicals, Jimmy Vagina ja ruotsalaisvahvistus Håkan Sperm. Pakistossa aina luotettava Bruce Bastard ja pelaajavalmentaja Larry Hole. Maalissa Steven Fuck.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Korpisalon Jari on kova United (there's only one) kannattaja, ja pelas vain Ässissä.
Pelasi divaria myös Karhu-Kissoissa ja SaPKossakin. Pääsarjassa ainoastaan Ässiä sitten toki ainoastaan edusti.

Edit:

Niin ja onhan tuolla muutama kausi myös Saksan liigaa.

ace

Jäsen
Tämä sketsi menee kyllä itselläni TOP-3. Edelle kiilaa silti Känädän ykköskenttä Bob Testicals, Jimmy Vagina ja ruotsalaisvahvistus Håkan Sperm. Pakistossa aina luotettava Bruce Bastard ja pelaajavalmentaja Larry Hole. Maalissa Steven Fuck.
Eikös kokoonpanossa ollut myös Frank Nipple?

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Joko saa pitkät kalsongit jättää kämpille kun +22 näyttää mittari? Kesä muutenki ihan perseestä. Tykkään enemmän kuin oikein tuiskuttaa ja rengasfirmoilla on töitä.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Joko saa pitkät kalsongit jättää kämpille kun +22 näyttää mittari? Kesä muutenki ihan perseestä. Tykkään enemmän kuin oikein tuiskuttaa ja rengasfirmoilla on töitä.
Hah hah...
Meidän koirat kyllä samaistuvat tuolle sun tykkäämisellesi - täällä ne sisätiloissa köllöttelevät, kun ulkona varjossa on yli +24 astetta. Kävivät toki järvessä kahlailemassa ja juomassa, jotta keho pysyisi viileänä.
Odotellaan karvanlähtö(-vaihto-)aikaa...

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Kävin tänään siskon ja sen 2v pennun kaa hoplopissa ekaa kertaa "harjottelemassa". Kyllä siinä pennussa oli ihan helvetillinen vahtiminen, kun pyörin sen kaa vähän aikaa siellä kahdestaan. Koko ajan oli pelko perseessä että se juoksee jonnekkin piiloon tai hyppää voltin niskoilleen.

Ja eihän aikuinen pysy perässä kun se vipeltää menemään niillä telineillä heilutellen niitä juttuja muovikoteloita mennessää. Tai pääsee juoksemaan 130cm korkeessa käytävässä.

Kauhulla odotan sitä kertaa, kun pitää viedä se ekaa kertaa yksin sinne.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minä koin iloisen yllätyksen eilen. Pelkäsin palkkani jäävän nyt pienemmäksi kun olen ollut sairauslomalla. Mutta paskan marjat, toukokuun palkka on jopa 150 euroa isompi kuin huhtikuun palkka. Isä yritti selittää tätä sillä että sairausloman palkka maksetaan keskiansion mukaan.

En tiedä varmasti syytä toukokuun isohkoon palkkaan mutta kyllä tämä nyt hymyn huulille pisti ja asunnossani kuului iso huokaus helpotuksesta. Toukokuun palkasta saattaa sittenkin jäädä jopa myös jotain säästöönkin vaikka on ylimääräisiä kulujakin (taas) melko paljon jalkahoidon ja tukipohjallisten vuoksi.

Ja eilen kävin tosiaan siellä jalkahoidossa. Kävin jalkahoidossa ensimmäistä kertaa ikinä ja se oli ihan kiva ja rentouttavakin kokemus. Pelkäsin että niihin pikkuvarpaisiin sattuu siellä paljon mutta yllättävän vähän niihin lopulta sattui. Mutta löysihän se jalkahoitaja syitä niiden pikkuvarpaiden särkyyn ja hoiti ne kuntoon. Siellä oli känsää, rakkulaakin ja torakynttä.

Mutta eiköhän niiden jalkojen kunto nyt taas vähän eteenpäin mennyt? Ja ensi viikolla aletaan tekemään jaloilleni sitten niitä tukipohjallisia. Sitä se jalkahoitajakin piti hyvänä asiana. Niiden tukipohjallisten pitäisi tukea jalkoja niinkin ettei jalkapohjat pääse leviämään kengissä niin paljon ja tällöin kengät eivät ole niin ahtaat.

Niin ja muuten kuulemma jalkojeni kunto oli oikeinkin hyvä mutta nuo pikkuvarpaat on huonossa kunnossa kun niihinhän on sattunutkin todella paljon välillä. Mutta ehkä se tästä?

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Kävin tänään siskon ja sen 2v pennun kaa hoplopissa

Muistelen, että 2v on ollu omalla kohdalla vielä helpohko. Vahtia ja auttaa toki täyty koko ajan, mutta perässä pysyi. Pahin vaihe oli ehkä siinä 4v lähestyessä, kun ei vaan enää yhtään pysyny perässä siellä ahtaissa sokkeloissa. 5-6v päästiin siihen, että pysty istuun itse kahvilla ja luottaa, ettei ne tapa itteensä siellä.

Yksilöitähän nämä tietysti on. Kuten me aikuisetkin.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Voiko kehenkään ihmiseen kiintyä niin paljoa kuin fillariin? No bänät tuli. Eilen lähti.
Olen kenties kokenut jotain tuohon viittaavaa moottoripyöräni kanssa - eronhetki oli riipaiseva, kun uskollinen VFR piti jättää vakuutusyhtiön varikolle lunastukseen menneenä.

Viimeksi muokattu:

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Otin eilen illalla allergialääke Fexorinia ja alkoholia. Jumalauta että alkoi väsyttää. Ei nukuttaa vaan väsyttää. Ilta meni ihan zombiena, mitään ei pystynyt tekemään.

Tänään joutui sitten jättämään allergialääkkeen väliin.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Otin eilen illalla allergialääke Fexorinia ja alkoholia. Jumalauta että alkoi väsyttää. Ei nukuttaa vaan väsyttää. Ilta meni ihan zombiena, mitään ei pystynyt tekemään.

Tänään joutui sitten jättämään allergialääkkeen väliin.
Juuri näin. Asiat tärkeysjärjestykseen.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuota loppukevään ja kesän urheiluohjelmaa kun muuten katsoo niin näyttää se kieltämättä herkulliselta. Tänä vuonna tuskin siis tuleekaan kesälläkään mitään samanlaista urheilutyhjiötä kuin mitä on ollut aiempina kesinä. Jos sitten koronan perkele ei vielä tule ja sotke kuvioita.

Ensi viikon perjantaina alkaa jääkiekon MM-kisat, sitten kun ne loppuvat niin ei mene edes viikkoa kun pitäisi alkaa jalkapallon EM-kisat ja noiden kisojen jälkeen joku parisen viikkoa ja alkaa kesäolympialaiset.

Ihan hyvin pitäisi siis tulla urheilua nyt myös loppukeväällä ja kesällä eikä sellaista urheilusta tyhjää aikaa todennäköisesti nyt tule. Olen oikeastaan onnellinen jo näin etukäteen.

Kesäolympialaiset nyt kisataan Tokiossa ja tulee suomalaisittain heikohkoon aikaan. Olen myös miettinyt olisiko minun pitänyt ottaa kesäloma noiden kisojen ajaksi mutta en tiedä. Pidän tärkeämpänä sitä että pääsen mahdollisesti reissuun sitten elokuussa kun on enemmän jo rahaakin säästössä. Ja mikä reissu se nyt olisi ollut jos aika olisi mennyt olympialaisten seuraamiseen?

Tulevaisuus elämäni tärkeimmälle, miten jatkossa ja kuinka paljon tai vähän. Ainakin kahden onnellisuus on hyvin epävarmalla pohjalla. Tuleeko jopa tässä tilanteessa ennenkokematon onnettomuus ja kaatuuko loputkin haaveet. Kaikki on yhden varassa, pelko ja ahdistus on suuri. Tuleeko täyspysähdys vai onko tässä alku uuteen.
Huonoimman kautta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy