Tyttöystäväni osti hajusteen, jonka tuoksu on ”bubble gum”. Nyt mulla on kotona kaunis nuori blondi, joka tuoksuu ihan pinkiltä spagettipurkalta, jota ostin aina skidinä laivalta joskus ysärillä.
En valita.
En valita.
Ei edes alv:n verran.
Katkolla koko ajan tungettiin ruokaa eteen, ja hyvät ruuat olikin, mutta en olis uskonut että siinä laihdun 1.5 kiloa. Mutta kaljasta kun saa päivässä sen vajaa 3000 mitä lie kaloria niin se tekee sen.Kova kisa, kumpi ehtii nousta ensin?
Katsele mieluummin visoja!! Niissä ei ole laskusuhdannetta.Viisujen mielenkiinto ainakin omalta osaltani on ollut jo useamman vuoden ajan syvässä laskusuhdanteessa, vaikka toki viime vuonna tulikin seurattua Käärijän vuoksi kisoja. Nyt ei vaan jaksa yhtään kiinnostua noista kekkereistä, koska Suomen kappale ei iske ollenkaan, muista maista puhumattakaan.
Siellä mennään jatkuvasti enemmän nykyaikaisemman musiikin suuntaan. Jos nykymusiikki nappaa, niin viisutkin todennäköisesti maistuu, mutta jos ei, niin sitten ei.Viisujen mielenkiinto ainakin omalta osaltani on ollut jo useamman vuoden ajan syvässä laskusuhdanteessa, vaikka toki viime vuonna tulikin seurattua Käärijän vuoksi kisoja. Nyt ei vaan jaksa yhtään kiinnostua noista kekkereistä, koska Suomen kappale ei iske ollenkaan, muista maista puhumattakaan.
Minäkään en tykkää viisuista, katsoin viimeksi 2007 ihan sen takia kun ne oli Suomessa. Vesilasini taas on tyhjä, kenties minun pitäisi täyttää se?Itse en ole koskaan tykännyt viisuista. Tosi harvoin siellä on sellasta musiikkia mitä kuuntelisin itse.
Asia mikä mun piti alunperin kirjoittaa ennen kuin huomasin keskustelun viisuista:
Join just elämäni parhaimman lasillisen vettä aisaatana!!
Mahtuuhan maailmaan mielipiteitä. Omasta mielestä tämä uusvanha K-Espoon logo on todella hieno, itse asiassa tykkään siitä koko ajan enemmän ja enemmän. Korostaa tyylikkäällä tavalla Espoon vaakunaa ja sen sinikeltaisia värejä.Jääkiekkomaailman muovisin logo.
Hienohan tuo on, vaikka ei voita sitä alkuperäistä. Espoon pari edeltäjä-logoa häviää tuolle aivan sata-nolla.Jääkiekkomaailman muovisin logo.
Terveemmän maksan ainakin. Luulisin sen olevan miljoonaa arvokkaampi.Paljon saan jos oon kesän juomatta kaljaa. Miljoonan?
Vasta oli vuodessa tippunut maksa-arvot viidesosaan, tai oikeastaan puolessa vuodessa kun en viime kesänä enkä syksynä räkinyt mottiin.Terveemmän maksan ainakin. Luulisin sen olevan miljoonaa arvokkaampi.
Minä lähden keskiviikkoiltana mökille. Lauantaina sukutapaaminen Imatralla enkä pelkästään sen takia jaksa 300 kilometriä ajella yhteen suuntaan niin mennään sitten mökille etätöihin ja illat voi kalastella.Oon taas ”pakkolomalla” mökillä. Äsken meni pari Apachea yli. Ehkä olen turvassa.