Straight Edge
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lukko, Leafs, Jokerit
Mäkihyppy on käsittämättömän tylsä tv-laji. 90% tyypeistä näyttää laskeutuvan samaan paikkaan.
Eddie Edwards takaisin!Mäkihyppy on käsittämättömän tylsä tv-laji. 90% tyypeistä näyttää laskeutuvan samaan paikkaan.
No saavatpahan yksilöllistä ohjausta.Kiva tulla vetämään treenejä kun neljä pelaajaa paikalla.
Kysyin, että haluavatko että pidetään treenit vai haluavatko pelata 2vs2 pienaluepeliä keskenään. Pelasivat sitten keskenään.No saavatpahan yksilöllistä ohjausta.
Liekö alkoholilla osuutta asiaan? Ja mikäs "kaveri" se tuollainen vittuilija on?Kaverikannulla Whatsapissa yksi tyyppi yrittänyt vittuilla mulle jo monta tuntia, pitää muuten olla pirun tyhmä jos ei ole vielä tajunnut, että en pal välitä sen vittuilusta.
Itse olen sen pari kertaa saanut sieltä pois kun olen antanut takaisin, nyt ei jaksa kun antaa lapsen vaa olla lapsi vaikka onkin minun ikäinen.
Pääsin tänään auttamaan kaupparobottia ensimmäisen kerran. Ajoi silmieni edessä jalkakäytävältä ulos ja jäi pohjasta kiinni.
Näin ne vallankumoukset alkaa. Ensin ne esittää avuttomia ja kohta ne on orjuuttamassa.
Mutta symppiksiä ne on. Ja yllättävän painavia. Mutta ehkä niille pitäs laittaa jotkut telaketjut talveksi. Ja sisälle joku räjähde, joka räjähtää jos joku jalankulkija näyttää uhkaavalta.
Tosin nämä vehkeet eivät vielä ole robotteja siinä mielessä, että olisivat itseohjautuvia. Syksyllä jouduin jeesaamaan tuollaista ja yllätyin, kun sieltä tuli kiitokset perään ohjaajalta.
Eikai noita sentään ihminen ohjaa? Ääni kuulosti ainakin ihan Google Mapsilta.
Kyllä mäkin "vittuilen", mutta toi jaksaa tuota ihan monta tuntia ja juuh onkännissä sekä olen sanonut suoraan joskus, että pidän häntä mulkkuna.Liekö alkoholilla osuutta asiaan? Ja mikäs "kaveri" se tuollainen vittuilija on?
Hä. Hyvät piisit kyl teil ja haluatko sinäkin ananaskonvehdin?Vituttaa niin kaikki terveyteen liittyvä, että tänään ammattilainen.
Biisihän on jouluhitti.Hä. Hyvät piisit kyl teil ja haluatko sinäkin ananaskonvehdin?
Pitää kuunnella toisen kerran niin ymmärrän tai kuulen edes sanoja.Biisihän on jouluhitti.
Ei enää. Vähän oli huolenaihetta, kun iski sydäninfarkti, mutta kai tää tästä.Kello löi kuusi eikä @Janneckya näy tai kuulu. Pitäiskö tässä olla huolissaan?
Ai perkele sentään, no turhaan ei @Breeze Harbour ollut huolissaan. Hyvä että pääsit hoitoon!Ei enää. Vähän oli huolenaihetta, kun iski sydäninfarkti, mutta kai tää tästä.
Siitä toipuminen nyt etusijalla, jatkoaika sitten heti sijalla 2 :)
Kiitos paljon!Ai perkele sentään, no turhaan ei @Breeze Harbour ollut huolissaan. Hyvä että pääsit hoitoon!
Pikaista paranemista!