Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 636 309
  • 67 738

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kun maass´ on hanki ja järvet jäässä...
Hyvää itsenäisyyspäivää!

Liitteet

• ip.jpg
    ip.jpg
    166,3 KB · kertaa luettu: 23

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
No saavatpahan yksilöllistä ohjausta.
Kysyin, että haluavatko että pidetään treenit vai haluavatko pelata 2vs2 pienaluepeliä keskenään. Pelasivat sitten keskenään.

Pelaajia alkaa olla jo niin vähän(9), että järkevämpää olisi, että osa menisi ihan vakituisesti nuorempiin ja loput vanhempiin pelaamaan, ei mitään järkeä pitää näin pientä ikäluokkaa väkisin kasassa. Nyt jostain syystä halutaan pitää tämä joukkue vielä omanaan vaikka menevätkin ensi kaudeksi yli-ikäisenä pelaamaan nuorempien sarjaa vuotta nuorempien joukkueen kanssa. Jalkapallosta kysymys.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Kaverikannulla Whatsapissa yksi tyyppi yrittänyt vittuilla mulle jo monta tuntia, pitää muuten olla pirun tyhmä jos ei ole vielä tajunnut, että en pal välitä sen vittuilusta.
Itse olen sen pari kertaa saanut sieltä pois kun olen antanut takaisin, nyt ei jaksa kun antaa lapsen vaa olla lapsi vaikka onkin minun ikäinen.

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Pääsin tänään auttamaan kaupparobottia ensimmäisen kerran. Ajoi silmieni edessä jalkakäytävältä ulos ja jäi pohjasta kiinni.

Näin ne vallankumoukset alkaa. Ensin ne esittää avuttomia ja kohta ne on orjuuttamassa.

Mutta symppiksiä ne on. Ja yllättävän painavia. Mutta ehkä niille pitäs laittaa jotkut telaketjut talveksi. Ja sisälle joku räjähde, joka räjähtää jos joku jalankulkija näyttää uhkaavalta.

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Kaverikannulla Whatsapissa yksi tyyppi yrittänyt vittuilla mulle jo monta tuntia, pitää muuten olla pirun tyhmä jos ei ole vielä tajunnut, että en pal välitä sen vittuilusta.
Itse olen sen pari kertaa saanut sieltä pois kun olen antanut takaisin, nyt ei jaksa kun antaa lapsen vaa olla lapsi vaikka onkin minun ikäinen.
Liekö alkoholilla osuutta asiaan? Ja mikäs "kaveri" se tuollainen vittuilija on?

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pääsin tänään auttamaan kaupparobottia ensimmäisen kerran. Ajoi silmieni edessä jalkakäytävältä ulos ja jäi pohjasta kiinni.

Näin ne vallankumoukset alkaa. Ensin ne esittää avuttomia ja kohta ne on orjuuttamassa.

Mutta symppiksiä ne on. Ja yllättävän painavia. Mutta ehkä niille pitäs laittaa jotkut telaketjut talveksi. Ja sisälle joku räjähde, joka räjähtää jos joku jalankulkija näyttää uhkaavalta.

Tosin nämä vehkeet eivät vielä ole robotteja siinä mielessä, että olisivat itseohjautuvia. Syksyllä jouduin jeesaamaan tuollaista ja yllätyin, kun sieltä tuli kiitokset perään ohjaajalta.

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Tosin nämä vehkeet eivät vielä ole robotteja siinä mielessä, että olisivat itseohjautuvia. Syksyllä jouduin jeesaamaan tuollaista ja yllätyin, kun sieltä tuli kiitokset perään ohjaajalta.

Eikai noita sentään ihminen ohjaa? Ääni kuulosti ainakin ihan Google Mapsilta.

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikai noita sentään ihminen ohjaa? Ääni kuulosti ainakin ihan Google Mapsilta.

Otankin kirjoittamani takaisin, olet oikeassa. Ajattelin, että noiden menoa seuraa joku oikea ihminen jossain pimeässä huoneessa, mutta kaipa tuo on ollut tekoäly, jolta sain kiitokset.

Kehitys kehittyy. Just katsoin YT:sta tekoälyllä tehtyä pätkää, ja kommenttien perusteella on vaikea selvittää, hahmottaako iso osa porukasta, että kyse ei ole oikeasta eläimestä. Toisaalta, ovatkohan kommentoijatkaan suurelta osin oikeita ihmisiä?

Viimeksi muokattu:

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Liekö alkoholilla osuutta asiaan? Ja mikäs "kaveri" se tuollainen vittuilija on?
Kyllä mäkin "vittuilen", mutta toi jaksaa tuota ihan monta tuntia ja juuh onkännissä sekä olen sanonut suoraan joskus, että pidän häntä mulkkuna.

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Turmion Kätilöt. Ei osu aivan omaan musiikkimakuun, mutta täytyy arvostaa ukkojen uraa, kun tuli luettua tuo Elina Järven - En tahdo unohtaa koskaan - kirja. Harva sitä pääsee Nightwishin lämppäriksi Wembleylle.

E. Jäntti -> Järvi

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olen jo jonkun aikaa seurannut Kierrätyskeskuksen viestiketjujen määrää ja jännittänyt koska kuusi tonnia paukahtaa rikki, kuka sen rikkoo ja millaisella ketjulla. No nyt se jännitys on tiivistynyt huippuunsa - ketjumäärä Kierrätyskeskuksessa tällä hetkellä 5999.

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Änäriä ja videon editointia. Kuustonnia, ei huimaa.

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Aamukahvit ja ruotsin tehtäviä, ai että on mukavaa. Ja miksikö käytän lauantaiaamun tähän? No menin maanantaina möläyttämään opettajalle, että haluan saada tämän kurssin suoritettua ennen joulua. Nyt pitää saada n.80 % kurssin tehtävistä tehtyä ensi viikon loppuun mennessä, että voi tehdä loppukokeen 16. päivä.

Ykkönen tästä kurssista taitaa tulla, mutta riittää mulle.

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Vituttaa niin kaikki terveyteen liittyvä, että tänään ammattilainen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy