Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 492 808
  • 67 697

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Näkövammaisena ehdottomasti kuuntelisin. Toisaalta, jos on lukihäiriö tms. niin silloinkin äänikirjat ovat hyvä tapa kuunnella kirjallisuutta.

Haluan lukea aina jotenkin niin kokonaisvaltaisesti, että vierastan ajatusta esim. kuunnella kirjaa muiden hommien ohessa.

Pääasia silti, että luetaan kirjoja tai kuunnellaan äänikirjoja.

Lukeminen kannattaa tosiaan aina.
Lasketaanko JA:n lukeminen? Joskus luin tosi paljon kirjoja, en yleissivistäviä vaan fantasiaa, sodista jne...
Kirjoitustyylini kyl on parantunut paljolti lukemalla nettiä, emmä edes kehtaa etsiä vanhoja kirjoituksiani mitä ehkä löytyy googlella :D
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Lasketaanko JA:n lukeminen? Joskus luin tosi paljon kirjoja, en yleissivistäviä vaan fantasiaa, sodista jne...
Kirjoitustyylini kyl on parantunut paljolti lukemalla nettiä, emmä edes kehtaa etsiä vanhoja kirjoituksiani mitä ehkä löytyy googlella :D
Täältä sitä vasta mukavasti saa monelta alalta asiantuntemusta.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
En oo ikinä maitoo juonu. Ja sen huomaa - Piikittänyt! Vai miten se mainos meni.

Neil Young sanoi että milkblood to keep from running out..

Ei mennä siihen. Pysytään maidossa mitä tulee lehmästä.
Tätä vähän hain. Hienosti löysit!
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: npc
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Siis tajusin just että Tukholmasta pääsee junalla Leksandiin noin kolmessa tunnissa, ja mä oon sentään junaillut kertaalleen Helsingistä Vaasaan, joka on pitempi matka.

Pitäiskö tehdä kiekkomatka Tegera Arenalle jo tulevalla kaudella? Huh miten mä innostuinkin tästä ideasta! Olis upeaa vierailla Taalainmaalla ekaa kertaa elämässä, samalla tutustuen tuohon pieneen mutta piskuiseen kiekkokylään keskellä Ruotsia. Leksandista on kuitenkin kasvanut mulle lähes yhtä rakas seura kuin Pelicansista.

Oon varmaan jo kaks kertaa nähny unta että oon mennyt Leksandiin kattomaan lätkäpeliä. Enää kun en oo työtön *koputtaa puuta*, niin tämä unelma saattais olla toteutettavissa.
 
Viimeksi muokattu:

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Huomenna on pelipäivä! Pitkästä aikaa saa kaivaa pelipaidan esiin ja painua Raksilaan!
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Lasketaanko JA:n lukeminen?

Olisi muuten hienoa, jos tämän palstan saisi äänikirjapalveluna. Tai parempi olisi sellainen oikea radiokuunnelma-versio, missä eri hahmoilla olisi eri ääninäyttelijät. Löylyhuoneen jutut tulisi sitten sellaisena kamalana kakofonisena kuorohuutona, mistä erottaisi vain satunnaisen kirosanan sieltä sun täältä.

schollin ääninäyttelijnä voisi toimia vaikka Antti Holma.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Olisi muuten hienoa, jos tämän palstan saisi äänikirjapalveluna. Tai parempi olisi sellainen oikea radiokuunnelma-versio, missä eri hahmoilla olisi eri ääninäyttelijät. Löylyhuoneen jutut tulisi sitten sellaisena kamalana kakofonisena kuorohuutona, mistä erottaisi vain satunnaisen kirosanan sieltä sun täältä.

schollin ääninäyttelijnä voisi toimia vaikka Antti Holma.
HardCore Hooliganin ääninäyttelijänä voisi puolestaan olla Mika Aaltola ja FASlapsen ääninäyttelijänä Arvi Lind. Vuoden myydyin äänikirja olisi siinä.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Olisi muuten hienoa, jos tämän palstan saisi äänikirjapalveluna. Tai parempi olisi sellainen oikea radiokuunnelma-versio, missä eri hahmoilla olisi eri ääninäyttelijät. Löylyhuoneen jutut tulisi sitten sellaisena kamalana kakofonisena kuorohuutona, mistä erottaisi vain satunnaisen kirosanan sieltä sun täältä.

schollin ääninäyttelijnä voisi toimia vaikka Antti Holma.
Vääääärrryyksiä kokeneet voisivat kaikki olla Antsan äänellä ja kovalla tempolla.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Harmi että Tapio Suominen poistui jo ajasta ikuisuuteen. Hän ja Antero Mertaranta jos lukisivat vuorotellen kaikkiin mahdollisiin live-seurantoihin kirjoitetut viestit, toinen toistaan aina vain vimmaisempaan menoon ruoskien, alati nousevalla intensiteetillä ja äänenvoimakkuudella, niin mitään videokuvaa ei edes tarvittaisi. Ehkä sinne sekaan voisi merkata aina kaikista kummallisimmat viestit jotka ei liity mitenkään mihinkään, ja pistää Bubi tai Hoopi lukemaan ne monotonisella ja sekavalla äänellä. Mutta Antsa ja Tapio eivät omia viestejään silti pistäisi pauselle, vaan huutaisivat Bubi-Hoopin hassutteluviestien päälle. Jossain kun tulee suomalaisonnistuminen tai maali, niin sitä riemua mikä välittyy kun Tapsa ja Antsa vuorotellen huutavat 85 viestiä joissa lukee MAAAAAALI SIELTÄÄÄÄÄ ASDFAFSFAGFSFAGS WILMA MURTOOOO AI VITTU WILMA JUMALAUTA WILMA AINA USKONUT. Ja välillä Hoopi mumisee taustalla jotain norjalaisista tai Gareth Southgatesta.

Mutta Tapsaa ei enää tähän saada. Tapsan voisi ehkä korvata sillä janarilla, joka meinasi kuolla sydänkohtaukseen Ghanan ja Uruguayn välisen matsin jatkoajan loppuhetkillä tulleen pilkun aikana. Ja jos Bubi ja Hoopi kokee olevansa liian arvokkaita tällaiseen, voidaan ne korvata vaikka Ismo Leikolalla tai Sami Hedbergillä.
 

Gotterdam

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä, Leijonat, IPV, Roihuttaret, PuMu

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Lähdettiin eilen päivä Ruotsissa- risteilylle nimimerkki @peksa kanssa. Olemme jo tuttuja ennestään kyseisen nimimerkin kanssa kun hän oli pari vuotta sitten esittelemässä minulle Tamperetta. Nyt hän sitten ehdotti joskus heinäkuussa että lähdettäisiin risteilylle. Se sopi minulle, mukavaa tuttavustua paremmin hänenkin kanssaan.

En ole kovin usein risteilyillä käynytkään. Pari vuotta sitten teimme päiväristeilyn Tallinnaan ja takaisin muiden työtoiminnan jäsenten kanssa ja joskus 2000-luvun alussa kävin Ruotsissa kun siskoni oli siellä harjoittelussa.

Nyt olemme sitten risteilyllä @peksa kanssa. Ihan mukava reissu ollut tähän mennessä. Reissuun liittyy jonkin verran alkoholin juominen ja uhkapelit kun peksa niitä harrastaa mutta itse skippaan kummatkin.

Tällä hetkellä olemme Tukholmaa kiertelemässä. Aamupäivällä kävimme vanhassa kaupungissa, mikä oli oikein kaunista seutua. Ihan kiva reissu ollut tähän asti.
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Jäisi kyllä itseltä tekemättä. Aika hurja nainen.
Olisi mielenkiintoista tietää se, että mistä kävelyn kustannukset koostuivat. ”Espanjasta Suomeen käveleminen maksoi 24 000 euroa. Siitä voi laskea.” Jos yövyt teltassa ja syöt normaalia ruokaa, niin aika kovat on kustannukset. Toki pari tonnia menee kenkiin, mutta 5kk kävely ja kustannusten ollessa n. 5k€/kk on kyllä aika kova budjetti.
 

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Päivän Iltalehdessä ”hehän ovat kuin kaksi marjaa”.
 

Liitteet

  • IMG_0009.jpeg
    IMG_0009.jpeg
    318,2 KB · kertaa luettu: 93

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Muista @vilperi että peli se on pippelikin. Älä siis liikoja kumartele jos on pelkoa persiissä, sillä moni addiktihan kokeilee helposti jotain uutta jännää, ja koukkuunhan voi jäädä vasten tahtoaankin jo ensi kokemalta.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Muista @vilperi että peli se on pippelikin. Älä siis liikoja kumartele jos on pelkoa persiissä, sillä moni addiktihan kokeilee helposti jotain uutta jännää, ja koukkuunhan voi jäädä vasten tahtoaankin jo ensi kokemalta.

Näin sen saunaosastolla enkä kerro kokoa. Sen lisäks Mulla on jo yks josta olen kiinnostunut sillai niin en tarvitse siihen jonoon lisää vaikka tulijoita olisi vai mitä @Czescku
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös