Missä? Kerro.Mitäköhän vittua täällä tapahtuu.
Kuulostaa siltä, että ollaan niin syvällä kaapissa että perse on Narnian puolella.Onko tuo julkinen rakkauden tunnustus? Ei olisi ensimmäinen kerta (julkisesti kyllä). Olen otettu. Olen sinun kanssa suudellut ja jotain muutakin homoilua jonkun kanssa harrastanut, mutta ei minusta vaan moista saa yrittämälläkään.
Sinkkuaikoina lähes toivoin, että voisin ruveta homoksi, kun eläminen miehen (ainakin @peksa kaltaisen) kanssa olisi paljon helpompaa kuin naisen kanssa. Mutta kun ei niin ei. Kyllä naiset on vaan minun juttuni.
Minä olen käsittänyt, että kaapissaolijat salaa miettivät näitä asioita. Tässähän päinvastoin aika avoimesti palloteltiin tuntemuksiaan ja tultiin johonkin päätökseen ainakin toistaiseksi.Kuulostaa siltä, että ollaan niin syvällä kaapissa että perse on Narnian puolella.
Nyt kun on @vilperi kanssa tehty Tukholman reissu lähes lopuillaan niin voin jollekin toiselle kuten @Breeze Harbour tarjota myös saman elämyksen jos näin haluaa. Rentouttava pari pv porealtaineen ja muutama virvoke helttaan niin hyvin menee
Voin kyllä suositella peksaa reissukaverina. Hyvän seuran lisäksi hänellä on myös hienosti hallussa maantietämys mitä tulee vaikka Ruotsiin ja Helsinkiin ja myös laivatietämys hänellä on hyvin hallussa. Eli peksan kanssa käy kyllä reissaaminen. Vaikka peksalla meinasi kyllä hermot mennä kun ei minun kaltaiseni taunapää meinannut millään oppia suunnistamaan vaikka Ruotsissa.
Tämä reissu oli kyllä varsin mukava. Vaikka eihän se välttämättä mukavinta ollut seurata kun toinen vähitellen humalisoituu ja minä olen täysin raittiina. Koetinkiviähän nämä on mutta en moralisoi tietenkään vaan peksakin sai juoda alkoholia ihan vapaasti. En voi aina juosta karkuunkaan tilanteita missä alkoholia käytetään vaan niitä pitää oppia kokemaan. Ja hyvin se minulta menikin, pystyin olemaan raittiilla linjalla.
Tässä on nyt ollut näitä tilanteita kun on täytynyt seurata vierestä kun alkoholia juodaan ja itse on raittiilla linjalla. Nyt kesälläkin oli tämä risteily ja toinen oli Hämeenlinnassa vaikka nuo Wanaja festarit, mutta hienosti olen mielestäni tilanteet käsitellyt.
Mutta kokonaisuudessaan tämä laivaristeily oli hieno reissu, jossa parasta oli lyhyt visiitti kauniiseen vanhaan kaupunkiin ja laivan kylpyläosasto. Jos vaikka sitten syksyllä mentäisiin Tapparan matsiin Peksan kanssa.
Minä olen käsittänyt, että kaapissaolijat salaa miettivät näitä asioita. Tässähän päinvastoin aika avoimesti palloteltiin tuntemuksiaan ja tultiin johonkin päätökseen ainakin toistaiseksi.
Täällä päin on ainakin yleensä semmoinen meininki että notkutaan paikallispubissa pilkkuun asti ja sen jälkeen mennään vasta yökerhoon jatkamaan.Huomiona eilisestä on se, että pirun myöhään ihmiset saapuvat klubeille. Yhden ja kahden välillä alkoi porukkaa saapua paikoille. Me taasen lähdettiin kotia kohti, kun paikka alkoi ruuhkaantumaan.
Tämä sama selkeästi meininki myös Lappeessa. Eipä siinä. Eilen, kun mentiin yökerhoon ennen 23,niin saatiin rannekkeet joilla monet juomat puoleen hintaan loppuyön ajan. Käytettiin kiitettävästi tätä hyödyksemme, ja sama gameplan käytössä tänäänkin.Täällä päin on ainakin yleensä semmoinen meininki että notkutaan paikallispubissa pilkkuun asti ja sen jälkeen mennään vasta yökerhoon jatkamaan.
En tunne PT:tä tai PT:ia, mutta -10%.Uskalsin ottaa eilen yhtteyttä PT:hen, painonpudotus on tavotteena. Huomenna soittaa ja keskustellaan miten edetään.
Noh. Keskustelupalsta. Itsekin jakanut jonkun verran ajatuksia vaikka seksuaalisuudesta tai naisasioista ylipäätään, alkoholista, mielenterveysjutuista, mistä milloinkin kun tämä olla keskustelupalsta. Tuntuisi vieraalta alkaa pommittaa näitä juttuja tuntemattomien ihmisten inboxehin.Onkohan ihan kaikkea mahdollista omaa yksityiselämäänsä pakko puida ja jakaa tänne kaikille? Hienoa, että ihmiset saa pillua ja kullia ja kuka mitäkin mistä tykkää, mutta ei tää mikään chatti ole. Jos on toiselle asiaa niin kai sen voi laittaa yksityisviestillä tai muita kanavia pitkin? Ei se asia välttämättä ihan kaikkia muita kiinnosta.
Tässähän ei ole mitään ihmeellistä. Me kaikki valitsemme itse mitä ja missä määrin jaamme itsestämme tänne. Puhunkin nyt parin nimimerkin tyylistä käydä yksityiskustelua julkisesti. Tämä ei ollut ensimmäinen kerta ja tuskin viimeinenkään.Keskustelupalsta. Itsekin jakanut jonkun verran ajatuksia vaikka seksuaalisuudesta tai naisasioista ylipäätään, alkoholista, mielenterveysjutuista, mistä milloinkin kun tämä olla keskustelupalsta. Tuntuisi vieraalta alkaa pommittaa näitä juttuja tuntemattomien ihmisten inboxehin.
No joo, luin nyt uudestaan tuon viestittelyn niin voihan siinä olla joidenkin keskistä läppää mitä muiden vaikea seurata ja aiheuttaa vaan hämmennystä.Tässähän ei ole mitään ihmeellistä. Me kaikki valitsemme itse mitä ja missä määrin jaamme itsestämme tänne. Puhunkin nyt parin nimimerkin tyylistä käydä yksityiskustelua julkisesti. Tämä ei ollut ensimmäinen kerta ja tuskin viimeinenkään.
Asiallista kieltä pittää käyttää.Ensimmäistä kertaa Modeilta palautetta kielenkäyttöön. Joo ei se aina ole ollut hyvää, mutta pitää parantaa.
Ha ha aijaa.Ei hitto kun aivastuttaa. Ettei nää jotkut vaan täällä kapakassa käytä jotain hajuvettä.
BOSTON -- Former NFL player Gosder Cherilus was arrested and charged with disorderly conduct after allegedly drunkenly hitting one man and urinating on another passenger during a flight from Boston to Dublin, Massachusetts State Police said Monday.
…
According to the police report, he appeared drunk when he boarded the plane, allegedly argued with the flight crew about his seat, and an hour into the flight urinated on an elderly passenger. He then hit another passenger and took that passenger's seat before passing out, the report says.
Kova juttu. Dallasin kokoinen kaupunki on jo jotain, mutta että koko Floridan osavaltio tulee Suomeen, niin se vasta onkin jotain.Helmikuussa taidettiin uutisoida siitä, että Dallas ja Florida tulee syksyllä Suomeen.