Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 492 808
  • 67 697
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Mä en vieläkään pääse yli siitä miten hyviä nää Backenin pizzat on. Miksi mä odotin niin kauan ennen kuin uskaltauduin testaamaan näitä? Ei ole Grandiosan tai Dr. Oetkerin sekundakamaan paluuta kun näitä on kerran maistanut.

Tänään oli siis testissä mauista Kinkku-ananas. Tän hetkinen ranking:

1. Pepperoni
2. Kinkku-ananas
3. Salami-nduja

Neljä juustoa ja mozzarella oottaa vielä testaamista.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Mä en vieläkään pääse yli siitä miten hyviä nää Backenin pizzat on. Miksi mä odotin niin kauan ennen kuin uskaltauduin testaamaan näitä? Ei ole Grandiosan tai Dr. Oetkerin sekundakamaan paluuta kun näitä on kerran maistanut.

Tänään oli siis testissä mauista Kinkku-ananas. Tän hetkinen ranking:

1. Pepperoni
2. Kinkku-ananas
3. Salami-nduja

Neljä juustoa ja mozzarella oottaa vielä testaamista.

Pizza ja Ananas ja Italialaiset tykkää.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Nyt kun on @vilperi kanssa tehty Tukholman reissu lähes lopuillaan niin voin jollekin toiselle kuten @Breeze Harbour tarjota myös saman elämyksen jos näin haluaa. Rentouttava pari pv porealtaineen ja muutama virvoke helttaan niin hyvin menee
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Nyt kun on @vilperi kanssa tehty Tukholman reissu lähes lopuillaan niin voin jollekin toiselle kuten @Breeze Harbour tarjota myös saman elämyksen jos näin haluaa. Rentouttava pari pv porealtaineen ja muutama virvoke helttaan niin hyvin menee
Tarjoaminen sanoo mulle sen, että voin tulla reissuun ilman kukkaroa ja saan syödä ja juoda ihan vapaasti, toinen maksaa, odottamatta koskaan maksua takaisin. Jos näin, niin etsin vapaata kalenterista.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Näin sen saunaosastolla enkä kerro kokoa. Sen lisäks Mulla on jo yks josta olen kiinnostunut sillai niin en tarvitse siihen jonoon lisää vaikka tulijoita olisi vai mitä @Czescku
Onko tuo julkinen rakkauden tunnustus? Ei olisi ensimmäinen kerta (julkisesti kyllä). Olen otettu. Olen sinun kanssa suudellut ja jotain muutakin homoilua jonkun kanssa harrastanut, mutta ei minusta vaan moista saa yrittämälläkään.

Sinkkuaikoina lähes toivoin, että voisin ruveta homoksi, kun eläminen miehen (ainakin @peksa kaltaisen) kanssa olisi paljon helpompaa kuin naisen kanssa. Mutta kun ei niin ei. Kyllä naiset on vaan minun juttuni.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

npc

Jäsen
Ruotsin risteilyt oli 80-luvulla pakollista kun junatkaan ei kulkenut sinne mutta kai sininen enkeli maistui ja ruottalaiset pimut seksikkäitä. 90-luvulla oli vielä satunnaisesti hauskaa. 2000-luvulla ainoastaan pakollista naama norsunvitullamatkustamista.

Kiva kuulla, että siellä vielä pailumeininki kukoistaa. Ei oo tosin ikävä. Mustalaisten kanssa kansipaikoilla homma vielä toimi mutta kun tultiin aikaan missä pakko ottaa joku helvetin hytti niin hävitin heti kaikki paperini.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Tarjoaminen sanoo mulle sen, että voin tulla reissuun ilman kukkaroa ja saan syödä ja juoda ihan vapaasti, toinen maksaa, odottamatta koskaan maksua takaisin. Jos näin, niin etsin vapaata kalenterista.

Ei mulla ole varaa tarjota muuta kun seuraa ja tietoa matkakohteesta.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Onko tuo julkinen rakkauden tunnustus? Ei olisi ensimmäinen kerta (julkisesti kyllä). Olen otettu. Olen sinun kanssa suudellut ja jotain muutakin homoilua jonkun kanssa harrastanut, mutta ei minusta vaan moista saa yrittämälläkään.

Sinkkuaikoina lähes toivoin, että voisin ruveta homoksi, kun eläminen miehen (ainakin @peksa kaltaisen) kanssa olisi paljon helpompaa kuin naisen kanssa. Mutta kun ei niin ei. Kyllä naiset on vaan minun juttuni.

Ei nyt sentään, jos sellainen olisi ollut mielessä niin aikoinaan kyllä siinä pidemmälle olisi silloin menty.

Siinä olet kyllä oikeassa että miehen kanssa eläminen on helpompaa monelta osin.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Onko tuo julkinen rakkauden tunnustus? Ei olisi ensimmäinen kerta (julkisesti kyllä). Olen otettu. Olen sinun kanssa suudellut ja jotain muutakin homoilua jonkun kanssa harrastanut, mutta ei minusta vaan moista saa yrittämälläkään.

Sinkkuaikoina lähes toivoin, että voisin ruveta homoksi, kun eläminen miehen (ainakin @peksa kaltaisen) kanssa olisi paljon helpompaa kuin naisen kanssa. Mutta kun ei niin ei. Kyllä naiset on vaan minun juttuni.
Kuulostaa siltä, että ollaan niin syvällä kaapissa että perse on Narnian puolella.
 

npc

Jäsen
Kuulostaa siltä, että ollaan niin syvällä kaapissa että perse on Narnian puolella.
Minä olen käsittänyt, että kaapissaolijat salaa miettivät näitä asioita. Tässähän päinvastoin aika avoimesti palloteltiin tuntemuksiaan ja tultiin johonkin päätökseen ainakin toistaiseksi.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Nyt kun on @vilperi kanssa tehty Tukholman reissu lähes lopuillaan niin voin jollekin toiselle kuten @Breeze Harbour tarjota myös saman elämyksen jos näin haluaa. Rentouttava pari pv porealtaineen ja muutama virvoke helttaan niin hyvin menee

Voin kyllä suositella peksaa reissukaverina. Hyvän seuran lisäksi hänellä on myös hienosti hallussa maantietämys mitä tulee vaikka Ruotsiin ja Helsinkiin ja myös laivatietämys hänellä on hyvin hallussa. Eli peksan kanssa käy kyllä reissaaminen. Vaikka peksalla meinasi kyllä hermot mennä kun ei minun kaltaiseni taunapää meinannut millään oppia suunnistamaan vaikka Ruotsissa.

Tämä reissu oli kyllä varsin mukava. Vaikka eihän se välttämättä mukavinta ollut seurata kun toinen vähitellen humalisoituu ja minä olen täysin raittiina. Koetinkiviähän nämä on mutta en moralisoi tietenkään vaan peksakin sai juoda alkoholia ihan vapaasti. En voi aina juosta karkuunkaan tilanteita missä alkoholia käytetään vaan niitä pitää oppia kokemaan. Ja hyvin se minulta menikin, pystyin olemaan raittiilla linjalla.

Tässä on nyt ollut näitä tilanteita kun on täytynyt seurata vierestä kun alkoholia juodaan ja itse on raittiilla linjalla. Nyt kesälläkin oli tämä risteily ja toinen oli Hämeenlinnassa vaikka nuo Wanaja festarit, mutta hienosti olen mielestäni tilanteet käsitellyt.

Mutta kokonaisuudessaan tämä laivaristeily oli hieno reissu, jossa parasta oli lyhyt visiitti kauniiseen vanhaan kaupunkiin ja laivan kylpyläosasto. Jos vaikka sitten syksyllä mentäisiin Tapparan matsiin Peksan kanssa.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Voin kyllä suositella peksaa reissukaverina. Hyvän seuran lisäksi hänellä on myös hienosti hallussa maantietämys mitä tulee vaikka Ruotsiin ja Helsinkiin ja myös laivatietämys hänellä on hyvin hallussa. Eli peksan kanssa käy kyllä reissaaminen. Vaikka peksalla meinasi kyllä hermot mennä kun ei minun kaltaiseni taunapää meinannut millään oppia suunnistamaan vaikka Ruotsissa.

Tämä reissu oli kyllä varsin mukava. Vaikka eihän se välttämättä mukavinta ollut seurata kun toinen vähitellen humalisoituu ja minä olen täysin raittiina. Koetinkiviähän nämä on mutta en moralisoi tietenkään vaan peksakin sai juoda alkoholia ihan vapaasti. En voi aina juosta karkuunkaan tilanteita missä alkoholia käytetään vaan niitä pitää oppia kokemaan. Ja hyvin se minulta menikin, pystyin olemaan raittiilla linjalla.

Tässä on nyt ollut näitä tilanteita kun on täytynyt seurata vierestä kun alkoholia juodaan ja itse on raittiilla linjalla. Nyt kesälläkin oli tämä risteily ja toinen oli Hämeenlinnassa vaikka nuo Wanaja festarit, mutta hienosti olen mielestäni tilanteet käsitellyt.

Mutta kokonaisuudessaan tämä laivaristeily oli hieno reissu, jossa parasta oli lyhyt visiitti kauniiseen vanhaan kaupunkiin ja laivan kylpyläosasto. Jos vaikka sitten syksyllä mentäisiin Tapparan matsiin Peksan kanssa.

Ei mulla hermojen menetys ollut lähelläkään, lähinnä turhautuminen muutamassa kohtaa. Hyvä reissu sinänsä muuten oli kun matkaseura ei kuorsannut.

Kaikille muillekin jotka lähtee reissuun niin jos on huono muisti esim asemalta mistä nousee kyytiin niin ottaa kuvan siitä ja myös toiselta laiturilta mikä on paluumatkan pääteasema niin osaa nousta sit oikeaan metroon takaisinpäin.

Osaan joo Tukholmassa hyvin kulkea tietyillä paikoilla joten sen puolesta hyvää seuraa mutta en ehkä parasta seuraa sellaiselle joka on absolutisti.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Minä olen käsittänyt, että kaapissaolijat salaa miettivät näitä asioita. Tässähän päinvastoin aika avoimesti palloteltiin tuntemuksiaan ja tultiin johonkin päätökseen ainakin toistaiseksi.

Se on helpompi silloin kun tietää toisen seksuaalisen suuntautumisen niin voi toimia sen mukaan. Mä olen heteroille hyvää seuraa jotka eivät tiedä koska en tuo asiaa esille kun ketä kiinnostaa kenen kanssa kukin on sänkyhommissa?
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Uskalsin ottaa eilen yhtteyttä PT:hen, painonpudotus on tavotteena. Huomenna soittaa ja keskustellaan miten edetään.
 

L. Öysä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valioliiga
Onkohan ihan kaikkea mahdollista omaa yksityiselämäänsä pakko puida ja jakaa tänne kaikille? Hienoa, että ihmiset saa pillua ja kullia ja kuka mitäkin mistä tykkää, mutta ei tää mikään chatti ole. Jos on toiselle asiaa niin kai sen voi laittaa yksityisviestillä tai muita kanavia pitkin? Ei se asia välttämättä ihan kaikkia muita kiinnosta.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Vähän yli viikko siihen meni, mutta nyt voi vihdoin sanoa, että alaselkäkipu alkaa olla hiljalleen historiaa. *koputtaa puuta varmuuden vuoksi*
Vittumainen ongelma, joka iskee aina muutaman kerran vuodessa, joskus kovemmin, joskus lievemmin. Onneksi sitä osaa nykyään hoitaa ihan itse ja tuntee myös ne merkit, jolloin kipu on iskemässä.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Ennen eilistä oltiin rouvan kanssa käyty Lappeessa juottolassa joskus keväällä. Eilen käytiin ja oli pirun mukavaa. Yökerhoon mentiin n. 23 ja pari tuntia saatiin ketkuttaa perseitämme ihan kahdestaan tanssilattialla. Dj soitti toivomaamme musiikkia, koska muita ei ollut tanssilattialla. Tiskiltäkin sai juomaa hetkeäkään odottamatta. Hiton jees.

Tänään taas uudestaan. Pari kaveria lähtee mukaan ja taas tarkoitus olla klubilla jo hyvissä ajoin persuksia heiluttamassa. Mukava viihdeviikonloppu kyseessä siispä.

Huomiona eilisestä on se, että pirun myöhään ihmiset saapuvat klubeille. Yhden ja kahden välillä alkoi porukkaa saapua paikoille. Me taasen lähdettiin kotia kohti, kun paikka alkoi ruuhkaantumaan.
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Helmisen SaiPalle sympatiat
Huomiona eilisestä on se, että pirun myöhään ihmiset saapuvat klubeille. Yhden ja kahden välillä alkoi porukkaa saapua paikoille. Me taasen lähdettiin kotia kohti, kun paikka alkoi ruuhkaantumaan.
Täällä päin on ainakin yleensä semmoinen meininki että notkutaan paikallispubissa pilkkuun asti ja sen jälkeen mennään vasta yökerhoon jatkamaan.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Täällä päin on ainakin yleensä semmoinen meininki että notkutaan paikallispubissa pilkkuun asti ja sen jälkeen mennään vasta yökerhoon jatkamaan.
Tämä sama selkeästi meininki myös Lappeessa. Eipä siinä. Eilen, kun mentiin yökerhoon ennen 23,niin saatiin rannekkeet joilla monet juomat puoleen hintaan loppuyön ajan. Käytettiin kiitettävästi tätä hyödyksemme, ja sama gameplan käytössä tänäänkin.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Gran Torino on kyllä huippuleffa :D Eastwoodin hullun papparaisen rooli on kyllä ihan nappisuoritus.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös