Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 492 808
  • 67 697

Vaakuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämä. Niin hävisivät minullakin noidannuolet sun muut pikkuvaivat. Kaffeella voi sitten istuskella sen hetken.

Kyllä. Eikä siinä istumisessa aina välillä mitään vikaa ole. Päinvastoin. Kunhan sitä ei tee koko ajan.

Vaikka minullekin on kertynyt tässä boomeroituessa tuota @K.A.H mainitsemaa vyötärönkasvua, niin jotain osviittaa saanee siitä, että minulla ei mikään paikka jomota, vaikka käyn vetämässä kovemmankin juoksulenkin. Ja en ole koskaan ollut juoksija ja vasta ihan viime vuosina siitä edes innostunut. Toisin sanoen, tukilihasten täytyy olla kunnossa, että tuollaiseen pystyy. Ja ihan varmasti suuri paino tuossa on sillä, että seisoo työpäivät päätteen äärelllä. Sekä tekee kävelylenkkejä paljon. Näin ainakin itse näen sen. Ja voinen kuvitella, että minulla juuri ei ole sitä maailman parasta juoksutekniikkaa, joka korjaisi lihasten vajavaisuuden. Hymiö.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Huomenaamulla lähtö Wieniin. Tänä aamuna heräsin kurkkua karheana, olo kuumeisena ja maha laulaa hoosiannaa. Toivottavasti tämä menee vielä tänään ohi. Perhana, ensimmäinen palkallinen loma kahdeksaan vuoteen ja heti lupailee tämmöistä. Varsinaiset lomapäivät, joita on viisi, alkaa maanantaina.
 

npc

Jäsen
Huomenaamulla lähtö Wieniin. Tänä aamuna heräsin kurkkua karheana, olo kuumeisena ja maha laulaa hoosiannaa. Toivottavasti tämä menee vielä tänään ohi. Perhana, ensimmäinen palkallinen loma kahdeksaan vuoteen ja heti lupailee tämmöistä. Varsinaiset lomapäivät, joita on viisi, alkaa maanantaina.
Millainenkohan Wien on nykypäivänä? Onkohan vielä koottipileitä? Laita raporttia. Toivottavasti pysyt terveenä.

T: ex redpecka
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Millainenkohan Wien on nykypäivänä? Onkohan vielä koottipileitä? Laita raporttia. Toivottavasti pysyt terveenä.

T: ex redpecka
Mistä tämän nimenvaihdos kumpuaa? Miksi juuri npc (non-playable character?)? Omat lapseni haukkuvat usein toisiaan tuolla lyhenteellä.
 

npc

Jäsen
Mistä tämän nimenvaihdos kumpuaa? Miksi juuri npc (non-playable character?)? Omat lapseni haukkuvat usein toisiaan tuolla lyhenteellä.
Viittiikö sanoa... Aina kun kirjoitan jotain ja jos joku sattuu vastaa niin @Individual tykkää heti siitä vastaajasta muttei mun alkuperäisestä viestistä. Joten voin yhtä hyvin olla npc. Tuntuu, että joku toinen pelaa tätä eikä mulla ole kuin marginaalisia vaikuttamismahdollisuuksia.

Pitäisköhän tähän laittaa hymiö loppuun? En vielä tiedä miten uusi merkkini toimii eri tilanteissa.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Viittiikö sanoa... Aina kun kirjoitan jotain ja jos joku sattuu vastaa niin @Individual tykkää heti siitä vastaajasta muttei mun alkuperäisestä viestistä. Joten voin yhtä hyvin olla npc. Tuntuu, että joku toinen pelaa tätä eikä mulla ole kuin marginaalisia vaikuttamismahdollisuuksia.
Asia kunnossa.

Sitten se tärkein nimenmuutokseen liittyvä asia: miten tehdään tämän nimenvaihdoksen suhteen Ruutuysin toisella kaudella? Lasketaanko all-time -taulukkoon mukaan redpeckan ensimmäisen kauden viidenteen sijaan oikeuttaneet pisteet (82) vai aloitetaanko toinen kausi nollista @npc:n kanssa?

Myös Jorman postituslista menee tästä muutoksesta tilttiin!

PS. Joko palkinto-Sorbus on tyhjennetty?
 

npc

Jäsen
Asia kunnossa.

Sitten se tärkein nimenmuutokseen liittyvä asia: miten tehdään tämän nimenvaihdoksen suhteen Ruutuysin toisella kaudella? Lasketaanko all-time -taulukkoon mukaan redpeckan ensimmäisen kauden viidenteen sijaan oikeuttaneet pisteet (82) vai aloitetaanko toinen kausi nollista @npc:n kanssa?

Myös Jorman postituslista menee tästä muutoksesta tilttiin!

PS. Joko palkinto-Sorbus on tyhjennetty?
Ai niin, Sorbus... Ei olisi ikinä pitänyt pölliä sitä -83 rinteeseen sammuneelta punaposkiselta deekulta. Se on kapula jota olen kantanut 40 vuotta eikä vaihtoa näy.

Mä voin lähteä alusta. Eikö uudet kaudet ala aina alusta?
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Huomenaamulla lähtö Wieniin. Tänä aamuna heräsin kurkkua karheana, olo kuumeisena ja maha laulaa hoosiannaa. Toivottavasti tämä menee vielä tänään ohi. Perhana, ensimmäinen palkallinen loma kahdeksaan vuoteen ja heti lupailee tämmöistä. Varsinaiset lomapäivät, joita on viisi, alkaa maanantaina.
Kunnon työntekijä.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Ai niin, Sorbus... Ei olisi ikinä pitänyt pölliä sitä -83 rinteeseen sammuneelta punaposkiselta deekulta. Se on kapula jota olen kantanut 40 vuotta eikä vaihtoa näy.

Mä voin lähteä alusta. Eikö uudet kaudet ala aina alusta?
Totta kai kaudet alkavat alusta, mutta kyllähän all-time -taulukkoakin päivitellään. Sen taulukon voittaja se vasta palkinnon saakin aikanaan!
 

npc

Jäsen
Totta kai kaudet alkavat alusta, mutta kyllähän all-time -taulukkoakin päivitellään. Sen taulukon voittaja se vasta palkinnon saakin aikanaan!
En tiedä miten palstan tekniikka käsittelee näitä. Liekö saan häläreitä vanhasta merkistä?

Mutta olen nyt uus. Ja se puolestani alkaa nollasta vaikka kaikki tietääkin että tiesin Ron Jeremyn ekasta hiuskiekurasta!!! Jätetään tägäämättä se vanha jos vain muistat. Ja jos et niin tulen kertomaan.

RaiPekin sanois jo, ettei tehrä tästä numeroo.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
En tiedä miten palstan tekniikka käsittelee näitä. Liekö saan häläreitä vanhasta merkistä?

Mutta olen nyt uus. Ja se puolestani alkaa nollasta vaikka kaikki tietääkin että tiesin Ron Jeremyn ekasta hiuskiekurasta!!! Jätetään tägäämättä se vanha jos vain muistat. Ja jos et niin tulen kertomaan.

RaiPekin sanois jo, ettei tehrä tästä numeroo.
Vanhaa ei pysty enää tägäämään, no worries. Ei siis turhia ilmoituksia tiedossa.

Testi: @redpecka
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Huomenaamulla lähtö Wieniin. Tänä aamuna heräsin kurkkua karheana, olo kuumeisena ja maha laulaa hoosiannaa. Toivottavasti tämä menee vielä tänään ohi. Perhana, ensimmäinen palkallinen loma kahdeksaan vuoteen ja heti lupailee tämmöistä. Varsinaiset lomapäivät, joita on viisi, alkaa maanantaina.
Jos et parane, niin käy lääkärissä ja hae saikkulappu ennen maanantaita. Ja ilmoita heti sen jälkeen pomolle ja pyydä loman siirtoa. Jos olet sairauslomalla ennen loman alkamista, niin lomapäiviä ei ole pakko kuluttaa.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Playstation 5 NHL 24 Citymarketista 20e.
Sanoisin että kyllä oli halpa
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Sulla penaltti löylyhuoneeseen mihin tämä kuuluisi?

Porttikielto :(

edit: Ja mulla on porukoiden lupa kirjoittaa tänne jos kieli pysyy asiallisena.
 
Viimeksi muokattu:

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Alaselkäkipu äityi tänään vittumaiseksi, joten seisoskelin kolme tuntia pystyasennossa. Lämpölaastari ei auttanut, mutta onneksi on kunnon lämpötyyny.
 

Ulos T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko kotimaassa +suomalaiset maailmalla +Kärpät
Yritä, yritä... mutta se maksaa!

Saa jonkun verran myydä jäätelöä jotta kioskin kulut (vuokra maapläntistä: 10.000€ + muut kulut) saa katettua. Ja sit joku kehtaa kysellä miksi jäätelöpallo maksaa yli 5€.

Suomessa noi yrittämisen kulut on niin älyttömiä että hinnat on pakko pitää korkealla ja tämän takia ihmiset ei noita palveluita niin paljon käytä. Tuli taas huomattua kun kesällä olin poikkeuksellisen paljon Suomessa liikkeellä lomaillessa.. Syöt jotain melko perusruokaa ulkona illalla puolison kanssa, kumpikin ottaa alkollisen ruokajuoman niin kokonaisuuden hinta yli 70€ ja on tosiaan syöty ihan tavallista ruokaaa (helposti tietty saa menemään paljon enemmän jos on laadukkaampi paikka, ottaa alku- ja jälkiruokaa tai useamman juoman).. tai ostetaan jäätelöt kummallekin +10€ yht, 2 juomaa tekee helposti yli 20€. Ja itsellä ei ole edes lapsia, nehän nostaisi kovasti lomailun kustannuksia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös