Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 602 327
  • 68 358

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Mahtanut saappaiden myyjää harmittaa, kun on huomannut, että sinnekö ne unohtuivatkin..

Joillekin tämä olisi kyllä ollut järkyttävän sijaan mieluisa yllätys.
Mulla oli myös ruohoa Hai-saappaissa nyt viikonloppuna. Ihan vaan viattomasti yläpihan syysniiton takia, en piilotellut mitään. Ruohonleikkuri sylkee kaiken rojun koiville, kun siitä on se suojaläppä pois. Oli siinä muitakin kasveja kuin ruohoa, kun siinä on sellainen minikokoinen niitty perhosia varten ja siinä sitten kasvaa kaikkea mahdollista. Huom! Ei kannabista eikä muitakaan huimausaineita. Turha soitella skoudeja.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Tuli äsken käytyä eduskuntatalossa yhdessä yhteiskuntaopin ryhmäni kanssa. Kaiketi vastaan tuli joitain kansanedustajia, mutta koska en ole kovinkaan hyvä tunnistamaan heitä, he välttivät kännykkäni linssin. Hieno talo niin sisältä kuin ulkoa. Vaikka tykästyinkin taloon, en aio mennä lehtereille seuraamaan täysistuntoa ihan lähiaikoina.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Alle 30 vuorokautta Global Series päivään Tampereella HYYYYPEE!

Suosikkijoukkue
HIFK, FLA, RAMI, PENA
Syön jotain maapähkinä/sipsi hybridejä (hyviä ovat) ja mietin että ostaisko NHL25 peliä pleikkarille. Aika törkeän hintainen 69,90 halvimmillaan. Sitten se on kumminkin ihan yhtä p*ska kuin NHL24:kin mitä ei vaan jaksa pelata.

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF, tehtaan takuu
Kerrankin kävi flunssa kylässä keskellä viikkoa tämmöisellä tunnollisella työntekijällä jonka kurkkua alkaa karvastella normaalisti lounasaikaan perjantaina.

Vielä pari nenäliinaa märäksi, niin eiköhän tässä olla iskussa illan matseja katsomaan kera oluen.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Onko palsta siistiytynyt kun Poppariketju on herra ties millä sivulla nyt?

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tänään on taas Iisoppilan perinteiset syystalkoot. Kompostin tyhjennystä, kukka-astoiden tyhjennystä ja talvisäilöön laittamista, haravointia, kasvimaan jyrsintä yms. Toivottavasti tulee mukava päivä. Kovin lämmintä ei kyllä ainakaan vielä ole. Ei täällä ole edes viittä astetta...

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tilasin kalliin Viaplayn syksyn pimeiden iloksi. Piti juuri nyt katsoa Liverpoolin peliä mutta katson sen sijaan Youtube-liveä 14 vuotiaiden salibandyturnauksesta jossa siskonpoika pelaa. Ei malta vaihtaa kanavaa.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Ostin viime vuonna jouluksi ja ennen joulua (kuten pikkujouluihin) pidettäväksi tuollaisen jouluneuleen. Neuleen missä on hauska jouluinen kuva, taisi olla poro ja missä oli myös pienet vilkkuvat Led-valot. Tuo neule ei kuitenkaan toiminut edes enää viime vuoden jouluaattona, joten oli pienoinen pettymys. Led-valoista vain osa vilkkuu.

Yhdessä viime jouluna nähdyssä lasten elokuvassa näytti jollain poliisilla olla samanlainen pusero muuten.

Tänään ostin sitten uuden jouluneuleen tulevalle joulusesongille. Tällä kertaa neuleessa ei ole mukana valoja joten pysyisikö tuo sitten ehjänä pidempään. Ostin sen kyllä samasta paikasta kuin edellisenkin joulupuseron eli sen nimisessä nettikaupasta kuin SillySanta. Neuleeseen sai yhteensä 30 prosentin alennuksen.

Juu, se nyt joulusta vielä toistaiseksi. Tuon neuleen kanssa olin ajoissa mutta en muuten vielä ala hössöttämään joulua. On muuten vielä turhan aikaista.

Räyh

Jäsen
Käyn lähes päivittäin kävelylenkillä iltaisin ja onhan tässä lenkillä ihan kiva huomata n. 6km päässä kotoa että nyt muuten lentää laatta ja mun jalat ei enää kanna. Noh onneks tässä on penkki.

E: Siis ai vitun vittu nytkö se Saatana tuli mut noutamaan? No enköhän mä tästä kotiin selviä tavalla tai toisella...

Viimeksi muokattu:

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Joidenkin S-markettien pihassa on määritelty että pysäköinti asiakkaille 1 h kiekolla. No eipä ole kiekkoa laitettua kun aamulla pikaisesti hakee jotain evästä. En uskonut että niitä kauppojen pihoja varsinaisesti koskaan valvotaan. Tänä aamuna näin "lappulassen" S-marketin pihassa tarkastamassa kiekkoja ja melkein vastapäätä olevassa autossa oli jo "parkkisakko". Tällä kertaa tuli laitettua kiekko (kun näki tarkastajan) ja pitää yrittää muistaa jatkossakin. Pysäköinninvalvojien tiet kun ovat tuntemattomia...

Suosikkijoukkue
Raipen SaiPa
Youtubesta katosi mainokset yhtäkkiä. Tai kyllä ne alkaa mutta kestää sekunnin murto osan ja video jatkuu suoriltaan. No, en valita.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Youtubesta katosi mainokset yhtäkkiä. Tai kyllä ne alkaa mutta kestää sekunnin murto osan ja video jatkuu suoriltaan. No, en valita.
Et ole kirjautunut ja joku adblokkeri selaimessa?
Itselläni on Fx:ssä Adblokkeri ja kirjautuneena se whinee siitä, mutta kun kirjautuu ulos niin eipä enää itke siitä, siitäs saitte!!

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Onkohan nyt joku laajempikin palvelunestohyökkäys meneillään? Nordea on tiedottanutkin palvelujensa olevan alhaalla, mutta lisäksi HS.fi ei aukea minulla tällä hetkellä ollenkaan ja yle.fi toimii ihan tolkuttoman hitaasti.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Onkohan nyt joku laajempikin palvelunestohyökkäys meneillään? Nordea on tiedottanutkin palvelujensa olevan alhaalla, mutta lisäksi HS.fi ei aukea minulla tällä hetkellä ollenkaan ja yle.fi toimii ihan tolkuttoman hitaasti.
Itse pääsen kaikkiin normaalisti, ainoastaan Nordeassa en kykene maksamaan mitään tai tekemään.
Nordea ite kyl väittää tehneensä korjauksia ja kusi taas kerran, tiiä sit jos ois kummiski Ddossia.

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Itse pääsen kaikkiin normaalisti, ainoastaan Nordeassa en kykene maksamaan mitään tai tekemään.
Nordea ite kyl väittää tehneensä korjauksia ja kusi taas kerran, tiiä sit jos ois kummiski Ddossia.

Semmoinen korjaus ainakin, että ovat koko tilini kaikkine miljoonineen hukanneet...

No ei se varmaan oikeasti ole mihinkään kadonnut, mutta tiliä ei löydy, vaikka pääseekin verkkopankkiin kirjautumaan.

Täällä sitten ehkä jotain häikkää yhteyksissä tms. Ei nimittäin Google, Yle tai Hesari suostu toimimaan. Kun taas tämä palsta toimii puolestaan ihan normaalinopeudella.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semmoinen korjaus ainakin, että ovat koko tilini kaikkine miljoonineen hukanneet...
Mulla onneksi on kaikki liiton rahat tilillä mitkä tänään tuli, eli ollaan aika lähellä miljoonia...

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ai että, kun tykkään tuosta ”Mitä tänään syötäisin?”-ketjusta. Jaa, että on huomattu tykkäyksistä. Ilahduttaa ja inspiroi, ja ketjua lukiessa tulee aina samantien nälkä.

Kiitos ketjuun kirjoittaville!

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Kevään jälkeen olen katsonut suoratoisto palveluista muutamaa vanhaa sarjaa. Alkuun katsoin Lostin. Tuon jälkeen x filesin ja nyt Prison breakia.

Sinällään tässä ei mitää ihmeellistä, mutta on niin pitkiä ja mieleen käyviä sarjoja, että pääsevät uniini. Lostista en muista tätä, mutta x filesiä katsoessani, olin rouvan mukaan hortoillut unissani makuuhuoneessa kertoen, kuinka alienit hakevat miut. Viime yönä heräsin jalkeiltani ja olin pakenemassa vankilasta John Abruzzin kanssa.

Seuraavaksi katson taas Breaking Badin ja toivon muistavani keitos kaavan rikkauksiin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy