Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 673 282
  • 67 978

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Tänään näin unta missä olin saanut pelikiellon tänne siitä viikonloppuna laittamastani viestistä, joka kummitteli mulla pari päivää sen jälkeen mielessä. Totesin siinä unessa että turha pitää koko välilehteä auki kun tuli nyt vähän pitempi paussi kirjoittelusta ja suljin siis jatkiksen välilehden kännykästä luettuani tuomioni.

Piti ihan herätessä tarkistaa että näinhän mä nyt varmasti unta.
Joku taitaa ottaa tämän palstan vähän turhan vakavasti...

Tai sitten tämä on osa jotain sairasta ääntenkalastelukampanjaa Vuoden jatkoaikalaiseksi :)

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Joku taitaa ottaa tämän palstan vähän turhan vakavasti...
Olen samaa mieltä. Ei ollut edes mun ensimmäinen uni missä olin saanut banaania modeilta.

Pitäis varmaan jossain vaiheessa tehdä Sterilit ja pitää omakätinen loma täältä. Vois tehdä ihan hyvää etsiä uusia harrastuksia.

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Perä-Pohjolasta Rovaniemeltä syntyisin!

Laiti kirjoittaa, että Lappland ja Lapland ovat kolonialistisia sanoja, jotka sisältää rasistisen ja halveksuvan nimityksen – eli sanan ”lappalainen”. Hänen mukaansa ”lappalainen” on rasistinen kutsumanimi saamelaisista. Lapland ja Lappland tarkoittavat ”lappalaisten maata” ja siksi myös sanojen käyttö tulisi lopettaa.

Laiti kertoo halveksuvansa Lappiin kohdistuvaa massaturismia, sillä hän pitää sen markkinointia välinpitämättömänä. Markkinointi ei tuo tarpeeksi esille alueen poliittisia ristiriitoja tai saamelaisten asemaa.

Ja kyllä, voin myöntää, että pitäisi tutustua alkuperäisasukkaihin paremmin.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Perä-Pohjolasta Rovaniemeltä syntyisin!

Laiti kirjoittaa, että Lappland ja Lapland ovat kolonialistisia sanoja, jotka sisältää rasistisen ja halveksuvan nimityksen – eli sanan ”lappalainen”. Hänen mukaansa ”lappalainen” on rasistinen kutsumanimi saamelaisista. Lapland ja Lappland tarkoittavat ”lappalaisten maata” ja siksi myös sanojen käyttö tulisi lopettaa.

Laiti kertoo halveksuvansa Lappiin kohdistuvaa massaturismia, sillä hän pitää sen markkinointia välinpitämättömänä. Markkinointi ei tuo tarpeeksi esille alueen poliittisia ristiriitoja tai saamelaisten asemaa.

Ja kyllä, voin myöntää, että pitäisi tutustua alkuperäisasukkaihin paremmin.
Here we go again...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy