Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 749 346
  • 68 457

Straight Edge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Leafs, Jokerit
Tuossa kun Persu-ketjua on lueskellut, niin on alkanut tehdä oikein voimakkaasti mieli ottaa kymmenen tuoppia. Kymmenen ihanan kylmää keskarituoppia, maistuis! Paha kyllä kalenteriin on merkitty seuraava kaljoittelutapahtuma VASTA 22.2., joten mikä neuvoksi? "Kevyet" tiistain persunaamarit?

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Pitänyt tätä kysyä täältä. Itse tiedän vastauksen, mutta kiinnostaa, että kuinka monelle tmä on ihan selkeä juttu. Eli miksi peseytymisen jälkeen käydään vielä jälkilöylyissä? Siihen on olemassa ihan oikeasti syy, ei vaan, että koska huvittaa.

Suosikkijoukkue
Siis tapauksessa veikkaan, että tarkoitus on estää valtava jälkihikoilu. Mekanismia en osaa arvata.
Kun otat löylyjä. Ihosi noi hemmetin röörit, ihohuokoset avautuu. Kun menet ja otat päälle vettä, niin ne supistuu. Sitten kun peset itsesi saippualla, niin tämä saippua jää ihohuokosiin. Vaan tämä estetään sillä, että otetaan vielä jälkilöylyt ja lopuksi vain huuhdellaan ja lähdetään pois.

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Viime vuonna saunoin kerran, mökillä, ja sekin sessio kesti kaikkinensa vartin verran.
Ehkä vähän epä suomalainen olen. Ei vaan tunnu maittavan enään mökilläkään löylyttely saati sitten muualla.

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Texas Moose
Viime vuonna saunoin kerran, mökillä, ja sekin sessio kesti kaikkinensa vartin verran.
Ehkä vähän epä suomalainen olen. Ei vaan tunnu maittavan enään mökilläkään löylyttely saati sitten muualla.
Sama itsellä, vaikka kävinkin viime vuonna saunassa varmaan kolme kertaa. Ei oo vaan mun juttu.

Suosikkijoukkue
Minua on syytetty kaksi kertaa maanpetturiksi. Kerran, kun sanoin, etten hirveästi välitä saunomisesta ja toisen, kun kerroin, ettei Vesa-Matti Loirin tapa "tulkita" lauluja ole mun juttu.
En aikoinaan tykännyt paljoa saunoa. Nykuäniin kohtalaisen lyhyellä otannalla. Ja mitä Veskuun tulee, niin kappaletta Lapin Kesä lukuunottamatta raiskasi jokaisen viisun, minkä lauloi.

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Treenikämpän vuokranantaja on hieman erikoisempi tapaus. Nyt sitten selvisi, että hän onkin jättänyt vähän runsaammin sähkölaskujaan maksamatta ja nyt on sitten koko kämppä pimeänä.

Nyt olisi rummut kasattuna olohuoneeseen. Uhka vai mahdollisuus?

Asun kerrostalossa.

Suosikkijoukkue
Treenikämpän vuokranantaja on hieman erikoisempi tapaus. Nyt sitten selvisi, että hän onkin jättänyt vähän runsaammin sähkölaskujaan maksamatta ja nyt on sitten koko kämppä pimeänä.

Asun kerrostalossa.
Mahdollisuus, jos haluat muuttaa pikaisesti.

Suosikkijoukkue
1992-1993 JyP HT, no smoking team

Asun kerrostalossa.
Hyvä tsäänssi opetella jotain muniin puhaltelu jazzia.

Jyppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Carolina Hurricanes
Tilipäivä koittaa. Ennen tämä päivä oli ihan kiva kun laskujen maksun lisäksi pystyi siirtää rahaa säästötilille. Nykyään, kiitos reilu vuosi sitten tulleen avioeron, maksetaan laskut ja asuntolaina, jonka jälkeen voi kauhistua summasta joka jää jäljelle. Ei todellakaan pelkoa että tässä rikastumaan pääsisi. Älyttömän pienellä rahalla sitä kai toimeen tulisi jos tosissaan alkaisi miettimään mitä ostaa ja jättäisi kaikki mukavuudet pois elämästä. Onko siinäkään sitten järkeä?
Fiksuimmat kai kouluaikoina käytti ajan opiskeluun ja nauravat nyt meille jotka istuivat luokan perällä, niille joita kiinnosti tytöt ja mistä saadaan perjantai kaljat.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat

Asun kerrostalossa.
Hyvä tsäänssi opetella jotain muniin puhaltelu jazzia.
Tai sitten ottaa mestarina haltuun Kari Tapion Juna Kulkee. Ei muutaku vispilät käteen ja suhistelemaan.
No, kerran ainakin voisi kokeilla Led Zeppelinin Immigrant Songia ja kuunnella, millaisen äjäyksen se saa aikaan... laulun kanssa, tietysti... ... kitarakin olis hyvä...

Suosikkijoukkue
comes in waves
Tänään näin unta missä olin saanut pelikiellon tänne siitä viikonloppuna laittamastani viestistä, joka kummitteli mulla pari päivää sen jälkeen mielessä. Totesin siinä unessa että turha pitää koko välilehteä auki kun tuli nyt vähän pitempi paussi kirjoittelusta ja suljin siis jatkiksen välilehden kännykästä luettuani tuomioni.

Piti ihan herätessä tarkistaa että näinhän mä nyt varmasti unta.

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Tänään näin unta missä olin saanut pelikiellon tänne siitä viikonloppuna laittamastani viestistä, joka kummitteli mulla pari päivää sen jälkeen mielessä. Totesin siinä unessa että turha pitää koko välilehteä auki kun tuli nyt vähän pitempi paussi kirjoittelusta ja suljin siis jatkiksen välilehden kännykästä luettuani tuomioni.

Piti ihan herätessä tarkistaa että näinhän mä nyt varmasti unta.
Joku taitaa ottaa tämän palstan vähän turhan vakavasti...

Tai sitten tämä on osa jotain sairasta ääntenkalastelukampanjaa Vuoden jatkoaikalaiseksi :)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy