Kohteliasuus saunatontulle, kuuppa on hänelle turhan kookas.Pitänyt tätä kysyä täältä. Itse tiedän vastauksen, mutta kiinnostaa, että kuinka monelle tmä on ihan selkeä juttu. Eli miksi peseytymisen jälkeen käydään vielä jälkilöylyissä? Siihen on olemassa ihan oikeasti syy, ei vaan, että koska huvittaa.
Oikea, järkevä syy.Kohteliasuus saunatontulle, kuuppa on hänelle turhan kookas.
Liittyykö jotenkin hikoiluun?Oikea, järkevä syy.
Sillä suuri rooli.Liittyykö jotenkin hikoiluun?
Siis tapauksessa veikkaan, että tarkoitus on estää valtava jälkihikoilu. Mekanismia en osaa arvata.Sillä suuri rooli.
Kun otat löylyjä. Ihosi noi hemmetin röörit, ihohuokoset avautuu. Kun menet ja otat päälle vettä, niin ne supistuu. Sitten kun peset itsesi saippualla, niin tämä saippua jää ihohuokosiin. Vaan tämä estetään sillä, että otetaan vielä jälkilöylyt ja lopuksi vain huuhdellaan ja lähdetään pois.Siis tapauksessa veikkaan, että tarkoitus on estää valtava jälkihikoilu. Mekanismia en osaa arvata.
Sama itsellä, vaikka kävinkin viime vuonna saunassa varmaan kolme kertaa. Ei oo vaan mun juttu.Viime vuonna saunoin kerran, mökillä, ja sekin sessio kesti kaikkinensa vartin verran.
Ehkä vähän epä suomalainen olen. Ei vaan tunnu maittavan enään mökilläkään löylyttely saati sitten muualla.
Minua on syytetty kaksi kertaa maanpetturiksi. Kerran, kun sanoin, etten hirveästi välitä saunomisesta ja toisen, kun kerroin, ettei Vesa-Matti Loirin tapa "tulkita" lauluja ole mun juttu.Sama itsellä, vaikka kävinkin viime vuonna saunassa varmaan kolme kertaa. Ei oo vaan mun juttu.
En aikoinaan tykännyt paljoa saunoa. Nykuäniin kohtalaisen lyhyellä otannalla. Ja mitä Veskuun tulee, niin kappaletta Lapin Kesä lukuunottamatta raiskasi jokaisen viisun, minkä lauloi.Minua on syytetty kaksi kertaa maanpetturiksi. Kerran, kun sanoin, etten hirveästi välitä saunomisesta ja toisen, kun kerroin, ettei Vesa-Matti Loirin tapa "tulkita" lauluja ole mun juttu.
Hommaat vaan pienimunasia kavereita itelles.Joku viis vuotta sitten kävin saunassa. Hitto kaikilla kavereilla oli ihan järjetön kikkeli. En ikinä enää mene!
Mahdollisuus, jos haluat muuttaa pikaisesti.Treenikämpän vuokranantaja on hieman erikoisempi tapaus. Nyt sitten selvisi, että hän onkin jättänyt vähän runsaammin sähkölaskujaan maksamatta ja nyt on sitten koko kämppä pimeänä.
Nyt olisi rummut kasattuna olohuoneeseen. Uhka vai mahdollisuus?
Asun kerrostalossa.
Hyvä tsäänssi opetella jotain muniin puhaltelu jazzia.Treenikämpän vuokranantaja on hieman erikoisempi tapaus. Nyt sitten selvisi, että hän onkin jättänyt vähän runsaammin sähkölaskujaan maksamatta ja nyt on sitten koko kämppä pimeänä.
Asun kerrostalossa.
Hyvä tsäänssi opetella jotain muniin puhaltelu jazzia.
Treenikämpän vuokranantaja on hieman erikoisempi tapaus. Nyt sitten selvisi, että hän onkin jättänyt vähän runsaammin sähkölaskujaan maksamatta ja nyt on sitten koko kämppä pimeänä.
Asun kerrostalossa.
Hyvä tsäänssi opetella jotain muniin puhaltelu jazzia.
No, kerran ainakin voisi kokeilla Led Zeppelinin Immigrant Songia ja kuunnella, millaisen äjäyksen se saa aikaan... laulun kanssa, tietysti... ... kitarakin olis hyvä...Tai sitten ottaa mestarina haltuun Kari Tapion Juna Kulkee. Ei muutaku vispilät käteen ja suhistelemaan.
Minua on syytetty kaksi kertaa maanpetturiksi. Kerran, kun sanoin, etten hirveästi välitä saunomisesta ja toisen, kun kerroin, ettei Vesa-Matti Loirin tapa "tulkita" lauluja ole mun juttu.
Joku taitaa ottaa tämän palstan vähän turhan vakavasti...Tänään näin unta missä olin saanut pelikiellon tänne siitä viikonloppuna laittamastani viestistä, joka kummitteli mulla pari päivää sen jälkeen mielessä. Totesin siinä unessa että turha pitää koko välilehteä auki kun tuli nyt vähän pitempi paussi kirjoittelusta ja suljin siis jatkiksen välilehden kännykästä luettuani tuomioni.
Piti ihan herätessä tarkistaa että näinhän mä nyt varmasti unta.