Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 545 551
  • 67 944

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ainakin The Clash tulee mieleen. Aika epätodennäköistä että enää palaisivat ilman Strummeria ja toisaalta niillä olisi ollut hyvin aikaa palata ennen Strummerin kuolemaa.

The Kinks oli kai myös yhtämittaisesti kasassa aina vuoteen 1997, vaikka 70-luvun jälkeen kokoonpano Daviesin veljesten ympärillä muuttui melkein joka levyllä. Joskus oli klassisen kokoonpanon paluusta kai jotain huhuja, mutta Peter Quaifen kuolema katkaisi ne.

E: Olisikohan vastapainoksi nopein tunnetun bändin paluu Eaglesin toinen comeback viime vuosikymmenellä. Ilmoittivat laittavansa pillit pussiin, kun Glenn Frey kuoli, mutta menikö siinä vuottakaan ennen kuin palasivat Freyn pojan kanssa lavoille.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Mietin että mitkähän kaikki vähänkin tunnetummat bändit ovat sellaisia, että ovat sen ensimmäisen lopettamisensa jälkeen sitten ihan oikeasti myös pitäneet tuon lopettamispäätöksensä?
Lasketaanko Abba? Ovat ilmeisesti yhden esiintymisen muutama vuosi hajoamisen jälkeen tehneet ja yhden uuden viisun tehneet, mutta varsinaista comebackia ei taida olla.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Lasketaanko Abba? Ovat ilmeisesti yhden esiintymisen muutama vuosi hajoamisen jälkeen tehneet ja yhden uuden viisun tehneet, mutta varsinaista comebackia ei taida olla.
Tekivät yhden kokonaisen levyn kolme vuotta sitten, joten ainakaan itse en laske.
 

Voranen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tomi Sallinen
Mietin että mitkähän kaikki vähänkin tunnetummat bändit ovat sellaisia, että ovat sen ensimmäisen lopettamisensa jälkeen sitten ihan oikeasti myös pitäneet tuon lopettamispäätöksensä? Asia tuli mieleen nyt siitä kun Slayer teki paluunsa vissiin viiden vuoden tauon jälkeen. Anyway, onhan näitä kait joitain:
Dire Straits tulee ainakin jättisuosituista bändeistä mieleen tällaisena.
 

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
E: Olisikohan vastapainoksi nopein tunnetun bändin paluu Eaglesin toinen comeback viime vuosikymmenellä. Ilmoittivat laittavansa pillit pussiin, kun Glenn Frey kuoli, mutta menikö siinä vuottakaan ennen kuin palasivat Freyn pojan kanssa lavoille.
Olen aika kova Eagles -mies, mutta en tiennyt että Glenn on mennyt kuolemaan. Varmaan siksi, kun jurrutan vinyyleitä himassa. Eli poika ja Henley jatkaa vai? Mulla on Freyn omia albumeita muutama, kuten Allnighter ja Soul Searching.

Mutta aiheeseen. Alan Parsons Project, studiobändi joka ei koskaan jatkanut lopettamisensa jälkeen. Parsons jatkoi itsekseen, mutta eri nimellä. Uskalsi jopa esiintyä keikoilla.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen aika kova Eagles -mies, mutta en tiennyt että Glenn on mennyt kuolemaan. Varmaan siksi, kun jurrutan vinyyleitä himassa. Eli poika ja Henley jatkaa vai? Mulla on Freyn omia albumeita muutama, kuten Allnighter ja Soul Searching.

Mutta aiheeseen. Alan Parsons Project, studiobändi joka ei koskaan jatkanut lopettamisensa jälkeen. Parsons jatkoi itsekseen, mutta eri nimellä. Uskalsi jopa esiintyä keikoilla.
2016 kuoli ja seuraavana vuonna bändi palasi. On siellä myös Joe Walsh ja Timothy B. Schmit mukana bändin "varsinaisen uran" ajalta. Näköjään ainakin Wikipedian mukaan myös Vince Gill on nykyään virallinen jäsen.

Uskallanko edes kertoa, että Randy Meisner vaihtoi hiippakuntaa viime vuonna...

Ja noista comebackia tekemättömistä bändeistä voisi mainita Ramonesin. Tietysti bändin kolme tärkeintä jäsentä olivat mullan alla alle 10 vuotta lopettamisen jälkeen, niin paluu olisi vaikeaa. Veikkaan että jos Joey ja ainakin toinen kaksikosta Johnny/Dee Dee olisi hengissä, paluu olisi jossain vaiheessa tapahtunut.


Sekä The Smiths tietysti.
 

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
2016 kuoli ja seuraavana vuonna bändi palasi. On siellä myös Joe Walsh ja Timothy B. Schmit mukana bändin "varsinaisen uran" ajalta. Näköjään ainakin Wikipedian mukaan myös Vince Gill on nykyään virallinen jäsen.

Uskallanko edes kertoa, että Randy Meisner vaihtoi hiippakuntaa viime vuonna.
Vai niin, no ei mikään ole ikuista. Pidän myös Totosta ja tulossa taas helmikuussa. Mutta ei se ole oikeaa Totoa ilman Paichia ja Procaron veljeksiä.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Joy Division (1976-80) lopetti siihen hetkeen kun vaikeaa epilepsiaa ja masennusta sairastanut Ian Curtis teki lopullisen ratkaisunsa.

Jäljelle jääneet jäsenet vaihtoivat bändin nimeä (New Order) ja se onkin toiminut (välillä taukoja pitäen) aina näihin päiviin saakka. Joy Divisionin nimellä ei olla sittemmin esiinnytty tai tehty uutta musiikkia.
 

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
The Motors, lopettivat kuin seinään, eivätkä jatkaneet. Moni piti "one hit wonderina" kappaleella Airport, mutta oli niillä omaan makuun ihan hyviä muita kipaleita.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tänään kävimme klubitalolta ulkoklubilla syömässä oikein ravintolassa. Täällä Hämeenlinnassa sen nimisessä ravintolassa kuin Popino. Harvemmin on tuolla tullut viime vuosina käytyä. Varmaan joskus viimeksi 2018 tai 2019. 2010-luvun alkupuolella tuolla kävin useamminkin. Nyt muutamaan vuoteen ei ole niin vain raaskinut tuolla käydä syömässä.

Vaikka kyseinen ravintola on kyllä suosikkiravintoloitani Hämeenlinnassa. Ja joskus on mukava syödä oikein hyvää ruokaa, syödä oikein niin kuin ruokailu olisi kuin elämys. Mutta tekeehän se ravintolassa syöminen melkoisen loven lompakkoon. Nyt söin sen nimisen annoksen kuin Manhattan steak, joka sisälsi muun muassa pariloitua nautaa. Annoksella oli hintaa 29,90 euroa.

Tuo ulkoklubi taas tarkoittaa sitä että sinä päivänä ei klubitalolla valmisteta lounasta vaan porukalla käydään jossain ulkona syömässä. Kesällä ulkoklubi oli joka viikko mutta kesän ulkopuolella kerran kuukaudessa. Onhan tuo hyvä jos ja kun joukossa on väkeä jotka eivät yksin oikein tykkää käydä ulkona ravintolassa syömässä eikä seuraa ole. Minä itse en näe kyllä ongelmaa käydä yksinkin ravintolassa syömässä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tervetuloa diskoon. Mun vessaan. Valot vilkkuu. Mut istumapaikkoja on vaan yksi. Hanasta tulee monenlaista juomaa. Kylmää vettä, kuumaa vettä, haaleaa vettä. Ja drinkkilistalla esimerkiksi haaleaa vettä kylmällä vedellä.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Tervetuloa diskoon. Mun vessaan. Valot vilkkuu. Mut istumapaikkoja on vaan yksi. Hanasta tulee monenlaista juomaa. Kylmää vettä, kuumaa vettä, haaleaa vettä. Ja drinkkilistalla esimerkiksi haaleaa vettä kylmällä vedellä.
Et sentään kasseja joutunut pihalle jättämään?
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tervetuloa diskoon. Mun vessaan. Valot vilkkuu. Mut istumapaikkoja on vaan yksi. Hanasta tulee monenlaista juomaa. Kylmää vettä, kuumaa vettä, haaleaa vettä. Ja drinkkilistalla esimerkiksi haaleaa vettä kylmällä vedellä.
Lyö sitä vilkkuvaa valoa. Joko valo alkaa taas palamaan normaalisti tai sitten se ei ainakaan enää vilku. Hävitä tässä ei voi joten on aivan win-win ratkaisu. Rystysiä säästääksesi kannattaa käyttää jotain astaloa. Tai sitten huonompi idea on vaihtaa/vaihdattaa lamppu.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Lyö sitä vilkkuvaa valoa. Joko valo alkaa taas palamaan normaalisti tai sitten se ei ainakaan enää vilku. Hävitä tässä ei voi joten on aivan win-win ratkaisu. Rystysiä säästääksesi kannattaa käyttää jotain astaloa. Tai sitten huonompi idea on vaihtaa/vaihdattaa lamppu.
Kaikkein huonoin idea on vaihtaa sytytin!!
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaikkein huonoin idea on vaihtaa sytytin!!
Hyvä idea tietty, mutta just tää ei ole loisteputki. Kaks tuollaista kynttilälamppua eri suuntiin vuosimallia varmaan -77. No nyt toi toinen on potkaissut tyhjää, heittänyt lusikan nurkkaan, päästänyt kylmän pierun, siirtynyt autuaammille metsästysmaille, vaihtanut hiippakuntaa, lähti kanta edellä ja kohta varmaan kasvaa koiranputkea. No onneks toinen palaa ja on tuolla hyllyssä lisää noita polttimoita.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kauneus on katsojan silmissä. Eli jos mä tuijotan kadulla kaunista naista niin mulla on kauniit silmät. No niillähän mä sit varmaan voin hurmata sen kauniin naisen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös