Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 570 135
  • 68 097

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Helmisen SaiPalle sympatiat
Kevään jälkeen olen katsonut suoratoisto palveluista muutamaa vanhaa sarjaa. Alkuun katsoin Lostin. Tuon jälkeen x filesin ja nyt Prison breakia.
Itselläni Lost menossa jälleen. Kyllä tuo tulee parin vuoden välein katsottua.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Ensimmäinen kolmesta kokeesta tehtynä eli elämänkatsomustiedolla aloitettiin. Ei mitään käsitystä, kuinka koe meni, mutta todennäköisesti se meni paremmin kuin filosofian tai psykologian. Noh, onneksi huomenna on edessä historian koe (aiheena Suomen historia) ja ylihuomenna puolestaan yhteiskuntaopin koe (suomalainen yhteiskunta), joten ajatukset on jo niissä.
 
Et ole kirjautunut ja joku adblokkeri selaimessa?
Itselläni on Fx:ssä Adblokkeri ja kirjautuneena se whinee siitä, mutta kun kirjautuu ulos niin eipä enää itke siitä, siitäs saitte!!
Olen kirjautunut eikä ole mitään blokkereita enää kun se alkoi puolisen vuotta sitten (?) jumittamaan, vissiin YouTuben källi kaikille adblockkeja käyttäville. Siitä lähtien olen kiltisti katsonut mainokset. Näköjään sama meno jatkuu tänään, videon alussa tai keskellä jos tulee mainos se ehtii ihan hetken pyöriä ja sitten voi klikata sen pois. Outo juttu.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Olen kirjautunut eikä ole mitään blokkereita enää kun se alkoi puolisen vuotta sitten (?) jumittamaan, vissiin YouTuben källi kaikille adblockkeja käyttäville. Siitä lähtien olen kiltisti katsonut mainokset. Näköjään sama meno jatkuu tänään, videon alussa tai keskellä jos tulee mainos se ehtii ihan hetken pyöriä ja sitten voi klikata sen pois. Outo juttu.
Ota blokkeri äläkä ole kirjautunut. Neuvon jos tarviit selaimelle blokkeria, en kylläkään kännysovelluksissa kun osaa paskaakaan :D
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Olen kirjautunut eikä ole mitään blokkereita enää kun se alkoi puolisen vuotta sitten (?) jumittamaan, vissiin YouTuben källi kaikille adblockkeja käyttäville. Siitä lähtien olen kiltisti katsonut mainokset. Näköjään sama meno jatkuu tänään, videon alussa tai keskellä jos tulee mainos se ehtii ihan hetken pyöriä ja sitten voi klikata sen pois. Outo juttu.
Ublock origin vaan lisäosaksi Firefoxin tai Chromeen ja mitään ongelmia ole YouTuben kanssa. Ei näy mainoksia, ei lagaa tai muuta sellaista.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Rahtilaivan purseri sanoi kuukausi sitten kun olin kierroksella että se nukkuu kolme yötä ja valvoo yhden, vai miten se meni. Mä nukun viikossa kuutena yönä ja valvon yhden krapulassa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Olen useamman vuoden ollut välitystilin asiakas. Mutta nyt olen poistumassa tuon palvelun piiristä. Minä ensin ehdotin että tarvitsenko enää välitystilipalvelua ja kaupungin sosiaalityöntekijä tänään sitten oli samalla kannalla. Hänkin uskoo että pystyisin jo yksin huolehtimaan raha-asioistani.

Onhan tuokin taas eteenpäin menemistä elämässä. Vaikka en tiedä muuttuisiko palvelun poistuessa enää juurikaan mikään. Välitystilin hoitaja on maksanut puolestani nyt enää vain vuokran, tietenkin minun rahoistani. Että vuokran saisin myös sitten jatkossa itse maksaa. Ja näkisin sitten aina heti paljonko minulla on rahaa eikä sitä tarvitsisi enää kysyä välitystilin hoitajalta paljonko minulla on rahaa tallessa välitystilillä.

Nyt kun välitystilillä ei saa enää pitää tallessa kovin suurta rahamäärää ja joudun sieltä nostamaan omalle säästötililleni entistä isomman rahamäärän, muutenkin.

Välitystilin asiakkaaksi hakeuduin joskus vuonna 2016 kun silloin oli ollut vaikeuksia laskujen maksamisen kanssa ja ulosottoon oli kertynyt velkaa. Nythän minulla ei ole enää ollut ulosotossa velkaa muutamaan vuoteen ja rahatilanteeni on melko pitkän ajan ollut jo noususuuntainen.
 

Glove

Jäsen
Eipä ole 33 vuoden autoiluaikana ollut hirvikolari niin lähellä kuin tuossa tunti sitten. Luultavasti olisi kolahtanut jos se emän perässä tullut vasa olisi jatkanut suoraan, mutta onneksi kääntyi sinne mistä tulikin.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Eipä ole 33 vuoden autoiluaikana ollut hirvikolari niin lähellä kuin tuossa tunti sitten. Luultavasti olisi kolahtanut jos se emän perässä tullut vasa olisi jatkanut suoraan, mutta onneksi kääntyi sinne mistä tulikin.
Onneksi ei kolahtanut. Eihän sitä tiedä, että mitä siinä olisi käynyt ja kyllä tänne palstalle aina yksi @Glove tarvitaan. :)
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Olen aika vakuuttunut että Yön Kärpän eilinen performanssi johti kurinpitokäsittelyyn. Veikkauksia jäähyn pituudesta? Mä sanosin et 1-2kk vois olla rikoksen uusijana lähellä totuutta.
 

godspeed

Jäsen
Olen aika vakuuttunut että Yön Kärpän eilinen performanssi johti kurinpitokäsittelyyn. Veikkauksia jäähyn pituudesta? Mä sanosin et 1-2kk vois olla rikoksen uusijana lähellä totuutta.

Kyllähän toisaalta aika rajusti myös hänen kustannuksellaan pelleiltiin ja se katsottiin modejen toimesta ihan sallituksi, vaikka kaikenlaista kiusausta noin muutoin palstalla halutaan karsia.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Olen aika vakuuttunut että Yön Kärpän eilinen performanssi johti kurinpitokäsittelyyn. Veikkauksia jäähyn pituudesta? Mä sanosin et 1-2kk vois olla rikoksen uusijana lähellä totuutta.
Minusta ko. kirjoittaja on sen verran huomionkipeä ja kirjoittaa sen verran provosoivasti, kirjoittipa mihin osaan palstaa tahansa, että päädyn isojen ovien pitäisi aueta. Se, että hän on saanut paskaa niskaansa nyt ja myös aiemminkin, on kuitenkin aika pitkälti ihan itse aiheutettua.

Tämä on toki ihan henkilökohtainen mielipiteeni, moderaattorit toimivat, kuten parhaaksi näkevät.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Olen aika vakuuttunut että Yön Kärpän eilinen performanssi johti kurinpitokäsittelyyn. Veikkauksia jäähyn pituudesta? Mä sanosin et 1-2kk vois olla rikoksen uusijana lähellä totuutta.
Mitä väliä sillä edes on? Eiköhän trollailu lopu ennen pitkää kun kukaan ei enää kaverin huomiohakuisista kirjoitteluista piittaa millään tavalla.

Modet hoitanee kyllä hommansa.
 

Alejandro

Jäsen
Vanha Kotiteollisuus on kyllä iha hito hyvää. En ole vuosiin kuunnellut kyseistä yhtyettä lähes ollenkaan, mutta nyt lähiaikoina olen tykitellyt varsinkin töissä ihan urakalla. Raskas kantaa, Yö päivää keinuttaa, Pohjanmaan kautta jne. Todella kovia biisejä. Sitten taas esimerkiksi Helvetistä itään ja Minä olen vaihtuu samantien seuraavaan kappaleeseen, ihan puhkikuluneita.

Raskas musiikki ja melankolia sopivat loistavasti yhteen. Mie tykkään.



 

npc

Jäsen
Vantaan kirjastoissa on vielä 13 Kiekko-Vantaan kausaria lainaamatta ja kaks tuntia peliin. Ei ihmisiä kiinnosta tai sitten ne ei tiedä.
Siinä kun itte jään sängyn pohjalle aamusella itkemään niin pettttersseeni vetää jo ties missä kirppiksillä, konserteissa, alepassa, kalastustapahtumissa, mielenosoituksissa, K-Marketissa, käsityöpajassa, Helsingin piensaaritutustumisissa, Lidlissä, asuntomarkkinoilla, tallinnan risteilyllä, tuttujuttushow`ssa, bussiajelua pitkin tölikkää kun lippu kerran on hei, taidemuseossa, r-kiskalla, pesisottelussa, jatkoajassa, filippiineillä, malmilla to name a few...
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Nyt kun aamupalat syöty, aamukakalla käyty, yhdeksän uutiset katseltu, lehti luettu niin voi siivota. Mitä muuta "mukavaa" sitä voisi lauantai aamupäivällä tehdä...
 

godspeed

Jäsen
Korkkasin Leijona pullon ensimmäistä kertaa varmaan kymmeneen vuoteen. Saas nähdä.


Juuri selasin tätä ketjua, kunnes luin sattumalta viestisi :D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös