Breeze Harbour
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Alle 30 vuorokautta Global Series päivään Tampereella HYYYYPEE!
Ensimmäistä kertaa menossa NHL ottelua katsomaan, vai mistä moinen odotus ja innostus?Alle 30 vuorokautta Global Series päivään Tampereella HYYYYPEE!
On eka kerta.Ensimmäistä kertaa menossa NHL ottelua katsomaan, vai mistä moinen odotus ja innostus?
Et ole kirjautunut ja joku adblokkeri selaimessa?Youtubesta katosi mainokset yhtäkkiä. Tai kyllä ne alkaa mutta kestää sekunnin murto osan ja video jatkuu suoriltaan. No, en valita.
Itse pääsen kaikkiin normaalisti, ainoastaan Nordeassa en kykene maksamaan mitään tai tekemään.Onkohan nyt joku laajempikin palvelunestohyökkäys meneillään? Nordea on tiedottanutkin palvelujensa olevan alhaalla, mutta lisäksi HS.fi ei aukea minulla tällä hetkellä ollenkaan ja yle.fi toimii ihan tolkuttoman hitaasti.
Itse pääsen kaikkiin normaalisti, ainoastaan Nordeassa en kykene maksamaan mitään tai tekemään.
Nordea ite kyl väittää tehneensä korjauksia ja kusi taas kerran, tiiä sit jos ois kummiski Ddossia.
Mulla onneksi on kaikki liiton rahat tilillä mitkä tänään tuli, eli ollaan aika lähellä miljoonia...Semmoinen korjaus ainakin, että ovat koko tilini kaikkine miljoonineen hukanneet...
Itselläni Lost menossa jälleen. Kyllä tuo tulee parin vuoden välein katsottua.Kevään jälkeen olen katsonut suoratoisto palveluista muutamaa vanhaa sarjaa. Alkuun katsoin Lostin. Tuon jälkeen x filesin ja nyt Prison breakia.
On kyllä äärimmäisen koukuttava sarja. Itse katsoin viimeeksi, kun tuli telkkarista, enkä silloin muistaakseni katsonut loppuun asti, kuten tällä kertaa.Itselläni Lost menossa jälleen. Kyllä tuo tulee parin vuoden välein katsottua.