Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 749 642
  • 68 459

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Se tunne kun varmaan yli 10 vuoden jälkeen innostun kuntosalista. Kiitän youtubea liikkeiden selkeästä ohjeistamisesta. Kerrankin myös kiitän Metan somea ja noita suositeltuja keloja, jo löytyy liikkeitä. Kyllä tässä jotain teen päin mäntyä vielä ja innostus loppuu.
Jollei ollut kireitä trikoita ja selfieitä niin en usko!!

Straight Edge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Leafs, Jokerit
Olin eilen illalla tuurailemassa jonkun harrastesalibandyporukan maalilla. Siellä oli monen ikäistä tyyppiä, ja yksi vähän varttuneempi herra siinä pyörittikin peliä aika kivasti. Sitten kuului vaihtopenkiltä huuto "ELÄKELÄINEN SEINÄLLE", ja se sitten alkoi mua naurattaa. Siinä sitä olisi kovan luokan anarko-marko -tyypeille kontenttia - eläkeläinen seinälle saakeli! Tulee tänne, ja....

Alejandro

Jäsen
Jostain syystä halusin postata linkin Ylen artikkeliin.

Britit eivät nyt ole muutenkaan kovinkaan tunnettuja hyvästä maustaan. Ananas sopii loistavasti pitsaan, vaikka olenkin useasti Italiassa syönyt autenttisissa napolilaisissa pizzerioissa, joissa ruoat saa ilman haarukkaa ja veistä ja joissa oluet kaadetaan kertakäyttömuovilasiin. Ananas on hedelmien kruunaamaton kuningas!

Mielestäni ananaksesta valittaminen on muutenkin ihan ympeää. Käykää joskus Brasiliassa ja tilatkaa siellä pizzaa. Ihan sairasta.

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun jengit, pelureissa Rantanen ja Kakko
En itsekään ymmärrä tuota ananas-kiistelyä. Toisaalta, minulla ananas aina pitsassa, jossa missään nimessä ei saa olla mitään kinkkua tai "kinkkua".

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
"Ananas kuuluu pitsaan sekä konvehtiin. Lisäksi sitä voidaan käyttää varsin monipuolisesti muutenkin. Varsinkin miesten kannattaisi syödä ananasta muutenkin kun pelkästään pitsoissa ja konvehdeissa, varsinkin siinä tapauksessa jos on suinkaan mahdollista että miehen sperma päätyy naisen suuhun sillä ananaksen kerrotaan antavan sille hienon säväyksen, ja tuottavan täten naiselle parhaan mahdollisen makunautinnon."

Lähde. Introxpedia

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
"Ananas kuuluu pitsaan sekä konvehtiin. Lisäksi sitä voidaan käyttää varsin monipuolisesti muutenkin. Varsinkin miesten kannattaisi syödä ananasta muutenkin kun pelkästään pitsoissa ja konvehdeissa, varsinkin siinä tapauksessa jos on suinkaan mahdollista että miehen sperma päätyy naisen suuhun sillä ananaksen kerrotaan antavan sille hienon säväyksen, ja tuottavan täten naiselle parhaan mahdollisen makunautinnon."

Lähde. Introxpedia
Mites ton chilin kanssa?

nm. "Kaverin puolesta kyselen"

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
On muuten pikkusen ollut haipakkaa menoa viimeisen kuukauden aikana. Kahden viikon sairasloma (mitä en tietysti pitänyt kun osittain), järjestelmän vaihdos, tilinpäätösaika, muutto, kaikenmaailman kokoustamisia (ilman pullaa) etänä ja paikalla.

Kunhan ehtis 18.30 sohvalle Narrien niin viihdyttävää RD-kiekkoa katsomaan.

Pilkkikisatkin meni pieleen. No ei siellä jäätä olis kuitenkaan ollu tarpeeks. Muut kuitenkin sit vaan juopottelis ja saunois. Mä tekisin vaan toista.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Naapurin mummo, Eveliina Määttänen, Ukraina

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Toi vääräuskoinen lafka muuten pääsi heti mun boikottilistalle. En enää ikinä tilaa sieltä mitään!! NIH!!

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Pilkkikisatkin meni pieleen. No ei siellä jäätä olis kuitenkaan ollu tarpeeks. Muut kuitenkin sit vaan juopottelis ja saunois. Mä tekisin vaan toista.
Sun pitäisi rajoittaa tuota sun jatkuvaa ryyppäämistä.
Minä tulin mökille vähän aikaa sitten. Taas täällä yksin.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Missä iässä mies toteaa elämänsä olevan ohi ja ostaa Nissan Qashqain.
Työkaveri otti tuollaisen työsuhdeautoksi vähän yli viisikymppisenä. Jäi kyllä yhteen kertaan (3v). Seuraavat autot olleet ihan muuta.

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Trump syö kuin possu, mutta on yllättävän vetreässä kunnossa silti. Mitäköhän lääkkeitä sillä on dosetissa?
Eri lähteiden mukaan 78-vuotiaan Trumpin lista hänen päivittäisestä ruokailustaan olisi tämän kaltainen:

• Aamiaisen väliin jättäminen. Jos hän syö sen, aamiainen on pekonia ja kananmunia.
  • Lounas on jälleen valinnainen, mutta syödessään lihaa sisältävät voileivät ovat etusijalla.
  • Illallinen McDonald'sissa, joka koostuu kahdesta Big Macista, kahdesta Filet-O-Fish kalahampurilaisesta ja pienestä suklaapirtelöstä.
  • 12 tölkkiä sokeritonta Diet Coke virvoitusjuomaa päivässä.
  • Ei kahvia tai teetä.

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Jos tuo paikkansa pitää, eniten tuossa ihmetyttää, että miksi ihminen jolla on mahdollisuus syödä hyvin haluaisi syödä päivittäin tai edes säännöllisesti jotain mäkkäriä?
Ketamiini on helluva huume.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy