Introexpertti
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Jaa siellä on joku Lapinpoikha ottanut sen elämäntehtäväkseen.Toki se tiedetään, mutta aina tuo kirjoitetaan uudestaan väärin. Jo 35 vuoden ajan.
En tiennyt.
Jaa siellä on joku Lapinpoikha ottanut sen elämäntehtäväkseen.Toki se tiedetään, mutta aina tuo kirjoitetaan uudestaan väärin. Jo 35 vuoden ajan.
Tänään kun uimakoulu päättyi sai tyttäreni tuon hienon merkinkin itselleen. Eipä ole minullakaan tuollaista kun eivät intissä antaneet, vaikka testin läpäisin.10v tyttäreni suoritti juuri yleisen uimataitomerkin eli sen 200m uinnin josta 50m selkää (alkuun piti vielä hypätä veteen siten että pää käy pinnan alla). Päihittää siis uimataidossa monta jatkislaista.
Tänään kun uimakoulu päättyi sai tyttäreni tuon hienon merkinkin itselleen. Eipä ole minullakaan tuollaista kun eivät intissä antaneet, vaikka testin läpäisin.
Ihan vain arvaan, mutta oliskos Helsingin kouluissa nykyään sen verran monikulttuurista meininkiä, että englanti tulee väkisinkin mukaan kielenkäyttöön?Omat lapseni eivät ole edes noin vanhoja ja tuota keskenään harrastavat. Käyvät toki kouluaankin englanniksi. Nykynuorison puhetta ei ole tullut kuunneltua, mutta varmaan kännyköiden ansiota sekin kun kaiket päivät kuunnellaan enkkua vääntäviä "influenssereita" ja pelataan enkunkielisiä pelejä.
Aikoinaan Suomen Uimaopetus- ja Hengenpelastusliiton järjestämissä uimakouluissa suoritin ensin uimakandidaatin ja seuraavana kesänä uimamaisterin vaatimukset.Tänään kun uimakoulu päättyi sai tyttäreni tuon hienon merkinkin itselleen. Eipä ole minullakaan tuollaista kun eivät intissä antaneet, vaikka testin läpäisin.
Mee pois.Moi kaikki!
Kyllähän se vähän käynyttä lienee, mutta ihan syömäkelpoista. On niihin kuitenkin sen verran säilöntäaineita tehtaalla laitettu, että päivä huoneenlämmössä ei tee mitään.Lähes kellon ympäri ollut toi lasagne repussa. Kait se on vielä syötävää tai no ainakin uunissa möllöttää. Ai niin eilen tein mustaa makkaraa. En tarkoituksella.
Ihan outoja bändejä ja ainoastaan yhden biisin olen kuullut (Paula Koivuniemen Sata kesää), joten tuloksena oli 1/12. Ei tuollaista paskaa, mitä nuo tämän hetken kesähitit on, voi kukaan täysijärkinen kuunnella. Pysyttelen jatkossakin muilla kanavilla.Sain Iltasanomien tämän kesän kesähittitestistä 4/12 oikein ja niistäkin yksi oli puhdas arvaus, yhdessä olin kuullut biisin nimen, mutta en biisiä ja kahdessa muussa oikein menneessä kysyttiin biisin alkuperäistä esittäjää. Toisesta en edes tiennyt että on joku tuore cräppicoveri olemassa (Pakko painaa pitkää päivää).
Testi suositteli "Ehkä syytä vaihtaa radiokanavaa". Ei kiitos, pysyn mielelläni poissa noilta kanavilta.
Miksi saisin tästä kilarit? Enemmänkin arvostan valintaasi, että teet sitä mitä haluat etkä sitä mitä sinun oletetaan/odotetaan haluavan. Toivottavasti nyt et kuitenkaan pelikieltoa saa vaikka kommentoinkin.Minä olen oikeasti top tason kokki. Työkseni ainoastaan tiskaan. Minulla oli varma paikka yhdessä Suomen top ravintolassa. Valitsin tiskaamisen. Aiempi ammati on hoitaja, lähäri, siitä vaikeasta päästä. Mua halutaan molempien alani töihin aitiopaikoille. En vaan halua. Mm Malkkinen ja muut saa tästä kilarit. Siinäpä saada. Ei kosketa mua. PS. Huomioikaa Malkkinen ja sen jälkeen minun pelikielto.
23 astetta on sitten maksimi mitä tuotte.Terveisiä täältä Kreetan lämmöstä. Älkää toverit huolehtiko, tuodaan tyttären kanssa lämpö mukanamme tiistaina takaisin Suomeen.