Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 398 383
  • 67 063

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Pikkusen kylmäs kun töistä ajelin, ja Pyynikintorin ratikkapysäkin kohdalla kuulin huutoa ja näin taustapeilistä pienen tytön polkevan punaista päin suojatiellä juuri autoni takaa.
Näin kyllä kaiteiden takaa äidin työntävän vaunuja, mutten pyöräilijää joka lienee polki vasemmalla puolella näkymättömissä.
Oli ihan helvetin pienestä kiinni ettei alle ehtinyt.
Empä oo vieläkään tappaja ja hyvä niin.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Olin menossa jo festarialueella tänään kun vastaankäveli joku uskovainen. Oli vielä niin perkeleen sisukas uskon myyjä etten meinannut siitä eroonkaan päästä sitten millään. Jouduin jonkin helvetin rukouksenkin lausumaan hänen kanssaan että pääsisin hänestä eroon. Vituttaa tuollainen, tai sitten olen liian kiltti.

Kyllä minä sille muutamankin kerran sanoin että jatkaisin nyt matkaa mutta ei se mitään uskonut vaan intti vain.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olin menossa jo festarialueella tänään kun vastaankäveli joku uskovainen. Oli vielä niin perkeleen sisukas uskon myyjä etten meinannut siitä eroonkaan päästä sitten millään. Jouduin jonkin helvetin rukouksenkin lausumaan hänen kanssaan että pääsisin hänestä eroon. Vituttaa tuollainen, tai sitten olen liian kiltti.

Kyllä minä sille muutamankin kerran sanoin että jatkaisin nyt matkaa mutta ei se mitään uskonut vaan intti vain.

Oot liian kiltti. Kannattaa opetella tylymmäksi ja todeta vaan tylysti EI sekä jatkaa kävelyä eteenpäin huomioimatta uudelleen koko ihmistä.

Tuo taito auttaa myös tulevissa tilanteissa elämän aikana.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Oot liian kiltti. Kannattaa opetella tylymmäksi ja todeta vaan tylysti EI sekä jatkaa kävelyä eteenpäin huomioimatta uudelleen koko ihmistä.

Tuo taito auttaa myös tulevissa tilanteissa elämän aikana.

Voi olla näin. Puolustan kuitenkin sillä että eipä ole kokemusta oikein vastaavista tilanteista. Ja puhelinmyyjistä kyllä pääsen helpostikin eroon. Mutta nämä uskovaiset taitavat olla astetta sitkeämpiä inttäjiä.

No, kyllä siitä sitten kuitenkin eroon pääsen. Eli en ole sentään enää hänen seurassaan. Heh.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Siis myykö ne teille? Miten noi kaupat on nykyään noin.
Eipä koskaan ole mitään jätetty myymättä kun on henkkarit nätisti näytetty. Yleensä jos ostan alkoholia, niin ostan yhtä iltaa viikossa varten muutaman tölkin ja ostaessa olen selvinpäin. Silloin ei usein ongelmia tule, suosittelen lämpimästi.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Downsyndrome Girl on kyllä loistava biisi
 
K

Kiekkokatsoja

Miksihän yhtäkkiä tuli mieleen sana *yrvänsyylä, edesmennyt risumies, ja hänen puheessaan lähes tippuvat tekohampaat?
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Sateinen päivä niin jopa ukkoetana lähtenyt päiväkävelylle.
 

Liitteet

  • Screenshot_20220709-153504_Gallery.jpg
    Screenshot_20220709-153504_Gallery.jpg
    531,6 KB · kertaa luettu: 78
K

Kiekkokatsoja

Lidl on näköjään lisännyt alemyyntiään siten, että pitäisi olla lidl sovellus.
Wanhukset kiroilee tätäkin. Eriarvoisuutta prkl.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Näin saunan jälkeen iihhana olo päivän ukkosten ja sateiden jälkeen. Meri tyyni, ei rasvatyyni, mutta sellainen perussetti. Olo vihdoinkin hyvä, olispa vaan loma.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Huh huh. Meinasi tilaisuus tehdä varkaan.

Olkaahan vanhemmat miehet skarppeina jos osuu parikymppinen daami tutkaan. Tässä pientä jutustelua ollut on-off-suhteessa olevan kanssa ja oikeasti ihan fiksua keskustelua ja läppää 14 vuoden ikäerosta. Muutenkin bondasi oudon hyvin.

Tänään sitten daami kaivoi pelikirjasta 60min paineen kun toinen osapuoli ei paikkakunnalla ollut ja ei ollut kaukana että olisin tässä pistänyt parempaa sepistä päälle ja lähtenyt tapaamaan daamia.

Oli kuitenkin hoidettava veri oikeaan päähän ja hommalle stoppi. Jumalauta että osaavat olla määrätietoisen älykkäitä.
 

Glove

Jäsen
Minä kannattelen, minä kannattelen kyläbaarimme pitäjää, mutta en todellakaan näillä hinnoilla. Kymppi olisi pitänyt maksaa sisään ja lonkerokin olisi ollut noin 7 euroa. Ihan sama vaikka menisivät konkkaan, juon sitten kalsarikännejä.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
57 channels and nothing on.

Olikohan elämä silti helpompaa silloin kun oli vain muutama kanava ja pari elokuvaa illassa? Taas selasin läpi ties mitkä suoratoistopalvelut etsiessäni jotain katsottavaa leffaa. Monta "no miksi ei, mutta toisaalta miksi katsoisin ainakaan juuri nyt". Päädyin katsomaan yhden 45 minuutin jakson Blowing Up History-dokkarisarjaa (Discovery+) ja nyt sitten taas kuunnellaan musiikkia ja roikutaan Jatkoajassa. Menee se näinkin.
 

ace

Jäsen
Näin saunan jälkeen iihhana olo päivän ukkosten ja sateiden jälkeen. Meri tyyni, ei rasvatyyni, mutta sellainen perussetti. Olo vihdoinkin hyvä, olispa vaan loma.
Olisipa ukkoset ja sateet, tämä painostava ilma alkaa vituttaa jo huolella. Lomatilanteestasi en tiedä, onko se se vielä edessäpäin, mutta hienoa että olosi on vihdoin hyvä. Ymmärsin että tämä liittyi nimenomaan lämpötilan muutokseen? Itse olen ihan …tanan väsynyt tähän kuumuuteen ja toivon että sataa ja salamoi paljon mahdollisimman pian.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aito otsikko Iltasanomien nettisivulta. En klikkaa, enkä laita linkkiä.

Suomen puolustaja on entinen lumilautailija – yksi asia jäi kalvamaan Espanja-tappiossa: ”Olisi pitänyt”'

Niinku että mitä vittua? Ehdotus tulevaksi otsikoksi:

Suomen keskikenttäpelaaja tykkää mansikkajäätelöstä - hänellä oli kissa lapsena, Saksa voitti: "Vittu että vituttaa".
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Wanaja festarit oli erinomainen tapahtuma. Näin uskaltaisin ainakin omasta mielestäni todeta tapahtumaan osallistumiseni jälkeen. Oli nautinnollista olla sekä perjantaina että lauantaina molempina päivinä monta tuntia Linnanpuistossa ulkona ja kuunnella hyvää musiikkia. Edellisestä festarikäynnistäni olikin jo aikaa enkä muistanut kuinka kivaa tämä on.

Festareiden lähes kaikki esitykset olivat erinomaisia. Tosin se Jarkko Martikaisen keikka ei oikein minua säväyttänyt, se ei oikein uponnut minuun. Oli vähän liian hidastempoistakin musiikkia minun makuun. Mutta muuten, jopa monet vähän vieraammatkin kappaleet festareilla kuultuna kuullostivat monesti hyviltä.

Ja festarit huipentui eilen illalla Haloo Helsingin keikkaan. Tämä oli ihan mieletön kokemus. Yleisö oli mahtavasti innostunut keikalla ja monet hyppi, tanssi ja heilutteli käsiään musiikin tahtiin. Näin kovalla keikalla en ollutkaan aikoihin ollut, jopa minut keikka sai luonnostaan innostettua joraamaan mukana täysillä. Wau.

Kyllä näistä Wanaja festareista jäi todella hyvä maku suuhun. En maksanut turhasta. Eilen vaan valitettavasti oli kyllä välillä melko sateinenkin keli. Pahiten tämä häiritsi siinä ettei päässyt oikein istumaan mihinkään kun istuimet olivat märkiä. Mutta kyllä minä välillä istuin jopa selkä puolelta kuivana olevan reppuni päällä ja repussani sattui olemaan pari muovipussia jotka levitin perseeni alle. Kyllä ne vähän suojasi vaikka en ole varma oliko housut silti märät takapuolen kohdalta. Minulle teki hyvää välillä istua ja lepuuttaa koipia.

Eilen oli loppuillasta myös tosi pimeää. Mutta turvallisesti pääsin kotiini. Lopuksi haluan todeta että Wanaja festareista jäi tosiaan varsin hyvä maku suuhun. Vielä kun festarit tosiaan huipentui mielettömään Haloo Helsingin keikkaan.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Isän kanssa remontointi vol 2022. Kerroin jo aiemmin siitä ihan pienestä hätäisyydestä, mitä sillä on vanhemmiten alkanut esiintymään. No nyt sanoin että pitäisi kai sitä vähän teippailla, ennen kuin alkaa ikkunanpieliä maalailemaan. Siellä se juoksujalkaa vetää isolla pensselillä menemään ja onko teipattu mitään, no ei. Nautittavaa hommaa aina välillä.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olisipa ukkoset ja sateet, tämä painostava ilma alkaa vituttaa jo huolella. Lomatilanteestasi en tiedä, onko se se vielä edessäpäin, mutta hienoa että olosi on vihdoin hyvä. Ymmärsin että tämä liittyi nimenomaan lämpötilan muutokseen? Itse olen ihan …tanan väsynyt tähän kuumuuteen ja toivon että sataa ja salamoi paljon mahdollisimman pian.
Kyllä mulle lämpö kelpaa, aamuisin ollu tommosta 11 astetta ja päivälläkin vaan alle 20. Loma vasta edessä, toi olo tuli vaan kun sai hiukan tehtyä mökilä hommia, tosin sade sitä keskeytteli vähän väliä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: ace

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Vaikka olen tuossa vähän festareista valittanutkin etenkin noiden jalkakipujeni takia ja kyllähän festarit ilman kipuja olisivat varmasti olleet mukavammat niin olihan festarit silti omasta mielestäni varsin kiva kokemus. Ja pystyin kyllä nauttimaan olostani ja musiikista festareilla. Vaikka kyllähän olo olisi ollut eilen parempi jos olisi pystynyt pitämään silloinkin kunnon taukoja, mutta sateiden vuoksi ei oikein voinut.

Festareista jäi oikein hyvä ja innostunut fiilis. Ja kyllähän tässä odottelee jo seuraavia festareita jotka ovat noin kuukauden päästä samassa Linnanpuistossa Hämeenlinnassa. Siellä on siis se uusi tulokas Iskelmäpuisto. Olen etukäteen jopa innostuneempi tästä Iskelmäpuistosta kuin Wanaja festareista, siellä on kuitenkin esiintyjälistan mukaan enemmän artisteja joiden musiikista tykkään jo etukäteen.

Ja on tämä Iskelmäpuisto varmaan vähän erilaisempikin kuin Wanaja festarit. Puistossa on esiintyjiäkin peräti 17 kun Wanajassa oli vain 11. Sekä Iskelmäpuistossa on käytössä kaksi esiintymialavaakin. Samoin kuin oli aikoinaan myös Wanaja festareilla.

Minä taidan olla erilaisempi nuorempi ihminen siinä mielessä että tykkään myös Iskelmämusiikista ja vähän jopa vanhemman ikäluokan musasta. Esimerkiksi Matin ja Teponkin hiteistä pidän. Minun mielestäni Iskelmäpuistossa olisi voinut enemmänkin olla iskelmälaulajia, joku Eija Kantolakin olisi mahtunut listalle varsin hyvin.

Wanaja Festareiden perusteella etenkin jäi aika odottavainen fiilis tosiaan Iskelmäpuistoa kohtaan. Kivaa että kesän festarit ei olleet vielä tässä vaan noin kuukauden päästä on toinen kahden päivän kestoinen festaritapahtuma.

Vaikka onhan nuo jalkakivut kyllä todellisia ja pahimmillaan aika kivuliaita. En tiedä olisiko joku särkylääke helpottanut, sitä en kokeillut. Täytyy Iskelmäpuistoon ottaa etukäteen vähän särkylääkettäkin. Onhan noita jalkakipuja tutkittu monet kerrat mutta ei niihin oikein mitään ainakaan helppoa ratkaisua ole keksitty. Jumppaamista pitäisi lisätä mutta olen niin pirun huono ja etenkin laiska jumppaaja. Ja varmasti omakin vika nuo jalkavaivat kun olen läski. Mutta ei ne jalkavaivat nyt niin paljoa muuten ole vaivanneet kun en ole työelämässä mutta tällaisissa tapahtumissa joissa täytyy pitää paljon kenkiä jaloissa ja seistäkin paljon niin silloin kipuja on yhä näemmä.

Onhan se sinänsä sääli ettei tällaisista tapahtumista voi enää nauttia täysillä.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Piti välissä tulla lomailemaan omaan olohuoneeseen, eikä tarvinnut edes ihan hirveästi paikkamaalata isän jälkiä. Teippailin kyllä kiireellä muut ikkunat. Ei saatana, onko minusta tulossa isäni, kun juoksujalkaa menin teippailemaan? Melkoinen paradoksi.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tulipahan vedettyä taas pienet seitinohuet eilen. Tai no kaverini sanoi että ei ole hetkeen nähnyt meikäläistä niin niitissä mitä eilen, joten kai se totuus on jossain tuossa välissä. Oli kyllä hauska ilta, huhhuh. Tuli valloitettua karaokelavat jälleen, mitähän kaikkea edes lauloin? Ainakin Koneeseen kadonnut, Tears in Heaven ja Musta Aurinko Nousee olivat setissä. Niin ja Mitä kuuluu. Taisin jotain muutakin Apulantaa vielä vetää kanssa.

Tuo Mitä kuuluu oli varmaan aika mielenkiintoinen performanssi. En mä nyt laulajana mikään Dio ole, mutta karaokessa on hyvä nyrkkisääntö että aina löytyy vielä joku paskempi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös