Nukuin aika levottomasti ja heräsin tänään myös tosi aikaisin. Kun kerran olen jo nyt pällistelemässä hereillä. Kai odotan tätä päivää sen verran paljon ja varsinkin edessä olevaa reissua. Olin sen verran innoissani että en saanut kunnolla nukuttuakaan.
Teemme tänään näiden klubitalolaisten kanssa reissun Tampereen Teiskoon Vähäsillan leirikeskukseen. Etenkin Jatkoajan Tampereen seudun nimimerkit saattavat paikan tietääkin. Minä en ole koskaan aiemmin tuolla käynyt joten ei minulla ole paikasta oikein muuta tietoa kuin mitä netissä lukee. Monelle muulle klubitalolaisellekin paikka on kai paremmin tuttu, ovathan he tehneet vastaavan reissun ainakin jo viime vuonna.
On mainostettu ainakin että paikassa voi rantasaunoa ja uida. Eli nämähän on lempipuuhiani, etenkin yhdistettynä. Ja muutenkin vietetään päivää tuolla, miten sitä nyt voi tuollaisessa leirikeskuksessa viettääkään. Itse olen lupautunut tekemään tuollakin ruokaa, kuten monesti muulloinkin Klubitalolla. Täytyyhän sitä tuollakin syödä kuitenkin, jotain kai grillataan ainakin.
Uskon että on mukava päivä edessä. Innokkaasti ainakin odotan tätä reissupäivää. Ei tuolla reissulla ollut omavastuukaan kuin vain 7,50 euroa. Ja onneksi se on luvannut tälle päivälle hyvän, lämpöisen kelin. Kai oikein hellettä?
Se Iskelmäpuiston peruuntuminen minua jonkin aikaa kyllä oikeasti harmitti ja sapetti. Odotin sitä festivaalia kuitenkin jo melko innolla ja olin kuunnellut Spotifystakin festivaalin omaa soittolistaa. Fiilistelin jo etukäteen festarin musatarjonnalla. Lisäksi festareille oli kasattu aika kiinnostava ja hyvä artistikattaus. Tosi ikävää että festari jouduttiin perumaan. Mutta nopeasti maksoivat kyllä rahat takaisin edes, tiistaina laitoin Tiketille maksutiedot ja tiistai-keskiviikkoyönä oli rahat palautettu.
No, huomasin muuten että lauantaina täällä Hämeenlinnassa on esiintymässä toriterassilla klassikkoduo Bat&Ryyd. Kai tuosta duosta jo aikoinaan pidin ja nyt viime vuosinakin olen taas duon musiikkia luukuttanut. Onhan tuo sen verran hauska ja nostalginen kokoonpano että pakko varmaan mennä omin silmin katselemaan duon esiintymistä.