Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 610 875
  • 68 240

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Sain vihdoin aikaiseksi pestä vähän ikkunoita. Nyt on olohuoneen ja parvekkeen lasit sentään sellaiset, että niistä näkee jopa läpi. Jos vielä jossain vaiheessa urakoisi keittiön ikkunan niin riittänee. Oman makuuhuoneeni pienessä ikkunassa on käytännössä aina kaihtimet kiinni ja lasten huoneen ikkunan peseminen vaatisi parvisängyn siirtämistä että saisi ikkunan auki.
Hienoa, että satsaat ringin vieraiden viihtyvyyteen...

npc

Jäsen
Alaleuan viisaudenhammas on alkanut oikuttelemaan oikein kunnolla, joten edessä on hammaslääkärireissu näillä näkymin elokuussa. Kyseistä operaatiota olen kammonnut siitä lähtien, kun hammas ilmaantui näkyviin. Vituttaa ja hirvittää, mutta toisaalta sen jälkeen ei pitäisi enää olla kipua.
Eipä nämä nykypäivänä enää tunnu oikeestaan missään. Ien pumpataan täyteen douppia, ainoastaan kallon kautta kuuluu jotain rutinaa. Sitten pumpulituppo siihen ja ulos. Ehkä särkylääkettä (ja tarvittaessa antibiootit) apteekista ja arki jatkuu.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Sain salaa kuvattua alle kymmenen sekunnin paskalaatuisen videon minun äärettömän arasta pienenä orvoksi jääneestä kissasta. Se nyt sitten vähän venyi...

Kaikkia näitä maailman kissavideoita ja -kuvia katsellessa alkaa edelleen harmittaa se tosiseikka, miten vähän valokuvia minulla on omista kissoistani, joiden maallinen taival päättyi 13 vuotta sitten. Luultavasti toisesta kissasta eli kollista on olemassa joku videopätkä, mutta ihan satavarma en ole asiasta sekä neljä tai viisi kuvaa. Nartusta on kokonaista kolme kuvaa säilynyt näihin päiviin.

Syy, miksi tämä ottaa päähän, on se fakta, että vaikka aikoinaan tulin opiskelleeksi valokuvausta ja videokuvausta ammattikoulussa, en koskaan tajunnut ottaa kuvia kissoistani. Muistoja kyllä riittää, mutta ei juurikaan valokuvia.

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Kaikkia näitä maailman kissavideoita ja -kuvia katsellessa alkaa edelleen harmittaa se tosiseikka, miten vähän valokuvia minulla on omista kissoistani, joiden maallinen taival päättyi 13 vuotta sitten. Luultavasti toisesta kissasta eli kollista on olemassa joku videopätkä, mutta ihan satavarma en ole asiasta sekä neljä tai viisi kuvaa. Nartusta on kokonaista kolme kuvaa säilynyt näihin päiviin.

Syy, miksi tämä ottaa päähän, on se fakta, että vaikka aikoinaan tulin opiskelleeksi valokuvausta ja videokuvausta ammattikoulussa, en koskaan tajunnut ottaa kuvia kissoistani. Muistoja kyllä riittää, mutta ei juurikaan valokuvia.
Varmasti harmittaa. Itsellä taas kun olen kouluttautunut mediahässäköihin ja valokuvauksiin, niin tuntuu, että parhaat jutut on tullut kuvattua omista kissoista. Omista uudelleenkoulutuksista on myös jonkin verran aikaa; noin parikymmentä vuotta, kun aloitin. Toki töitä tässä on tullut alalla tehtyä välillä enemmän ja välillä ei lainkaan.

ace

Jäsen

Minulla on omista kissoista satoja kuvia. Toinen kuoli tapaturmaisesti reilu 2 vuotta sitten enkä yhtään kuvaa hänestä ole edelleenkään pystynyt katsomaan. Uurna tuossa hyllyllä on jossa mun kuningatar lepää.

Herra sen sijaan porskuttaa ja parhaillaan jahtaa lentäviä öttiäisiä jotka avoimesta partsin ovesta sisään erehtyvät. Iloineen ja suruineen on ihan parasta olla kissan omistaja. Parempaa mielenterveyspalvelua ei ole kuin käydä nukkumaan kehräävä kissa kainalossa.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Nukuin aika levottomasti ja heräsin tänään myös tosi aikaisin. Kun kerran olen jo nyt pällistelemässä hereillä. Kai odotan tätä päivää sen verran paljon ja varsinkin edessä olevaa reissua. Olin sen verran innoissani että en saanut kunnolla nukuttuakaan.

Teemme tänään näiden klubitalolaisten kanssa reissun Tampereen Teiskoon Vähäsillan leirikeskukseen. Etenkin Jatkoajan Tampereen seudun nimimerkit saattavat paikan tietääkin. Minä en ole koskaan aiemmin tuolla käynyt joten ei minulla ole paikasta oikein muuta tietoa kuin mitä netissä lukee. Monelle muulle klubitalolaisellekin paikka on kai paremmin tuttu, ovathan he tehneet vastaavan reissun ainakin jo viime vuonna.

On mainostettu ainakin että paikassa voi rantasaunoa ja uida. Eli nämähän on lempipuuhiani, etenkin yhdistettynä. Ja muutenkin vietetään päivää tuolla, miten sitä nyt voi tuollaisessa leirikeskuksessa viettääkään. Itse olen lupautunut tekemään tuollakin ruokaa, kuten monesti muulloinkin Klubitalolla. Täytyyhän sitä tuollakin syödä kuitenkin, jotain kai grillataan ainakin.

Uskon että on mukava päivä edessä. Innokkaasti ainakin odotan tätä reissupäivää. Ei tuolla reissulla ollut omavastuukaan kuin vain 7,50 euroa. Ja onneksi se on luvannut tälle päivälle hyvän, lämpöisen kelin. Kai oikein hellettä?

Se Iskelmäpuiston peruuntuminen minua jonkin aikaa kyllä oikeasti harmitti ja sapetti. Odotin sitä festivaalia kuitenkin jo melko innolla ja olin kuunnellut Spotifystakin festivaalin omaa soittolistaa. Fiilistelin jo etukäteen festarin musatarjonnalla. Lisäksi festareille oli kasattu aika kiinnostava ja hyvä artistikattaus. Tosi ikävää että festari jouduttiin perumaan. Mutta nopeasti maksoivat kyllä rahat takaisin edes, tiistaina laitoin Tiketille maksutiedot ja tiistai-keskiviikkoyönä oli rahat palautettu.

No, huomasin muuten että lauantaina täällä Hämeenlinnassa on esiintymässä toriterassilla klassikkoduo Bat&Ryyd. Kai tuosta duosta jo aikoinaan pidin ja nyt viime vuosinakin olen taas duon musiikkia luukuttanut. Onhan tuo sen verran hauska ja nostalginen kokoonpano että pakko varmaan mennä omin silmin katselemaan duon esiintymistä.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Olemme jo tulossa takaisin sieltä Vähäsillan leirikeskuksesta. Leiripäivä oli oikein mukava ja onnistunut. Tai minähän nautin tällaisesta retkeilystä. Leirikeskuksessa grillasimme, söimme hyvin, kahvittelimme, vietimme aikaa yhdessä ja saunoimme sekä uimme. Vietimme siis varsin mukavan kesäisen päivän ja kelikin oli kohdillaan.

Minä pääsin lopulta myös aika helpolla näissä työtehtävissä tällä kertaa. Ja oli mukavaa kun suurin osa tehtävistäni piti tehdä jo aamupäivällä niin sai loppupäivän lekotella. Ruoat oli aika yksinkertaisia, lihan ja makkaran grillaamista ja kun iso osa ruoasta oli tehty jo etukäteen klubitalolla kuten salaatti niin eipä siinä minulle oikein mitään tehtävää jäänyt kuin apuna oleminen grillaamisessa ja ruokien kantelu grillikatokseen ja ruokasaliin.

Lisäksi suostuin jakamaan ruokaa sekä kun olimme saunoneet niin lastoin eteishuoneen. Aika helpot oli työtehtävät ja kyllä se ihan sopi minulle.

Mutta juu, leiripäivä oli varsin mukava kyllä. Vaikka aika lyhyeksi se jäi. Kai senkin takia kun ohjaajat eivät halunneet kovin paljoa pitkittää työpäiviään tämän takia. Pitää päästä jo neljäksi viimeistään Hämeenlinnaan takaisin. Minulle nyt olisi sopinut vaikka yöpyminenkin tuolla, siellä kun olisi ollut myös yöpymismahdollisuus.

Ehkä päivän lyhyyden näki parhaiten siinä että saunomiseen ja uimiseen ei jäänyt kovin paljoa aikaa. Jäiköhän edes tuntia. Olisin kyllä saunassa viihtynyt pidempäänkin. Mutta en minä nyt valita sen enempää. Tämä oli ihan kiva virkistyspäivä. Olen vain sen verran kova vesipeto aina ollut parhaimmillaan ja tykkään lisäksi yhdistelmästä sauna plus uiminen niin en tiedä riittäisikö minulle edes kaksi tuntia tähän hupiin.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Tehiksen ja apiksen näkee tänä viikonloppuna täällä kesäringin lähistölläkin.

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Heräsin yöunilta siten, että vasemman puolen niskassa on todella kovat kivut jos käännän päätäni vasemmalle. Oikealla puolella ja keskellä niskaa ei ole mitään kipuja. Millaisella venyttelyliikkeellä tuollaisen pahan jumin saa pois?

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Jaaha. Siellähän pyörii sellainenkin elokuvataiteen klassikko TV:ssä kuin Emmanuelle 2. Joskus kavereilta kuulin, että ihan katsomisen arvoinen raina. Näin hurskaana miehenä on kait otettava asiasta selvää.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Jaaha. Siellähän pyörii sellainenkin elokuvataiteen klassikko TV:ssä kuin Emmanuelle 2. Joskus kavereilta kuulin, että ihan katsomisen arvoinen raina. Näin hurskaana miehenä on kait otettava asiasta selvää.
Katsoin Uunon ja ihan loppukohtauksen kerkesin Emmanuel 2. katsoa ja nyt melkein harmittaa elokuvavalintani.

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei siellä ole mitään maailman suurimpia tulemisia kasvoille sun muuta. Ei pääse top-listalle.

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hitto miten mukavaa on törmätä ihan yhtäkkiä ihmiseen, joka sanoo, että "Hei voidaan pitää toisillemme muotinäytöksiä."

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mursin (tiettävästi) eilen varpaani. Komean verenpurkauman se on kyllä jalkaan saanut. Ja onhan tuo varvaskin vähän turvoksissa.

Edit. Täytyy sanoa ettei tuo kuva ihan tee oikeutta mustelma värille. Näyttää paljon "hurjemmalta" livenä.

Liitteet

• IMG_20220722_082206_HDR.jpg
    IMG_20220722_082206_HDR.jpg
    598,2 KB · kertaa luettu: 99
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy