Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 374 946
  • 66 963

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kyllähän sitä jotkut epäilee että osataanko me miehen kanssa nauttia kunnolla yhteisestä lomasta. Jos meidän lomanautinto on se että pakataan reput ja lähdetään metsään retkelle... niin kuka sitä on kiistämään. Me tykätään kävellä yhdessä metsässä ja löytää joku mukava paikka jossa pysähtyä, levittää retkipatjat, kaivaa repusta kahvit&eväät ja nauttia toistemme seurasta. Luonto- ja metsäkävelyt on meille molemmille tärkeitä. Minä suunnistan ja mies luottaa siihen että tiedän mihin mennään.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Ainoa mopo, jonka omistamisesta haaveilin nuorempana, oli Pappa-Tunturi, sillä se näytti tyylikkäältä, siinä oli ryhdikäs istuma-asento, se oli ilmeisesti varsin helppo korjata ja lisäksi siitä pääsi huomattavasti inhimillisempi ääni kuin noista Suzukeista. PV:t ja muut tossumopot olivat niin idioottimaisen näköisiä leikkikaluja, että kun sellaisen ajelevan kylän raitilla, oli sen kuskia vaikea ottaa tosissaan. Siksi oli vähän erikoista, että yläasteen ns. coolit kundit ajelivat tossumopoilla.

Sattuneesta syystä en koskaan kuitenkaan päässyt ajamaan tai ainakaan harjoittelemaan ajamista Pappa-Tunturilla, vaan sitä varten sain harjoitella nimenomaan PV:llä äitini silloisen miehen kotipihalla Savossa. Muistaakseni onnistuin ajamaan 50 metriä kaatumatta ja se riitti minulle.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ärsyttää, kun nukahtaa ja herää heti johonkin ja sen jälkeen saa unta houkutella ihan tosissaan. Ehkä mä nukahdan aamulla juuri ennen, kun pitää nousta ja lähteä röihi.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
10v tyttäreni suoritti juuri yleisen uimataitomerkin eli sen 200m uinnin josta 50m selkää (alkuun piti vielä hypätä veteen siten että pää käy pinnan alla). Päihittää siis uimataidossa monta jatkislaista.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Vietettiin äsken klubitalolaisten kanssa tosi kiva peli-iltama. Olimme itse asiassa siellä Linnanpuistossa Hämeenlinnassa nyt pelaamassa minigolfia. Täällä samaisessa Linnanpuistossa oli siis myös ne Wanaja festaritkin.

Tämä minigolf oli yllättävänkin mukava ja mielenkiintoinen laji. Tuli vietettyä oikein mukava puolitoista tuntinen lajin parissa. Ja vielä kun kelikin oli kohdillaan niin mikäs siinä kesäiltaa viettäessä.

En ollut pariin vuoteen minigolfia pelannutkaan. Mutta on kyllä sellainen laji mitä pelaa mielellään joskus uudelleenkin.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
10v tyttäreni suoritti juuri yleisen uimataitomerkin eli sen 200m uinnin josta 50m selkää (alkuun piti vielä hypätä veteen siten että pää käy pinnan alla). Päihittää siis uimataidossa monta jatkislaista.
Tiedetään kuka huutaa apuun kun käsi ei enää tapaa pohjaa ja vähät voimat alkaa ehtyä, eri asia ehtiikö ja hädässä "Czesckun tytär apuun" on pirun vaikea huutaa.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jos lopettaisinkin töissä käynnin, ja alkaisin postailla paljastavia kuvia itsestäni onlyfans-sivustolle. Sillä kuulemma tienaa?
Ilman muuta, miesoletettuna kassinkulmaa näkyviin kalsarin alta ja naisoletettuna perskannikkaa tiskiin. Puolimiljoonaa seuraajaa ja helppo elämä. Muistat vaan vilautella säännöllisesti. Ehkä saat jopa oman realityn ;).
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Järkyttävän kipeä jalka. Kissanpureman takia hermokipu ja älytön kipu.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Jos lopettaisinkin töissä käynnin, ja alkaisin postailla paljastavia kuvia itsestäni onlyfans-sivustolle. Sillä kuulemma tienaa?
Kuulostaa houkuttelevalta. Alan heti kuukausisponsoriksesi. Onhan se semmoinen Ruutuysi-tyyppinen kisailusivusto, jossa paljastetaan pieni osa ruudun takaa ja ja sitten arvaillaan mitä on kuvassa? Vastaan Ed Sheeran.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Nyt kävi meikäläiselle hieman ohraisesti kun reissu mihin minun piti myös tänään osallistua niin peruuntui. Olin jo istuskelemassa reissun Hämeenlinnan lähtöpaikassa linja-autopysäkillä kun oliko se tuo reissun opas joka tuli kertomaan minulle että reissu on valitettavasti peruttu.

Sääli sinänsä, olisi varmaan ihan mielenkiintoista ollut lähteä tuolle retkelle. Ja odottelinkin sitä jo jonkin verran. Reissulle ei kuitenkaan ollut tarpeeksi lähtijöitä niin se jouduttiin perumaan.

Se olisi ollut tuollainen reissu jolla olisi vähän kierrelty Ahveniston maauimalaa ja Aulangon kisakylää jne ja tämä opas olisi kertonut tarinaa olympialaisista. Tosiaan kun Helsingin olympialaisista tulee tänä kesänä kuluneeksi 70 vuotta ja osa kisoista kisattiin täällä.

Kai tuota retkeä oli aika heikosti mainostettukin. Meikäläinenkin löysi ilmoituksen retkestä ihan sattumalta samalla kun etsin mahdollisia kiertokävelyjä täällä Hämeenlinnassa.

No, saan kuitenkin tietenkin ja onnekseni rahat takaisin. Nyt istuskelen jäätelöllä kahvilassa ja odotan yhtä bussia että pääsen takaisin asunnolleni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös